ik kan het aan, ik kom ook uit zo'n veel te harmonieus gezinquote:Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, en jij hebt ze gezien, ze zijn echt leuk
juist niet. dat is een toetsenbord waar je nog echt de knoppen van moet indrukken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde ook wel een hele lap tekst over mijn ouders plaatsen, maar dit toetsenbord is te kut voor lange lappen tekst
Ik ben er nu a moe van jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
juist niet. dat is een toetsenbord waar je nog echt de knoppen van moet indrukken.
en niet zoals de moderne typeplankjes alleen maar over hoeft te aaien.
enige nadeel is de split in het midden.
Ik ben ook erg blij met mijn ouders maar er is toch genoeg mis met zequote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze
Hehequote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik kan het aan, ik kom ook uit zo'n veel te harmonieus gezin
Details willen wij. Geen one liners over hoe maf ze zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn ouders maar er is toch genoeg mis met ze
Nope papa: mavo, mama: huishoudschool. En inderdaad ook qua studie ze zijn trots op me en ze hebben me nooit gepushed of een lat voor me neergelegd.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk dat dat je eerste ingeving was.![]()
[..]
Leuk MeMo![]()
Terwijl jouw ouders toch ook niet uit een milieu van studeren ed. komen (meen ik dat je eens vertelde)? Mooi dat ze helemaal voor jouw leven openstaan.
Mijn vader had niet eens lagere school afgemaakt en mijn moeder had de Mulo, maar zij waren ook enorm vooruitstrevend en open voor alles en ze stimuleerden ons echt om de wereld te verkennen. Daarmee hebben zij in één klap een generatie vijf stappen vooruitgeholpen, vanuit de uitgangspositie. Zo knap!
[..]
Slaap lekker Lie!
Een jeugd zonder al teveel sores heeft ook invloed, positief en negatief. Ik heb er ook trekjes aan over gehouden die minder handig zijn soms.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Niet dat er bij ons niks was, meer dan genoeg gedoe en dat heeft wel veel invloed op me gehad.
Maar daar kon dan weer niemand iets aan doen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope papa: mavo, mama: huishoudschool. En inderdaad ook qua studie ze zijn trots op me en ze hebben me nooit gepushed of een lat voor me neergelegd.
En toen ik ging studeren en op kamers ging kreeg ik een kaartje dat ze trots waren en dat als het niet ging, het niet ging en dat niets uit maakte en ik altijd zo weer terug kon komen
Hahaha wie weet zal ik het ooit nog allemaal vertellenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Details willen wij. Geen one liners over hoe maf ze zijn.
Cosmo'squote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Woensdagavond meidenavond bij mij thuistoch lekker als je vriendje weg is
Iemand nog tips voor lekkere cocktails?
Is jou moeder ook zo van het doodkoken van groente met een kwak Maizena?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope papa: mavo, mama: huishoudschool. En inderdaad ook qua studie ze zijn trots op me en ze hebben me nooit gepushed of een lat voor me neergelegd.
En toen ik ging studeren en op kamers ging kreeg ik een kaartje dat ze trots waren en dat als het niet ging, het niet ging en dat niets uit maakte en ik altijd zo weer terug kon komen
http://www.cocktailmaking(...)hp/7204-Belly-Dancerquote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Woensdagavond meidenavond bij mij thuistoch lekker als je vriendje weg is
Iemand nog tips voor lekkere cocktails?
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
http://www.cocktailmaking(...)hp/7204-Belly-Dancer
Mooi als je zo met elkaar kan praten.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef LieLie het volgende:
Toen ik thuis zat met een burn-out heb ik veel met mijn ouders gepraat, en eigenlijk alleen meer begrip gekregen in hoe ze het thuis hebben aangepakt (mijn broer is autistisch)
Coolquote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
http://www.cocktailmaking(...)hp/7204-Belly-Dancer
Goede gesprekken zijn dat vaak. Zondag ook nog een leuk gesprek met mijn ouders gehad, o.a. over hoe met name mijn moeder in de rats zat toen ik nog met mijn ex was. Geeft toch altijd weer nieuwe inzichten (wederzijds overigens).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef LieLie het volgende:
Toen ik thuis zat met een burn-out heb ik veel met mijn ouders gepraat, en eigenlijk alleen meer begrip gekregen in hoe ze het thuis hebben aangepakt (mijn broer is autistisch)
Die is er inderdaad flink van opgeknapt dat ie op zichzelf is gaan wonenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goede gesprekken zijn dat vaak. Zondag ook nog een leuk gesprek met mijn ouders gehad, o.a. over hoe met name mijn moeder in de rats zat toen ik nog met mijn ex was. Geeft toch altijd weer nieuwe inzichten (wederzijds overigens).
Oh ja, en je broer is een leuke gast![]()
Nou, dat wist ik op zich wel, maar nu hoorde ik voor het eerst date echt letterlijk blij was toen ik belde dat we uit elkaar gingen en dat ze zich regelmatig afgevraagd had of ze me niet had moeten zeggen dat zij het helemaal niet zag zitten met haar.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die is er inderdaad flink van opgeknapt dat ie op zichzelf is gaan wonen![]()
En wel grappig inderdaad, dat je vaak niet door hebt gehad hoe ze met je bezig waren en zich zorgen maakten.
haha nee maar ze gebruikt het wel bij bepaalde gerechten, bloemkool is met een maizenapapjequote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is jou moeder ook zo van het doodkoken van groente met een kwak Maizena?
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik op zich wel, maar nu hoorde ik voor het eerst date echt letterlijk blij was toen ik belde dat we uit elkaar gingen en dat ze zich regelmatig afgevraagd had of ze me niet had moeten zeggen dat zij het helemaal niet zag zitten met haar.
Waarop ik dus ook terug kon geven dat ik al veel eerder wist dat het mis zat en dat ze er goed aan gedaan heeft me mijn gang te laten gaan omdat het averechts gewerkt zou hebben en omdat het de bijzonder leerzame periode in mijn leven is geweest.
/lief dagboek
Ah, de betere huishoudschool dusquote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha nee maar ze gebruikt het wel bij bepaalde gerechten, bloemkool is met een maizenapapje
Nee, Steer...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi, a.s. woensdag gaat er bij ons een buikdansworkshop van start. Ken jij mannen die buikdansen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha nee maar ze gebruikt het wel bij bepaalde gerechten, bloemkool is met een maizenapapje
Er werd juist aangemoedigd dat mannen mee zouden dansenquote:
Of ze is er zo slecht in dat ze wanhopig op zoek is naar mensen die nog mee willen doenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er werd juist aangemoedigd dat mannen mee zouden dansen't wordt gegeven door een meisje die Salsa met mij danst, die vindt het leuk als er zo veel mogelijk mensen mee doen.
Even wachten wat Sarabi ervan zegt
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi, a.s. woensdag gaat er bij ons een buikdansworkshop van start. Ken jij mannen die buikdansen?
Workshop zit al nokkie vol maar er kan altijd meer bijquote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of ze is er zo slecht in dat ze wanhopig op zoek is naar mensen die nog mee willen doen
Je mag sowieso mee, en daarna Zouk workshopquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer als jij meegaat doen aan die workshop wil ik meeik wil ook buikdansen
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag sowieso mee, en daarna Zouk workshop
Heb alleen al aan jurkje beloofd dat ik met haar Zouk zou doen. Wilde helemaal niet met haar dansen maar kon geen nee zeggen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]tofjes en waarom niet met jurkje?
heb weleens een buikdansworkshopje gehad ook van n paar uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Waar ruikt ze naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus wat is het probleem? das toch de droom van iedere manquote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, inschrijvingslijst nog ff gecheckt, idd alleen vrouwen
Vrouwen kunnen ook bodybuilden, maar ik zou het niet doenquote:
Of je denkt niet in hokjesquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook bodybuilden, maar ik zou het niet doen
ik ben op dit soort gebied gelukkig gezond seksistischquote:
Die is lekker Boriszquote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
Kom ik op de AHsite zie ik staan het volgende recept: Kip piri piri en komkommer. Bekijk ik het recept is het eerste ingrediënt 1 ovenschotel kip piri piri (schaal ca. 640 g)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |