Dat lijkt me wel heel grappig. En de collega's zich maar afvragen: Hoe krijgt hij het voor elkaar?quote:
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sarabi, ze hebben er een buikdans-cocktail!
Sjeez.... waren er veel bij betrokken???quote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef golfer het volgende:
Kleine kans dat die wielrenner het toch overleefd.
Nee, alleen Wouter Weylandt.quote:
Vreselijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef borisz het volgende:
Hij is overleden. Is zojuist bevestigd door de RAI.
Ach jeetje.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
Vrouw zwanger. Zou in september vader worden.
Afdaling vanaf berg op fiets met dunne banden>80-90 km/u> stuurfoutje.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
damn heftighoe heeft ie daartegen aan kunnen komen dan?
Toch gaat het maar zelden mis. Laatst die ik me kan herinneren was Casartelli in de tour van 1995.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:42 schreef freecell het volgende:
Och
En dan die arme vrouw...
Gebeuren er vaak dodelijke ongelukken bij wielrennen? Je zou zeggen,met zo'n noodgang een berg af, dat gaat snel mis.
Pff ik lees 't net, wat een heftig nieuws; slechts 26 jaar oud geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef golfer het volgende:
Nee, alleen Wouter Weylandt.
Reed vol in een afdaling met 80-90 p. uur tegen een muurtje.
Beelden zagen er vreselijk uit. (volle close-up van de Italiaanse TV van een zo op het eerste gezicht levenloze man waar het bloed van uit de neus stroomde)
Ze zijn een kwartier bezig geweest met reanimatie en op dit moment is nog onduidelijk of ie leeft of toch dood is.
Huu...het ziet er terminaal uitquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Ben je OK assistente Isa? Hopelijk kan ie worden gemaakt!
Op zich heb ik nog een laptopquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Vork het volgende:
Soms he, soms zijn smartphones dan toch een soort van uitkomst
Ojee, watskeburt?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vanwege een knallende ruzie van ons team met het bestuur kon mijn handbalcarrière er wel eens opzitten
que?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vanwege een knallende ruzie van ons team met het bestuur kon mijn handbalcarrière er wel eens opzitten
ohquote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn eerste date kom ik niet verder dan handjes vasthouden hoor
Mooi, maar vanwaar diequote:
Oh heerlijk ruzies, vertel. En vind je het jammer als het zo zou zijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
te lang verhaal. Hoop pertinent niet kloppende verwijten aan ons adres, totaal negatieve beeldvorming over ons richting rest van de vereniging en ze willen ons nu niet inschrijven voor de competitie volgend jaar. Dan is het dus afgelopen.quote:
Ja, ik baal als een stekker, maar ik ga echt geen tonnen negatieve energie meer in mijn hobby steken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk ruzies, vertel. En vind je het jammer als het zo zou zijn?
Oké, balen dan! Jullie doen het toch juist heel goed?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
te lang verhaal. Hoop pertinent niet kloppende verwijten aan ons adres, totaal negatieve beeldvorming over ons richting rest van de vereniging en ze willen ons nu niet inschrijven voor de competitie volgend jaar. Dan is het dus afgelopen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik klik voor het eerst bovenaan op de DM knop![]()
Alles wordt bewaard
goed gelezenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze meldt niet wát haar handje vasthoudt hè?
Ik wilde punnikken typenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, tijd om kantklossen te gaan oppikken dus TAV
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze meldt niet wát haar handje vasthoudt hè?
kun je winnen bij kantklossen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, tijd om kantklossen te gaan oppikken dus TAV
Goezoequote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Ross heeft nu 2 monitors op zijn pc aangesloten en hij kijkt voetbal op de ander (baalde al dat ze al gescored hadden terwijl hij 1 min na de start van de match inlogde...nu hebben ze inmiddels al 2x gescored in 6 mins) en ik kan dit dus gewoon voor mezelf gebruiken
Oh wat lief! Maar heb je daar nog wel trek in, nog een kind groot brengen? (niet dat hij niet welkom zou zijn natuurlijk en dan is gelukkig de kans klein dat het ooit nodig zou zijn, maar toch...da's nog minstens 18 jaar een kind in je huis waar je voor moet zorgen)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzezoon belde en is tegenwoordig erg met de dood bezig (logisch ook na dat neefje, een paar honkbalkennissen en zn oma) vraagt ie of wij voogd (heet dat zo?) willen zij als er met hen onverhoopt iets mocht gebeuren.... heel lief vond ik dat en ik zei meteen gevoelsmatig Ja, natuurlijk! maar zonder overleg met g. We moeten er natuurlijk nog wel even over praten, maar vind het zo'n superlief gebaar
Impulsieve ik zei dus meteen Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat lief! Maar heb je daar nog wel trek in, nog een kind groot brengen? (niet dat hij niet welkom zou zijn natuurlijk en dan is gelukkig de kans klein dat het ooit nodig zou zijn, maar toch...da's nog minstens 18 jaar een kind in je huis waar je voor moet zorgen)
Sinds wanneer heeft G daar wat over te zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
zoon F. belde gisteren voor moederdag : hij had een mooie moederdaggedachte.
En is tegenwoordig erg met de dood bezig (logisch ook na dat neefje, een paar honkbalkennissen en zn oma) vraagt ie of wij voogd (heet dat zo?) willen zijn als er met hen onverhoopt iets mocht gebeuren.... heel lief vond ik dat en ik zei meteen gevoelsmatig Ja, natuurlijk! maar zonder overleg met g. We moeten er natuurlijk nog wel even over praten, maar vind het zo'n superlief gebaar
Best toch een hele beslissing Bluezz. Volgens mij moet je dit soort besluiten nemen op basis van de gedachte dat het daadwerkelijk nodig zou zijn. Dan heb je dus wel opeens de zorg voor een kind met alle zorgen, werk en inspanning van dien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzezoon belde gisteren voor moederdag : hij had een mooie moederdaggedachte.
En is tegenwoordig erg met de dood bezig (logisch ook na dat neefje, een paar honkbalkennissen en zn oma) vraagt ie of wij voogd (heet dat zo?) willen zij als er met hen onverhoopt iets mocht gebeuren.... heel lief vond ik dat en ik zei meteen gevoelsmatig Ja, natuurlijk! maar zonder overleg met g. We moeten er natuurlijk nog wel even over praten, maar vind het zo'n superlief gebaar
Sinds hij mijn echtgenoot isquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Sinds wanneer heeft G daar wat over te zeggen?
Ja, als je getrouwd bent is overleg over het eventueel opvoeden van een kind heel raarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft G daar wat over te zeggen?
Als je samenwoont overleg je nog niet, en dat is het geval bij DH natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, als je getrouwd bent is overleg over het eventueel opvoeden van een kind heel raar![]()
Owjaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je samenwoont overleg je nog niet, en dat is het geval bij DH natuurlijk.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Best toch een hele beslissing Bluezz. Volgens mij moet je dit soort besluiten nemen op basis van de gedachte dat het daadwerkelijk nodig zou zijn. Dan heb je dus wel opeens de zorg voor een kind met alle zorgen, werk en inspanning van dien.
Ik denk dat veel mensen denken: lief gebaar en het zal toch heus niet nodig zijn.
Opvoeden? Nergens voor nodigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, als je getrouwd bent is overleg over het eventueel opvoeden van een kind heel raar![]()
Beetje eten er in en wat schone kleren zijn wel genoeg huhquote:
Schoon? Niet teveel eisen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje eten er in en wat schone kleren zijn wel genoeg huh
Ik riep ook direct 'ja natuurlijk!' toen mijn broer het vroeg om voor zijn kinderen te zorgen mocht hun iets overkomen en toen ik eens rustig over nadacht was ik er toch niet superblij mee, met dat ideequote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens zou ik ook meteen ja roepen hoor Bluezz!
En dan nog even terugbellen.
Is dat inmiddels rechtgezet, of ligt dat daadwerkelijk ergens vast?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik riep ook direct 'ja natuurlijk!' toen mijn broer het vroeg om voor zijn kinderen te zorgen mocht hun iets overkomen en toen ik eens rustig over nadacht was ik er toch niet superblij mee, met dat idee
Interessant boek is dat! De poes heeft smaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
gezelschap bij t studeren
Maar heb je die afspraak nu dan met je broer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik riep ook direct 'ja natuurlijk!' toen mijn broer het vroeg om voor zijn kinderen te zorgen mocht hun iets overkomen en toen ik eens rustig over nadacht was ik er toch niet superblij mee, met dat idee
op t boekenfestijn gescoord voor 3.95! en nog n leuk boek, monumentje ff foto makenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Interessant boek is dat! De poes heeft smaak.
Zou je zoiets niet aan je ouders willen laten lezen steer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en niet dat het iemand wat interesseert, maar dit:
http://nymag.com/news/features/asian-americans-2011-5/
is voor mij als het kijken in een spiegel. Gaat over de tijger moeders / ouders van Aziatische culturen, die met een zweep hun kinderen opvoeden, kinderen die als een robot tentamens maken en superhoog scoren op school... en dan vervolgens rotten in middle-management in grote bedrijven omdat ze niet snappen hoe de wereld werkt of ermee om kunnen gaan.![]()
Geenzins van plan om te rotten in middle-management, persoonlijk, overigens.
Yep, dat was vastgelegd, maar de oudste is inmiddels 18 (jee!) en de jongste (16) alleen hier vind ik niet zo erg, dat komt wel goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat inmiddels rechtgezet, of ligt dat daadwerkelijk ergens vast?![]()
Overigens Bluezz: waarschijnlijk doen ze dat al, maar het is dus wel heel belangrijk om het pleegouderschap vast te leggen bij de notaris, want anders kun je op je kop gaan staan, maar worden de kinderen gerust elders geplaatst bij overlijden van de ouders.
Is hij fertig met voortplanten nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat was vastgelegd, maar de oudste is inmiddels 18 (jee!) en de jongste (16) alleen hier vind ik niet zo erg, dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat Google Translate ervan bakt dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou je zoiets niet aan je ouders willen laten lezen steer?
Ik zou d'r bijna van gaan biddenquote:
Hey, die heb ik ookquote:
Je hoort er niet meer bij hoorquote:
oh noesquote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou d'r bijna van gaan bidden
Laten we hopen van wel! Maar volgens een van mijn neefjes wilden ze een...*neemt hap lucht* liefdesbaby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh noes
Soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh noes
Ik moet dan altijd hieraan denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Past Anthraxx' broer ook wel in)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
oh noes
Mnou, om Isa nou meteen van het forum te verbannen vind ik ook wel wat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door translate en dan zelf nog even goed nalopen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Google Translate ervan bakt dan.
Ik zou het op kunnen sturen naar die oom waar ik vorige zomer urenlang een gesprek mee heb gehad hierover, alleen hij is nogal heel erg hardcore asian values. Maar goed, niet geschoten = altijd mis.
Stuur het iig op naar m'n zus.
Je doet een Universitaire studie, hoe vervelend die cijfers ook zijn, lijkt het mij wel handig dat je ze zelf kan uitrekenenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed het vak dat ik nu moet doen vind ik geen moer aan, met cijfers enzo accountancyhet kijken waar de fraude kan zitten is wel leuk maar geef de cijfers dan meteen ff, wil ze niet zelf hoeven uitrekenen
Ook voor het begrip reuze handigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je doet een Universitaire studie, hoe vervelend die cijfers ook zijn, lijkt het mij wel handig dat je ze zelf kan uitrekenen.
Ehm, die krijg jij dan dus mogelijkerwijs cadeau hè?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou d'r bijna van gaan bidden
Laten we hopen van wel! Maar volgens een van mijn neefjes wilden ze een...*neemt hap lucht* liefdesbaby.
ik kan wel rekenen hoor,hell hoofdrekenen kan ik goed maar ratios uitrekenen enzo bleghhhh geen moer aanquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je doet een Universitaire studie, hoe vervelend die cijfers ook zijn, lijkt het mij wel handig dat je ze zelf kan uitrekenen.
Ik kan geen Chinees lezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Door translate en dan zelf nog even goed nalopen?
Ja, ik snap het wel, heb het wel eerder proberen uit te leggen met een externe bron, maar die zou dan weer westers gehersenspoeld zijn.quote:Ik zou er in elk geval iets mee doen. Ook om uiting te geven aan je gevoelens en soms gaat dat beter door ándermans ideeën te laten zien/lezen dan door het zelf te verwoorden.
Kan me voorstellen dat je ouders meer aannemen van een soort 'officiële' bron, dan van jou. Snap je wat ik bedoel?
De twee neefjesquote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ehm, die krijg jij dan dus mogelijkerwijs cadeau hè?![]()
Of staat het pleegouderschap op naam van je twee neefjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |