Gelukkig kom jij het niveau even opkrikken.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
Wat een intelligente gesprekken hier wel ja.
ja beter dan net hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
Wat een intelligente gesprekken hier wel ja.
Neuh, ik ben nog een beetje dood van het rennen, ik kan alleen maar slap kletsen nu.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij het niveau even opkrikken.
Toch?
Hoe ging't rennen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog een beetje dood van het rennen, ik kan alleen maar slap kletsen nu.
Ik heb geen gifje gestuurd?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whihihi gifje van Beach:
[ afbeelding ]
Nicequote:
Niet, dat is Peter Griffin van Family Guy. Hoe kan ik nou een fictief karakter zijn?quote:
Kutautist.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet, dat is Peter Griffin van Family Guy. Hoe kan ik nou een fictief karakter zijn?
Niet zo ver nogquote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Hoever loop je nu, of houd je dat niet bij
?
quote:
laatmaar danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk [ afbeelding ]
[..]
Ragboer toch
hyyye klinkerzusje is hier ookquote:
Ah, best netjes op zich tochquote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zo ver nogIk doe dat start to run schema? Ik zit nu op les 6
Maargoed, het gaat opzich vrij makkelijk, dat verbaasde me wel
Oh nee, totaal geen last van, zelfs geen spierpijnquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, best netjes op zich toch. Zolang je de dag erna maar niet de hele dag niet meer uit je bed kan komen.
Zoals ik eerst_!
Wel moe na het rennenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee, totaal geen last van, zelfs geen spierpijn*stomverbaasd*
Doei SVquote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor voor vandaag
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avondquote:
Doeiquote:
Doeiquote:
Doeiquote:
Doei broer.quote:
Voor hoeveel km train je?quote:
HARRY POTTER FUCK YEAH IK WIL DE LAATSTE FILM ZIEN!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Sorry ik erveel me is het te merken??
Ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HARRY POTTER FUCK YEAH IK WIL DE LAATSTE FILM ZIEN!
Ahum.
Ik begin maar met 5quote:
Dubbeldaten?quote:
Ik wil hem ook zienquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dubbeldaten?
Laten we Jan en Haarklip achter
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dubbeldaten?
Laten we Jan en Haarklip achter
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dan laten we ze stiekem achter in de bios en gaan wij onze lesbische piratenactiviteiten met aardbeien en slagroom en chocoladesaus uitvoerenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik wil hem best kijken met jou ok!
Maar mogen Jan en Haarklip dan echt niet?!
quote:
Oooo, whihi naughty naughty.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dan laten we ze stiekem achter in de bios en gaan wij onze lesbische piratenactiviteiten met aardbeien en slagroom en chocoladesaus uitvoeren
Maar maarquote:
Misschien later als de pc beneden vrij is en niet dit oude crackding waar ik nu op zitquote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jan ik hoorde dat je nu msn ging komen
Sssshtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Das niet leuk.
[..]
Oooo, whihi naughty naughty.
Oh..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien later als de pc beneden vrij is en niet dit oude crackding waar ik nu op zit
owja stomquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
Draaltje, je snapt het niet, met ARG moeten we naar pirates 4 natuurlijk! Duh.
Niemand hier wil volgende week naar de marathon van alle 4 de films met mijquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
Die dag erna gweoon school alles.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand hier wil volgende week naar de marathon van alle 4 de films met mij
Hou je van Johnny Depp en Orlando Bloom?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
Mag ik hier eigenlijk wel posten ondanks dat ik niet van PotC hou?
Nee..laat nu maar zitten hoorquote:
Iets net examens ben ik bangquote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand hier wil volgende week naar de marathon van alle 4 de films met mij
Ja, maar niet van de film.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hou je van Johnny Depp en Orlando Bloom?
Heeft die ene gast nou niet door dat zijn kicks helemaal niks uithalenquote:
Ok ok, meteen boos.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..laat nu maar zitten hoor [ afbeelding ] Ik ga wel met onzin radio..die laten mensen in ieder geval in hun waarde [ afbeelding ]
Dit.quote:
Ik houd er ook niet zo vanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
Mag ik hier eigenlijk wel posten ondanks dat ik niet van PotC hou?
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Sorry ik erveel me is het te merken??
En die ene kerel had 'm op 0:26 mooi knietje kunnen gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft die ene gast nou niet door dat zijn kicks helemaal niks uithalen
Amateursquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En die ene kerel had 'm op 0:26 mooi knietje kunnen gevenGemiste kans
kan dr mee doorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou wel van jou
[..]
Geil ding is het ook he
Garppig lachen enzoquote:
beter naar de dierenartsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet wel ernstig naar de kapper. Mijn pony komt tot aan m'n kin ongeveer
Ja, daar ben ik al geweest, hij keek me heel gek aan.quote:
Ik heb hem ook al een tijdje bij mn bookmarksquote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/artik(...)caribbean-op-een-rij
Sorry. Vergeef me.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben bang dat ik dan halverwege in slaap valNiet omdat ik het saai vind, maar omdat het wel heel lang duurt
Ik waarschijnlijk omdat het saai isquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben bang dat ik dan halverwege in slaap valNiet omdat ik het saai vind, maar omdat het wel heel lang duurt
Gelukkig maar.quote:
Wegenkaart. TomTom.quote:
paar mensen vallen in slaap paar mensen kijken met plezier en ik ga een zoenmarathon met klinkie houden daarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
Wat gaat er gebeuren met die PotC marathon dang
Ik vraag die stagiaire bij de eerste hulp wel ff.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ik leg gewoon bij iedereen een koffie-infuus aan
Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit een infuus geprikt hebMaargoeeeed, komt vast wel goed
heb je ook iets voor hernia's? koffie-infuus heb ik niet nodig voor 4 filmsquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ik leg gewoon bij iedereen een koffie-infuus aan
Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit een infuus geprikt hebMaargoeeeed, komt vast wel goed
Ik ga opnemen. Jou en Klink dan, niet de films.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
paar mensen vallen in slaap paar mensen kijken met plezier en ik ga een zoenmarathon met klinkie houden daar
Haha, goed excuusquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag die stagiaire bij de eerste hulp wel ff.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
paar mensen vallen in slaap paar mensen kijken met plezier en ik ga een zoenmarathon met klinkie houden daar
Doen doe ik daar ook wel aan meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En dan? Ga je dat filmpje dat terugkijken en fappen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga opnemen. Jou en Klink dan, niet de films.
Spuit morfine?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
heb je ook iets voor hernia's? koffie-infuus heb ik niet nodig voor 4 films
Ja toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, goed excuus
Ik weet wel hoe het moet hoor, maar ik heb het gewoon nooit gedaan. Maarja, eens moet de eerste keer zijn toch?
Oh. 4 films lang? Respect man. Kramp in je kaken/tong daarnaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, leuke herinnering voor mij en Jan toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan? Ga je dat filmpje dat terugkijken en fappen?
Dibs!quote:
Ja, en verkopen hier op de foks.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan? Ga je dat filmpje dat terugkijken en fappen?
De regel was toch: niet in de slagader prikken?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, goed excuus
Ik weet wel hoe het moet hoor, maar ik heb het gewoon nooit gedaan. Maarja, eens moet de eerste keer zijn toch?
Dan vliegt dat infuus er meteen weer af.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De regel was toch: niet in de slagader prikken?
Dat zou ik niet doen inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De regel was toch: niet in de slagader prikken?
Waarna je als een gek gaan bloeden en we naar het ziekenhuis moeten. Zou de boel toch wat verpestenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan vliegt dat infuus er meteen weer af.
Of in been!quote:
Af en toe ff pauze toch om wat piratengevechten op het doek te aanschouwen en dan weer verder tochquote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. 4 films lang? Respect man. Kramp in je kaken/tong daarna
Heb ik wel een excuus om weer op de eerste hulp te liggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarna je als een gek gaan bloeden en we naar het ziekenhuis moeten. Zou de boel toch wat verpesten
Er is tenmnste koffie tegen de stressquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarna je als een gek gaan bloeden en we naar het ziekenhuis moeten. Zou de boel toch wat verpesten
Pleister er op en klaar tochquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:
Ja klopt, grapje, kan allebeiquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Of in been!
met mjin ongeluk kreeg ik er een stuk of 3, allemaal in been
Nou, ik had wel 3 beste blauwe plekken ervanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja klopt, grapje, kan allebeiik dacht dat het perse in een spier moest, maar nee
geluksvogel, dat doet veel minder zeer.
Dat is waar, hoewel dan warme chocolademelk misschien beter helpt. Na te veel koffie gaan je handen zo trillen. Ook lullig als we dan henkie z'n slagader af moeten drukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Er is tenmnste koffie tegen de stress
Issie zo harig?quote:
Ohja, dat is waarquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel dan warme chocolademelk misschien beter helpt. Na te veel koffie gaan je handen zo trillen. Ook lullig als we dan henkie z'n slagader af moeten drukken
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb ik wel een excuus om weer op de eerste hulp te liggen.
Jochie tochquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nou, ik had wel 3 beste blauwe plekken ervan
op dat moment voelde ik trouwens helemaal niks... helemaal licht in mijn hoofd
quote:
okquote:
Ach, kan hij die stagaire tenminste legitiem opzoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel dan warme chocolademelk misschien beter helpt. Na te veel koffie gaan je handen zo trillen. Ook lullig als we dan henkie z'n slagader af moeten drukken
ja, veeeull minderquote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jochie tochmaar denk dat die blauwe plekken minder zeer deden dan waar ze die morfine voor gaven?
Lekker met je tong de shag uit zijn baard likken...quote:
Maar liefjen, als je dan al leeggebloed bent, dan maakt dat niet zo veel meer uit he, dan ben je al doodquote:
Riem om mn arm om die slagader even af te knellen en naar t ziekenhuis racen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar liefjen, als je dan al leeggebloed bent, dan maakt dat niet zo veel meer uit he, dan ben je al dood
Hoe weet je dit ?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker met je tong de shag uit zijn baard likken...
Dat krijg je met Henkies.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
Hoezo is ons potc avontuur trouwens opeens uitgelopen op een seh bezoek?
Ik heb liever een dropje hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is waarwil je een zuurtje?
Haha, neejoh, we hebben allemaal sterke piraten mee, die drukken dat heel cool gewoon even afquote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Riem om mn arm om die slagader even af te knellen en naar t ziekenhuis racen.Pech dat mn arm er dan afvalt omdat ie geen bloed meer krijgt.
Dat zei Klinkertje.quote:
Ohjee Jan, kijk maar uit, dit wordt geen zoenen zoquote:
Fixedquote:
Kan ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, neejoh, we hebben allemaal sterke piraten mee, die drukken dat heel cool gewoon even af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan ook.Komen we daarbinnen, laten ze los omdat hun handen naar de klote zijn omdat ze de hele rit mn slagader af hebben moete knijpen. Bloed overal, val ik flauw en geeft die stagiaire haar bloed aan mij. En dan ligt ze in een brancard naast mij op een 2persoonskamer.
Fixed ur spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kan ook.Komen we daarbinnen, laten ze los omdat hun handen naar de klote zijn omdat ze de hele rit mn slagader af hebben moete knijpen. Bloed overal, val ik flauw en geeft die stagiaire haar bloed aan mij. En dan ligt ze in een brancard naast mij op een 2persoonskamer.
1 persoonskamer, beddentekort, jullie moeten een bed delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
[..]
Bijna henk, bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Nog beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
1 persoonskamer, beddentekort, jullie moeten een bed delen.
quote:
Wat mist er nog?quote:
[..]
En vervolgens weet je weer niets te zeggen waardoor je die kans laat lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Zal vast wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
Wel eerst checken of die stagiaire dezelfde bloedgroep heeft dan, anders ga je nog dood ook
Ohja, dat is lekkerquote:
Ik ben halfdood, dan mag dat en dan krijg je het verpleegster-slachtoffer effect ding.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En vervolgens weet je weer niets te zeggen waardoor je die kans laat lopen [ afbeelding ]
Tuurlijk, voorbestemd alles.quote:
Precies.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk, voorbestemd alles.
En dan is alles snel goed en gaat ze mee naar potc.
realiteitquote:
Back to the future gezien?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben halfdood, dan mag dat en dan krijg je het verpleegster-slachtoffer effect ding.
Boor z'n hoop nou niet de grond in johquote:
Nee, dat is het niet, hij moet alleen een goede manier verzinnen, met alleen maar dagdromen komt hij er nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Boor z'n hoop nou niet de grond in joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, hij moet alleen een goede manier verzinnen, met alleen maar dagdromen komt hij er nietAgut, arme jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ARG7 Draal en Henkie koppelpoging hier! En nee, niet aan elkaaraan leuke meisjes die we bij potc tegen komen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Waarom. In godsnaam. Moet JIJ. Op een dieet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Ik ben op een crashdieet gegaan. Ik heb honger
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Ik heb vrijdag gala en ik pas mijn jurk niet goed meer dus ik moet er even snel inpassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom. In godsnaam. Moet JIJ. Op een dieet?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Vrouwen die denken dat ze niet hoeven te diëten maar eigenlijk wel moeten diëtenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]Vrouwen die denken dat ze moeten diëten
Que?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agut, arme jongens
ARG7 Draal en Henkie koppelpoging hier! En nee, niet aan elkaaraan leuke meisjes die we bij potc tegen komen.
Volgens mij valt dat best wel mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag gala en ik pas mijn jurk niet goed meer dus ik moet er even snel inpassen.ETEN ETEN ETEN
Dikke vrouwen die wel moeten diëtenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze niet hoeven te diëten maar eigenlijk wel moeten diëten
Dat is misschien wel nog ergerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze niet hoeven te diëten maar eigenlijk wel moeten diëten
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef HappyBob het volgende:
Vieze fatsige vrouwen in veel te strakke shirtjes
Dat gaat niet over jou meisje, volgens mij zie jij er prima uit?quote:
Daar wordt al maanden af en toe wat over gezegd. Maar volgens mij gaat het de komende 5 jaar niet gebeurenquote:
Ik werd even bang van het beeldquote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat gaat niet over jou meisje, volgens mij zie jij er prima uit?
Dat krijg je met jurken enzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat gaat niet over jou meisje, volgens mij zie jij er prima uit?
Denk het ook niet neequote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wordt al maanden af en toe wat over gezegd. Maar volgens mij gaat het de komende 5 jaar niet gebeuren
Galajurken zijn een idioot iets. Zo rete strak dat je elke hobbel en bobbel er in ziet vaak. En nog van dat gladde spul ook.quote:
Lijkt me goedquote:
Daarom valt t wss wel mee hoe dik Sharr is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Galajurken zijn een idioot iets. Zo rete strak dat je elke hobbel en bobbel er in ziet vaak. En nog van dat gladde spul ook.
Centraal punt nederland jwzquote:
Ja klopt, vreselijkquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Galajurken zijn een idioot iets. Zo rete strak dat je elke hobbel en bobbel er in ziet vaak. En nog van dat gladde spul ook.
Midden van het land? Volgens mij moet ons Draaltje uit Groningen komen?quote:
Nu wil ik ook weer een galaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En prachtige stadquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Henkie94 het volgende:
Als t maar in de Stairway is.Dan kom ik misschien nog.
Ik had een waar een soort van ribbels/vouwen/dingen in zatenquote:
Klopt, dus iets noordelijker zou ik geen probleem vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Midden van het land? Volgens mij moet ons Draaltje uit Groningen komen?
Elastiek.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had een waar een soort van ribbels/vouwen/dingen in zatenZag je niets
Alleen zonder bandjes/mouwtjes/wat dan ook
ik doodsbang dat dat kreng af zou zakken.
Niet uitademen, zodat ie wel blijft hangenquote:
Pics van jouw galajurk toen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had een waar een soort van ribbels/vouwen/dingen in zatenZag je niets
Alleen zonder bandjes/mouwtjes/wat dan ook
ik doodsbang dat dat kreng af zou zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van jouw galajurk toen?
ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch geen galajurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Galajurk is toch lang?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van jouw galajurk toen?
ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhhmm.. Ik zal even een maken, heb geen foto's meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond op alle foto's met m'n exalles weggesodemieterd toen het uit was.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hé bek houden tegen sharon hè. Ze wast wel m'n auto ja!quote:
Cocktail jurk, ik hou echt niet van lange jurken, vind ze me niet staan en vind het ook veel anderen niet staanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat is toch geen galajurk
Galajurk is toch lang?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hé bek houden tegen sharon hè. Ze wast wel m'n auto ja!
No hablo, no comprende.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hé bek houden tegen sharon hè. Ze wast wel m'n auto ja!
Ik verwijs naar een zekere DM van jou.quote:
Voor minder doe ik het ook niet. ( Dus als jij en Jan niet komen ben ik er ook nietquote:
boh, liefde, ik voel hetquote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor minder doe ik het ook niet. ( Dus als jij en Jan niet komen ben ik er ook niet)
En als Flippie nu wel komt en Jan en Mark niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor minder doe ik het ook niet. ( Dus als jij en Jan niet komen ben ik er ook niet)
Wat valt er niet te begrijpen danquote:
Deze is mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Cocktail jurk, ik hou echt niet van lange jurken, vind ze me niet staan en vind het ook veel anderen niet staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oeffff ik zal er zijnquote:
Lo que aún se encuentran en que el españolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo duidelijk, maar hij kwam tot op m'n knie ongeveer.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ok.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Creeg het volgende:
[..]
Lo que aún se encuentran en que el español
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
Sharr?:oeee mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo duidelijk, maar hij kwam tot op m'n knie ongeveer.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
Sharr?:Oh, die is zeer niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo duidelijk, maar hij kwam tot op m'n knie ongeveer.
Ik heb wel een beeld erbij. Zoiets wilde ik ook, maar was te lui om te zoeken![]()
Na onze hete caprisonne sessie word ik jaloers als ik je dat met een andere man zie doen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil dan wel caprisonne drinken met Bobje.
als hij komt, voor 21 juli...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik kom ook wel als er een meet komt ooit.
Neuh, beetje maagpijn mischien. Flinke diarree en je bent er wel weer vanaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
Godver.Een flinke slok zure melk genomen.
Ga ik nu dood Bloempje?
Lekker schijten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, beetje maagpijn mischien. Flinke diarree en je bent er wel weer vanaf.
Doe ik ook nog m'n star wars shirt aan, dan maakt het het helemaal compleetquote:
Daar kan ik ook geen nee tegen zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En als Flippie nu wel komt en Jan en Mark niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |