ik ben blij dat jij het zegtquote:
ja joh, het zit al tot mijn schouderquote:
newbiequote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef clevy het volgende:
vecht gerust nog even door ...![]()
ik ga snurken.. adios !
heb je ze over het balkon gegooid dan?quote:
Ook niet echt een meubel. Of zit je er graag op?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Vooralsnog alleen een wasmachine. Krijg al een halve woonkamer van m'n tante die ze nog op zolder heeft staan.
Mits oude kaas.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ArTiC het volgende:
Mannen denken meer aan eten dan seks
kijk![]()
Doe mij maar een boterham met kaas
Bij voorkeur wel ja...ook al krijg ik er migraine vanquote:
Technoquote:
Nee sorry, daarmee kan ik je niet helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Vooralsnog alleen een wasmachine. Krijg al een halve woonkamer van m'n tante die ze nog op zolder heeft staan.
groot gelijkquote:
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
Techno
Wat is jou grootste leeftijd verschil naar boven en naar onder geweest voor een scharrel.
Gewoon een avond, of paar dagen, weken. En wat bij een relatie?
Nou ja, wie weet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet echt een meubel. Of zit je er graag op?
En bij een relatie dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |