Maar hij zag er toch heulegaar geweldig uit voor zequote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is de Franse Kazen-kamer die heringericht wordt.
Afschuwelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Van de winnaar van de Librisprijs en dat boek van hem had ik echt nog nooit gehoord.![]()
Ben gisteren begonnen aan het nieuwste boek van Marion Bloem, Meer dan Mannelijk.
Leuke binnenkomer, de eerste regels. Je zit er gelijk in:
'Bij het zien van witte meisjessokjes op groen mals gras stijgt mijn eikel tot aan mijn navel. De ranke wiegende stelen van korenbloemen zijn haar benen onder een poffende knalrode onderbroek.'
Ja maar zij wonen hier niet en wij wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar hij zag er toch heulegaar geweldig uit voor ze
Het trekt mij ook niet erg aan als ik eerlijk benquote:
Ik luister met een half oor. Om niet geheel in slaap te vallen zit ik ook hier mee te lezen en te typen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Balkenende bij PenW die zijn eigen straatje schoon veegt. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die manquote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Balkenende bij PenW die zijn eigen straatje schoon veegt. Het is echt verschrikkelijk om aan te zien.
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.quote:
Femke Halsema gaat ook los op twitterquote:Op maandag 9 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die man
Trusten Pee.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hi there. FOK op mijn PDA is traag door al die zooi die geladen wordt. Tragezooi dus en te lui om mijn PC te starten.
Slapen nu
Ik heb wel ooit iets van Bloem gelezen voor mijn lijst, maar volgens mij sprak me dat toen al niet aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.
Ze heeft ongetwijfeld wel bij haar man Ivan wat research gedaan rondom de gedragingen van mannelijke pubers, want daarover ging deze eerste passage.
ja hè? Ik zit bijna met verbazing te kijken. Niets te melden, die man. Allemaal van dat zoetige wenselijke christen-geklets.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het staat aan maar hij is zo onboeiend die man
Laadt en Laadt en Laadt en Laadt maar geen Schinkels te zienquote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier nog een beetje Schinkel op zijn best (mooie docu voor de VPRO met achteraf profetische kracht): http://tegenlicht.vpro.nl(...)-de-dollar-valt.html
Onze vriendin W. (die van Texel) moet er ook 2 maar ze blijft het maar uitstellen omdat het maar ene keer kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
trusten Krakkie
Ik ga ook zo. Drie knieën morgen. Nog 5 te gaan in totaal, daarna schluss....
Van Ivan geleerd hoe garnalen te eten / pellen de eerste keer in Spanje !quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel grappig om een vrouw een boek te zien schrijven vanuit het perspectief van een man. Althans dat is de poging die Bloem doet. Ben nog maar net begonnen ermee, maar bemerk na 4 hoofdstukken al dat ze toch anders denkt en voelt dan wanneer een echte man dat boek geschreven zou hebben.
Ze heeft ongetwijfeld wel bij haar man Ivan wat research gedaan rondom de gedragingen van mannelijke pubers, want daarover ging deze eerste passage.
Je hebt het toch niet met Ivan en z'n garnaal gedaan, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:02 schreef AnneX het volgende:
Van Ivan geleerd hoe garnalen te eten / pellen de eerste keer in Spanje !
/ memories
O gek. Zou meteen moeten werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laadt en Laadt en Laadt en Laadt maar geen Schinkels te zien
Lijkt me een ijdele maar intrigerende man als ik mijn eerste indruk erover heen laat gaan
Poppetijn is de naam die Tessa gaf aan Martijn. Op haar telefoon die in beeld kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
@ Dude, hier kan ik het wel vragen : wat betekent Poppetijn
Die heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Lief, Memo
Wat is dit een $*(£&"toetsenbord overigens, het is er zo een:
[ afbeelding ]
En dan met zwaar in te drukken toetsen en de helft heeft geen letters meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |