Of je denkt niet in hokjesquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook bodybuilden, maar ik zou het niet doen
ik ben op dit soort gebied gelukkig gezond seksistischquote:
Die is lekker Boriszquote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
Kom ik op de AHsite zie ik staan het volgende recept: Kip piri piri en komkommer. Bekijk ik het recept is het eerste ingrediėnt 1 ovenschotel kip piri piri (schaal ca. 640 g)![]()
En een bakje komkommersalade?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
Kom ik op de AHsite zie ik staan het volgende recept: Kip piri piri en komkommer. Bekijk ik het recept is het eerste ingrediėnt 1 ovenschotel kip piri piri (schaal ca. 640 g)![]()
Je moet nog de olie, azijn en gembersiroop husselen tot een dressing.quote:
Ja, dan is het toch een echt recept!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet nog de olie, azijn en gembersiroop husselen tot een dressing.
Nog bijzonder lekkere om het recept van te delen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb al 3 zelfgemaakte milkshakes op. Omdat het zo leuk experimenteren is.
Slaap lekker, Tav! Hoop dat het met handbal nog goed komtquote:
Trusten!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker, Tav! Hoop dat het met handbal nog goed komt
Tot nu toe niet echt speciaal: verse aardbei, caramel en koffie. Hoewel ik de koffie altijd wel erg lekker vind.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog bijzonder lekkere om het recept van te delen?
Spannend experiment met rabarberquote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
Tot nu toe niet echt speciaal: verse aardbei, caramel en koffie. Hoewel ik de koffie altijd wel erg lekker vind.
Vorig jaar heb ik voor mijn moeder een met banaan gemaakt, dat vond ze erg lekker.
Morgen ga ik misschien experimenteren met rabarber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog lekker actief bezig geweest op moederdag hahahaLekker hoor, zo buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij hebt een knappe vriend, vind ik!Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog lekker actief bezig geweest op moederdag hahahaTafeltennis, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar watskebeurt met je mooie donkere haartjes![]()
Nee, kennelijk niet inderdaad, anders hadden mijn ouders studeren maar onzin gevonden en was Schroevers al 'voor de kakkers'. (Dat was een beetje hun wereldje, waar ze zich gelukkig niets van aantrokken).quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Maar het heeft toch niets met je opleiding te maken of je wel of niet open en relaxed met je kinderen om kan gaan? Of lees ik iets the wrong way?
Tofquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, de mr. en mrs-<insert naam dansvereniging> tijdens het afdansen ging naar het homokoppel die met elkaar afdanstte. Dat was schattig.
Genderbarrieres![]()
Was echt heerlijk weerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo buiten.
En jij hebt een knappe vriend, vind ik!
Ja!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Droomhuis gezocht ging over 2 stellen, onze leeftijd, die een huis voor hun 4tjes zochten mét een dochter van 14.
Lijkt me toch zo the hell om met een ander stel te gaan samenwonen
Weer even wegquote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tafeltennis, leuk!
Maar watskebeurt met je mooie donkere haartjes
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was echt heerlijk weer
en bedankt voor het compliment over mijn vriendtoen we begonnen met daten zeiden mijn vriendinnen dat ook al, maar ik zie dat niet zo eigenlijk
Vind hem erg aantrekkelijk hoor (natuurlijk) maar niet het type knap ofzo, beetje moeilijk uit te leggen hahaha volgens mij kan ik beter mijn mond houden
Oh ja dat herken ik toen we net de blender haddenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb al 3 zelfgemaakte milkshakes op. Omdat het zo leuk experimenteren is.
Mét permanent + hans anders brillen (en kort haar vs miss etam)quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!![]()
Zochten ze een vakantiehuis om te delen of echt au permanent?
Het lijkt me heel erg om samen te wonen met iemand met permanent!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat herken ik toen we net de blender hadden![]()
[..]
Mét permanent + hans anders brillen (en kort haar vs miss etam)
Mij ook! Krullen, getsie.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me heel erg om samen te wonen met iemand met permanent!
Is dat niet de wet van Murphy? Maar dat vaart weer nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Miisschien Bluezz bedoelt zoon als toeziend voogd ? wel een eer om gevraagd te worden.
Als moeder en oma.
Vastleggen bij notaris en vergeten zou ik denken.
En ik vroeg mij af hoe het gaat met de studie van Memo en dan blijkt ze hard bezig te zijn.
Is dat een boek van Wagenaar, die vorige week is overleden?
Ik heb hem eens bij een voordracht gehoord. Briljant.
Als één ding misgaat, is de kans groot dat er een reeks van dingen misgaat en dan heb je bv. de ramp van de boot naar Harwich.
Er is een naam voor, ben ik even kwijt.![]()
Conclusie: van keukenladen uitruimen en soppen wordt je vergeetachtig.
quote:
Ik had ooit wel visioenen van woongriepen enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Het lijkt me heel erg om samen te wonen met iemand met permanent!
Zó interpreteerde ik jouw post vanaf Texel, toen je juichend schreef "morgen weer naar huis"quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Droomhuis gezocht ging over 2 stellen, onze leeftijd, die een huis in Spanje voor hun 4tjes zochten mét een dochter van 14.
Lijkt me toch zo the hell om met een ander stel te gaan samenwonen
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik had ooit wel visioenen van woongriepen enzo
Okéquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Hij is knap. Heus. Ik denk dat dat donkere het 'm doet. Goed haar ook.
Ja maar dan heb je het over de dingen die je dóet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef AnneX het volgende:
Zó interpreteerde ik jouw post vanaf Texel, toen je juichend schreef "morgen weer naar huis"
en later volgde er een relaas hoe leuk het op T was.
Wat is het da a a an?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me een spannend recept AnneX!
Ik heb altijd al iets met kardemom willen doen, maar ik vergat het steeds.
Ik weet niet hoe het smaakt. En je kan het vast bij een toko kopen, hier kan ik het in de supermarkt niet vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is het da a a an?
oh verrek, ik kan goochelen.
Kardemom haal je bij de toko maar ook bij de supermarkt hoor! Even op zoek naar zo'n uitgebreid kruidenrek van Verstegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:09 schreef AnneX het volgende:
Nog voor Krakke en andere geļnteresseerden ? http://weblogs.nrc.nl/thu(...)t-met-kardemomgelei/
Alleen heb ik geen flauw idee wat Kardemon is en waarnaar het smaakt en waar ik het haal ?
Wie wél?
Moeders gaat zoals het gaat.
Haar zus 80 + is inmiddels aan de morfinepleister en verder helder.
Leuke gesprekken aan de telefoon.
Wij vinden kookprogramma's het leukst om naar te kijken : zonder moord en doodslag.
Wat een aanfluiting - vind ik - om een roman te schrijven en daarmee de Libris lit. prijs te winnen.
Boeiend onderwerp.![]()
Ik kan het niet beter uitleggen dan dat ik net probeerdequote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind mijn man ook een lekker ding hoor. Kan je toch gewoon toegeven?
Ja, het poeder heb ik volgens mij tóch wel. Geen zin om de trap af te lopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kardemom haal je bij de toko maar ook bij de supermarkt hoor! Even op zoek naar zo'n uitgebreid kruidenrek van Verstegen.
Moedertje still going strong dus. Ook al zo'n taaie!
Hoe wilde je zonder roman de Libris winnen, AnneX?
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het smaakt. En je kan het vast bij een toko kopen, hier kan ik het in de supermarkt niet vinden.
Toen ik voor het eerst 3 weken op vakantie ging, dacht ik dat ik vooral de computerspelletjes zou missen. Maar het was Google!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, het poeder heb ik volgens mij tóch wel. Geen zin om de trap af te lopen.
Zó handig goochelen: 1 tl poeder = 6 peulen !
óf 1/2 tl kaneel plus 1/4 tl. nootmuskaat.
Het onderwerp van de roman boeit mij niet zó. to say the least.
Zojuist op tv hoorde ik een samenvatting en de relatie actualiteit.
Hier niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is echt een doodnormaal iets.
Welke roman is het dan AnneX?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, het poeder heb ik volgens mij tóch wel. Geen zin om de trap af te lopen.
Zó handig goochelen: 1 tl poeder = 6 peulen !
óf 1/2 tl kaneel plus 1/4 tl. nootmuskaat.
Het onderwerp van de roman boeit mij niet zó. to say the least.
Zojuist op tv hoorde ik een samenvatting en de relatie actualiteit.
Ja, én ik heb zelfs de gedroogde blaadjes vorm van dezelfde mn. Verstegen !quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is echt een doodnormaal iets.
Over een duitse kannibaal en vrijwillige slachtoffer.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke roman is het dan AnneX?
Ik hoop niet die van mijn ex. Die won de AKO-debutanten-prijs met een - werkelijk - flutboek, vond ik.
Het zijn peulen, geen blaadjes! http://nl.wikipedia.org/wiki/Kardemomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, én ik heb zelfs de gedroogde blaadjes vorm van dezelfde mn. Verstegen !![]()
Ik dacht aan een soort tuinbonen als kruidenbonen.
Oh ja Dude, je schreef dat je een kamer leegruimde en inboedel op MP zette.
Vandaar dat ik vroeg naar je verbouwplannen.
Lees het morgen wel. Trusten allemaal.
Nee! (Oh het was de selexys-debuut-prijs trouwens. Same old.)quote:
Je bent er, zeker qua uiterlijk, met je huidige man op veooruit gegaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee! (Oh het was de selexys-debuut-prijs trouwens. Same old.)
Die had vast betere frietjes gebakken dan een 'ollander
Leuke man verder hoor, maar ik heb niets met zijn inmiddels twee boeken. Beetje DaVinci-achtig en ik hou helemaal niet van detectives/crime/avontuur/historisch.
O vandaar!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, én ik heb zelfs de gedroogde blaadjes vorm van dezelfde mn. Verstegen !![]()
Ik dacht aan een soort tuinbonen als kruidenbonen.
Oh ja Dude, je schreef dat je een kamer leegruimde en inboedel op MP zette.
Vandaar dat ik vroeg naar je verbouwplannen.
Lees het morgen wel. Trusten allemaal.
Maarten is wel mooi hoor. Lang en sterk. Deze foto is niet erg gunstig, dat bedacht ik me ook meteen. wat zal hij balen, want hij is nogal ijdel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent er, zeker qua uiterlijk, met je huidige man op veooruit gegaan.
Maar hij zag er toch heulegaar geweldig uit voor zequote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is de Franse Kazen-kamer die heringericht wordt.
Afschuwelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Van de winnaar van de Librisprijs en dat boek van hem had ik echt nog nooit gehoord.![]()
Ben gisteren begonnen aan het nieuwste boek van Marion Bloem, Meer dan Mannelijk.
Leuke binnenkomer, de eerste regels. Je zit er gelijk in:
'Bij het zien van witte meisjessokjes op groen mals gras stijgt mijn eikel tot aan mijn navel. De ranke wiegende stelen van korenbloemen zijn haar benen onder een poffende knalrode onderbroek.'
Ja maar zij wonen hier niet en wij wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hij zag er toch heulegaar geweldig uit voor ze
Het trekt mij ook niet erg aan als ik eerlijk benquote:
Ik luister met een half oor. Om niet geheel in slaap te vallen zit ik ook hier mee te lezen en te typen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Balkenende bij PenW die zijn eigen straatje schoon veegt. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die manquote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Balkenende bij PenW die zijn eigen straatje schoon veegt. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.quote:
Femke Halsema gaat ook los op twitterquote:Op maandag 9 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die man
Trusten Pee.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hi there. FOK op mijn PDA is traag door al die zooi die geladen wordt. Tragezooi dus en te lui om mijn PC te starten.
Slapen nu
Ik heb wel ooit iets van Bloem gelezen voor mijn lijst, maar volgens mij sprak me dat toen al niet aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.
Ze heeft ongetwijfeld wel bij haar man Ivan wat research gedaan rondom de gedragingen van mannelijke pubers, want daarover ging deze eerste passage.
ja hč? Ik zit bijna met verbazing te kijken. Niets te melden, die man. Allemaal van dat zoetige wenselijke christen-geklets.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die man
Laadt en Laadt en Laadt en Laadt maar geen Schinkels te zienquote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier nog een beetje Schinkel op zijn best (mooie docu voor de VPRO met achteraf profetische kracht): http://tegenlicht.vpro.nl(...)-de-dollar-valt.html
Onze vriendin W. (die van Texel) moet er ook 2 maar ze blijft het maar uitstellen omdat het maar ene keer kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
trusten Krakkie
Ik ga ook zo. Drie knieėn morgen. Nog 5 te gaan in totaal, daarna schluss....
Van Ivan geleerd hoe garnalen te eten / pellen de eerste keer in Spanje !quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.
Ze heeft ongetwijfeld wel bij haar man Ivan wat research gedaan rondom de gedragingen van mannelijke pubers, want daarover ging deze eerste passage.
Je hebt het toch niet met Ivan en z'n garnaal gedaan, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:02 schreef AnneX het volgende:
Van Ivan geleerd hoe garnalen te eten / pellen de eerste keer in Spanje !
/ memories
O gek. Zou meteen moeten werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laadt en Laadt en Laadt en Laadt maar geen Schinkels te zien
Lijkt me een ijdele maar intrigerende man als ik mijn eerste indruk erover heen laat gaan
Poppetijn is de naam die Tessa gaf aan Martijn. Op haar telefoon die in beeld kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
@ Dude, hier kan ik het wel vragen : wat betekent Poppetijn
Die heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Lief, Memo
Wat is dit een $*(£&"toetsenbord overigens, het is er zo een:
[ afbeelding ]
En dan met zwaar in te drukken toetsen en de helft heeft geen letters meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |