Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is de troost smilie ? .
Kijk eens met álle bagage ... wat het je óok heeft gebracht.
En een belfobiequote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?![]()
AnneX
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedektquote:
Jeetje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We keken vroeger altijd Jeugdjournaal (en daarna Klokhuis) zodat mijn ouders ook het nieuws konden volgen. Elke avond om 20:30 namen ze op casettebandje radio 5 op, want dat was nieuws en actualiteiten in de Chinese taal.
[..]
Gewoon, mij als 12 jarige brieven van de belastingdienst, verzkeringen etc. laten doornemen en aan hen vertellen wat erin stond en als ik het fout had op m'n kop geven.
De positieve kanten zijn natuurlijk het lepeltje lepeltje slapen/liggen met L.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedekt
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo rond de middelbare school werd ons als scholier voorgehouden altijd zélf dingen eerst te proberen, en als het niet lukte, dan iemand anders te vragen. Ik probeerde m'n ouders ook altijd uit te leggen dat ze het beste zélf de brieven eerst konden lezen, dan aan mij vertellen wat zij dachten dat erin stond, en dan zou ik het evt. voor ze corrigeren. Maar dan werden ze boos, en moest ik het gewoon in z'n geheel aan hun uitleggen zonder dat ze zelf probeerden de dingen te vertalen.
Ben een beetje bitter vanavond.
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een studieschuld, weggegooide jaren en af en toe wat onvermogen om met mensen om te gaan?![]()
AnneX
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.
Wat een kutjeugd, als ik zo vrij mag zijn.
Zo zie je maar weer. Je denkt dat je wat opbouwt hier, maar het stelt weer niets voorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.
en ons
Ik vrees dat de zoon en dochter van de baas van het restaurant waar mijn moeder bij de afhaal werkt de sjaak zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeetje.
En nu dan? Wie regelt dat nu voor hen?
Oh ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.
Minder labels, maar wel grotere labels.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond dat dat wel door dat onvermogen met mensen om te gaan werd gedekt
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik wel eigenlijk, dat je bitter bent.
Wat een kutjeugd, als ik zo vrij mag zijn.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral achteraf een kutjeugd he, Steer kreeg pas laat door dat zijn jeugd niet helemaal normaal was.
Laat me nou ff zeuheurenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , ach ik dacht aan klein Frankwijk in Maastricht en Memo en Salsa dansen met allemaal verschillende vrouwen.
en ons
Life sucks and then we die.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Je denkt dat je wat opbouwt hier, maar het stelt weer niets voor
Hemeltje. En straks, na het pensioen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zoon en dochter van de baas van het restaurant waar mijn moeder bij de afhaal werkt de sjaak zijn.
(serieus)
Mijn ouders zijn niet zo hoogopgeleid hebben met moeite de middelbare school afgemaakt, en de eerste 20 jaar in Nederland hebben ze alleen restaurants van binnen gezien. Althans, dat was hun excuus toen ik hen vroeger vroeg waarom ze geen Nederlands konden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hemeltje. En straks, na het pensioen?
Het lijkt me verschrikkelijk om zo afhankelijk te moeten zijn, terwijl je, met een beetje goede wil, inmiddels de taal al best had kunnen beheersen.
Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk (Die Fransen spreken ook zo belachelijk goed Frans, hoe dóen ze dat toch.)
Met de iPadquote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
Misschien ga ik wel gewoon naar bed..
maar weer.
Check hun kelderquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze
Je gaat het haast denken soms iddquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik heel blij met mijn ouders, al bekruipt me hier altijd het gevoel dat er wel iets mis moet zijn met ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |