quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh noes
Laat danny het niet horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
lolquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, om Isa nou meteen van het forum te verbannen vind ik ook wel wat..
Hé, ik heb gewoon voor zowel wiskunde als economie een negen op mijn havo-diploma hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan wel rekenen hoor,hell hoofdrekenen kan ik goed maar ratios uitrekenen enzo bleghhhh geen moer aan
Duidelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd hieraan denken:
(Past Anthraxx' broer ook wel in)
Oh ik dacht dat je ouders Nederlands spraken steer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan geen Chinees lezen.Behalve een cultuur-, leeftijd-, afstand- en telefoonbarrière heb ik met name ook een taalbarriere met mijn ouders.
[..]
Ja, ik snap het wel, heb het wel eerder proberen uit te leggen met een externe bron, maar die zou dan weer westers gehersenspoeld zijn.
We keken vroeger altijd Jeugdjournaal (en daarna Klokhuis) zodat mijn ouders ook het nieuws konden volgen. Elke avond om 20:30 namen ze op casettebandje radio 5 op, want dat was nieuws en actualiteiten in de Chinese taal.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ouders Nederlands spraken steer.
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.quote:Hoe redden ze zich eigenlijk, als dat niet zo is? Lijkt me heel lastig!
terechtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.
Wat is de troost smilie ? .quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo rond de middelbare school werd ons als scholier voorgehouden altijd zélf dingen eerst te proberen, en als het niet lukte, dan iemand anders te vragen. Ik probeerde m'n ouders ook altijd uit te leggen dat ze het beste zélf de brieven eerst konden lezen, dan aan mij vertellen wat zij dachten dat erin stond, en dan zou ik het evt. voor ze corrigeren. Maar dan werden ze boos, en moest ik het gewoon in z'n geheel aan hun uitleggen zonder dat ze zelf probeerden de dingen te vertalen.
Ben een beetje bitter vanavond.
klopt van Wagenaar die vorige week inderdaad overleden is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Miisschien Bluezz bedoelt zoon als toeziend voogd ? wel een eer om gevraagd te worden.
Als moeder en oma.
Vastleggen bij notaris en vergeten zou ik denken.
En ik vroeg mij af hoe het gaat met de studie van Memo en dan blijkt ze hard bezig te zijn.
Is dat een boek van Wagenaar, die vorige week is overleden?
Ik heb hem eens bij een voordracht gehoord. Briljant.
Als één ding misgaat, is de kans groot dat er een reeks van dingen misgaat en dan heb je bv. de ramp van de boot naar Harwich.
Er is een naam voor, ben ik even kwijt.![]()
Conclusie: van keukenladen uitruimen en soppen wordt je vergeetachtig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
Hé, ik heb gewoon voor zowel wiskunde als economie een negen op mijn havo-diploma hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is de troost smilie ? .
Kijk eens met álle bagage ... wat het je óok heeft gebracht.![]()
AnneX
Confidence through competence![]()
En een belfobiequote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?![]()
AnneX![]()
![]()
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedektquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jeetje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We keken vroeger altijd Jeugdjournaal (en daarna Klokhuis) zodat mijn ouders ook het nieuws konden volgen. Elke avond om 20:30 namen ze op casettebandje radio 5 op, want dat was nieuws en actualiteiten in de Chinese taal.
[..]
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.
En nu dan? Wie regelt dat nu voor hen?Snobs have more fun!
KLIK!![]()
De positieve kanten zijn natuurlijk het lepeltje lepeltje slapen/liggen met L.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedekt![]()
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo rond de middelbare school werd ons als scholier voorgehouden altijd zélf dingen eerst te proberen, en als het niet lukte, dan iemand anders te vragen. Ik probeerde m'n ouders ook altijd uit te leggen dat ze het beste zélf de brieven eerst konden lezen, dan aan mij vertellen wat zij dachten dat erin stond, en dan zou ik het evt. voor ze corrigeren. Maar dan werden ze boos, en moest ik het gewoon in z'n geheel aan hun uitleggen zonder dat ze zelf probeerden de dingen te vertalen.
Ben een beetje bitter vanavond.
Wat een kutjeugd, als ik zo vrij mag zijn.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?![]()
AnneX
en ons![]()
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.
Wat een kutjeugd, als ik zo vrij mag zijn."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zo zie je maar weer. Je denkt dat je wat opbouwt hier, maar het stelt weer niets voorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.
en ons![]()
![]()
Ik vrees dat de zoon en dochter van de baas van het restaurant waar mijn moeder bij de afhaal werkt de sjaak zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeetje.
En nu dan? Wie regelt dat nu voor hen?
(serieus)Confidence through competence![]()
Oh ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.
Maar ik denk dat dat vaak zo is. Kinderen weten niet beter, vaak. Denk ik. Of willen niet weten dat het anders kan. Want met dat laatste kun je niets, als kind.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Minder labels, maar wel grotere labels.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedekt
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.
Wat een kutjeugd, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.tijdens mijn jeugd was ik best happy, 't is meer de transitie naar volwassen zijn en echt helemaal op eigen benen staan en eigen beslissingen zonder goedkeuring etc. maken en het losmaken van ouders wat een beetje moeite kost.
Laat me nou ff zeuheurenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.
en onsLife sucks and then we die.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Je denkt dat je wat opbouwt hier, maar het stelt weer niets voor
Hemeltje. En straks, na het pensioen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zoon en dochter van de baas van het restaurant waar mijn moeder bij de afhaal werkt de sjaak zijn.
(serieus)
Het lijkt me verschrikkelijk om zo afhankelijk te moeten zijn, terwijl je, met een beetje goede wil, inmiddels de taal al best had kunnen beheersen.
Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk (Die Fransen spreken ook zo belachelijk goed Frans, hoe dóen ze dat toch.)Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Mijn ouders zijn niet zo hoogopgeleid hebben met moeite de middelbare school afgemaakt, en de eerste 20 jaar in Nederland hebben ze alleen restaurants van binnen gezien. Althans, dat was hun excuus toen ik hen vroeger vroeg waarom ze geen Nederlands konden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hemeltje. En straks, na het pensioen?
Het lijkt me verschrikkelijk om zo afhankelijk te moeten zijn, terwijl je, met een beetje goede wil, inmiddels de taal al best had kunnen beheersen.
Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk (Die Fransen spreken ook zo belachelijk goed Frans, hoe dóen ze dat toch.)
Is wel raar nu ik dit zo uittyp dan zie ik dat het niet helemaal klopt allemaal. Maar toen ik erin opgroeide was dit allemaal 'normaal' voor mij.
Vandaar dus ook vorig jaar rond kerst dat ik lichtelijk in paniek raakte en treinkaartjes voor ze wilde regelen toen ze opperden hierheen te willen komen.Confidence through competence![]()
ik heb zo'n geluk met mn oudersik zie ze heel erg weinig, afstand, werk, katten, studie ben bijna nooit met feestdagen thuis, moederdag/vaderdag doen we niet aan en nul verwijten als ik met kerst niet thuis kom oid en des te leuker vinden ze t als ik n keer langs kom of bel, heerlijk om geen verplichtingen te hebben of t gevoel dat je er op wordt aangekeken als je met een feestdag niet thuis bent
zaterdag komen ze langs in Mstricht![]()
![]()
Met de iPadquote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon naar bed..
maar weer.
Slaap lekker
Slaap lekker, Lie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze![]()
![]()
Check hun kelderquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze
met mijn ouders is niets misen ben blij dat ik n goede band met ze heb
ook al knuffelen we elkaar niet plat ofzo
![]()
![]()
Je gaat het haast denken soms iddquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik wilde ook wel een hele lap tekst over mijn ouders plaatsen, maar dit toetsenbord is te kut voor lange lappen tekst
Ja, begrijpelijk dat dat je eerste ingeving was.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo hoogopgeleid hebben met moeite de middelbare school afgemaakt, en de eerste 20 jaar in Nederland hebben ze alleen restaurants van binnen gezien. Althans, dat was hun excuus toen ik hen vroeger vroeg waarom ze geen Nederlands konden.
Is wel raar nu ik dit zo uittyp dan zie ik dat het niet helemaal klopt allemaal. Maar toen ik erin opgroeide was dit allemaal 'normaal' voor mij.
Vandaar dus ook vorig jaar rond kerst dat ik lichtelijk in paniek raakte en treinkaartjes voor ze wilde regelen toen ze opperden hierheen te willen komen.
Leuk MeMoquote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zo'n geluk met mn oudersik zie ze heel erg weinig, afstand, werk, katten, studie ben bijna nooit met feestdagen thuis, moederdag/vaderdag doen we niet aan en nul verwijten als ik met kerst niet thuis kom oid en des te leuker vinden ze t als ik n keer langs kom of bel, heerlijk om geen verplichtingen te hebben of t gevoel dat je er op wordt aangekeken als je met een feestdag niet thuis bent
zaterdag komen ze langs in Mstricht![]()
Terwijl jouw ouders toch ook niet uit een milieu van studeren ed. komen (meen ik dat je eens vertelde)? Mooi dat ze helemaal voor jouw leven openstaan.
Mijn vader had niet eens lagere school afgemaakt en mijn moeder had de Mulo, maar zij waren ook enorm vooruitstrevend en open voor alles en ze stimuleerden ons echt om de wereld te verkennen. Daarmee hebben zij in één klap een generatie vijf stappen vooruitgeholpen, vanuit de uitgangspositie. Zo knap!Slaap lekker Lie!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon naar bed..
maar weer.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
We moeten er nog maar eens rustig over praten eerstquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens Bluezz: waarschijnlijk doen ze dat al, maar het is dus wel heel belangrijk om het pleegouderschap vast te leggen bij de notaris, want anders kun je op je kop gaan staan, maar worden de kinderen gerust elders geplaatst bij overlijden van de ouders.![]()
![]()
Of gebruik gewoon zo'n fluoriserende lamp gebruiken en het huis checken op bloedsporenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat plekje waar ze beton hebben gestort....
![]()
Ik bekijk de nieuwe veranda nu toch in een ander lichtquote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat plekje waar ze beton hebben gestort...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: