Dat lijkt me wel heel grappig. En de collega's zich maar afvragen: Hoe krijgt hij het voor elkaar?quote:
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi, ze hebben er een buikdans-cocktail!
Sjeez.... waren er veel bij betrokken???quote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef golfer het volgende:
Kleine kans dat die wielrenner het toch overleefd.
Nee, alleen Wouter Weylandt.quote:
Vreselijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef borisz het volgende:
Hij is overleden. Is zojuist bevestigd door de RAI.
Ach jeetje.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
Vrouw zwanger. Zou in september vader worden.
Afdaling vanaf berg op fiets met dunne banden>80-90 km/u> stuurfoutje.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
damn heftighoe heeft ie daartegen aan kunnen komen dan?
Toch gaat het maar zelden mis. Laatst die ik me kan herinneren was Casartelli in de tour van 1995.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:42 schreef freecell het volgende:
Och
En dan die arme vrouw...
Gebeuren er vaak dodelijke ongelukken bij wielrennen? Je zou zeggen,met zo'n noodgang een berg af, dat gaat snel mis.
Pff ik lees 't net, wat een heftig nieuws; slechts 26 jaar oud geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef golfer het volgende:
Nee, alleen Wouter Weylandt.
Reed vol in een afdaling met 80-90 p. uur tegen een muurtje.
Beelden zagen er vreselijk uit. (volle close-up van de Italiaanse TV van een zo op het eerste gezicht levenloze man waar het bloed van uit de neus stroomde)
Ze zijn een kwartier bezig geweest met reanimatie en op dit moment is nog onduidelijk of ie leeft of toch dood is.
Huu...het ziet er terminaal uitquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Ben je OK assistente Isa? Hopelijk kan ie worden gemaakt!
Op zich heb ik nog een laptopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Vork het volgende:
Soms he, soms zijn smartphones dan toch een soort van uitkomst
Ojee, watskeburt?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vanwege een knallende ruzie van ons team met het bestuur kon mijn handbalcarrière er wel eens opzitten
que?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vanwege een knallende ruzie van ons team met het bestuur kon mijn handbalcarrière er wel eens opzitten
ohquote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn eerste date kom ik niet verder dan handjes vasthouden hoor
Mooi, maar vanwaar diequote:
Oh heerlijk ruzies, vertel. En vind je het jammer als het zo zou zijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
te lang verhaal. Hoop pertinent niet kloppende verwijten aan ons adres, totaal negatieve beeldvorming over ons richting rest van de vereniging en ze willen ons nu niet inschrijven voor de competitie volgend jaar. Dan is het dus afgelopen.quote:
Ja, ik baal als een stekker, maar ik ga echt geen tonnen negatieve energie meer in mijn hobby steken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk ruzies, vertel. En vind je het jammer als het zo zou zijn?
Oké, balen dan! Jullie doen het toch juist heel goed?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
te lang verhaal. Hoop pertinent niet kloppende verwijten aan ons adres, totaal negatieve beeldvorming over ons richting rest van de vereniging en ze willen ons nu niet inschrijven voor de competitie volgend jaar. Dan is het dus afgelopen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik klik voor het eerst bovenaan op de DM knop![]()
Alles wordt bewaard
goed gelezenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze meldt niet wát haar handje vasthoudt hè?
Ik wilde punnikken typenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, tijd om kantklossen te gaan oppikken dus TAV
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze meldt niet wát haar handje vasthoudt hè?
kun je winnen bij kantklossen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, tijd om kantklossen te gaan oppikken dus TAV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |