paarsssssquote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
kreeg je dat er bij? ze zijn wel verschrikkelijk paars
dat zijn de ergstequote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paarsssssoh en ik ben n meisje he?
Ik heb zelfs roze gehad (hoewel dat dan weer geen Converse waren).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
kreeg je dat er bij? ze zijn wel verschrikkelijk paars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb zelfs roze gehad (hoewel dat dan weer geen Converse waren).Woooow, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Nee, maar tochquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zie ik nu pas maarja die hebben geenpaars
die service kan ik je binnenkort meer over vertellenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar tochIk wacht even mn vakantiegeld af en zal dan eens zien of ze nog steeds te verkrijgen zijn
Goede service daar? Ze hebben geen winkels he?
Ik zal nog eens kijken morgen. Laat het me weten?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die service kan ik je binnenkort meer over vertellenals ze binnen zijn maar kreeg al snel mail dat het verstuurd was (zaterdag) vrijdag besteld na 18uur. en er is wel een afhaalpunt/winkel in ter aar
ik laat het je weten als ze binnen zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken morgen. Laat het me weten?
Duik nu mn bed in. Weltrust allen
Wat gaafquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja echt, alleen dan dit model i.p.v. die instappers.
[ afbeelding ]
ahhhh.. bent beetje de pispaal vandaag is t nie?quote:
Ik ben altijd aardig tegen L-E jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ahhhh.. bent beetje de pispaal vandaag is t nie?
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?quote:
Internetheldquote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?
Mij in bed lullen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?
Omdat ze aardig is misschien?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
de misschien was voor clevy...als een soort extra bevestiging...zo van: duh!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de misschien was voor clevy...als een soort extra bevestiging...zo van: duh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |