Alfa'squote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je doet een Universitaire studie, hoe vervelend die cijfers ook zijn, lijkt het mij wel handig dat je ze zelf kan uitrekenen.
idd, de meest toepasselijke film op dergelijke momentenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd hieraan denken:
(Past Anthraxx' broer ook wel in)
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh noes
Laat danny het niet horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
lolquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, om Isa nou meteen van het forum te verbannen vind ik ook wel wat..
Hé, ik heb gewoon voor zowel wiskunde als economie een negen op mijn havo-diploma hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan wel rekenen hoor,hell hoofdrekenen kan ik goed maar ratios uitrekenen enzo bleghhhh geen moer aan
Duidelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd hieraan denken:
(Past Anthraxx' broer ook wel in)
Oh ik dacht dat je ouders Nederlands spraken steer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan geen Chinees lezen.Behalve een cultuur-, leeftijd-, afstand- en telefoonbarrière heb ik met name ook een taalbarriere met mijn ouders.
[..]
Ja, ik snap het wel, heb het wel eerder proberen uit te leggen met een externe bron, maar die zou dan weer westers gehersenspoeld zijn.
We keken vroeger altijd Jeugdjournaal (en daarna Klokhuis) zodat mijn ouders ook het nieuws konden volgen. Elke avond om 20:30 namen ze op casettebandje radio 5 op, want dat was nieuws en actualiteiten in de Chinese taal.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ouders Nederlands spraken steer.
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.quote:Hoe redden ze zich eigenlijk, als dat niet zo is? Lijkt me heel lastig!
terechtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.
Wat is de troost smilie ? .quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo rond de middelbare school werd ons als scholier voorgehouden altijd zélf dingen eerst te proberen, en als het niet lukte, dan iemand anders te vragen. Ik probeerde m'n ouders ook altijd uit te leggen dat ze het beste zélf de brieven eerst konden lezen, dan aan mij vertellen wat zij dachten dat erin stond, en dan zou ik het evt. voor ze corrigeren. Maar dan werden ze boos, en moest ik het gewoon in z'n geheel aan hun uitleggen zonder dat ze zelf probeerden de dingen te vertalen.
Ben een beetje bitter vanavond.
klopt van Wagenaar die vorige week inderdaad overleden is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Miisschien Bluezz bedoelt zoon als toeziend voogd ? wel een eer om gevraagd te worden.
Als moeder en oma.
Vastleggen bij notaris en vergeten zou ik denken.
En ik vroeg mij af hoe het gaat met de studie van Memo en dan blijkt ze hard bezig te zijn.
Is dat een boek van Wagenaar, die vorige week is overleden?
Ik heb hem eens bij een voordracht gehoord. Briljant.
Als één ding misgaat, is de kans groot dat er een reeks van dingen misgaat en dan heb je bv. de ramp van de boot naar Harwich.
Er is een naam voor, ben ik even kwijt.![]()
Conclusie: van keukenladen uitruimen en soppen wordt je vergeetachtig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
Hé, ik heb gewoon voor zowel wiskunde als economie een negen op mijn havo-diploma hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is de troost smilie ? .
Kijk eens met álle bagage ... wat het je óok heeft gebracht.![]()
AnneX
Confidence through competence![]()
En een belfobiequote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?![]()
AnneX![]()
![]()
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedektquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jeetje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We keken vroeger altijd Jeugdjournaal (en daarna Klokhuis) zodat mijn ouders ook het nieuws konden volgen. Elke avond om 20:30 namen ze op casettebandje radio 5 op, want dat was nieuws en actualiteiten in de Chinese taal.
[..]
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.
En nu dan? Wie regelt dat nu voor hen?Snobs have more fun!
KLIK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: