SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat nou samenvattingen?! Zal ik jullie gewoon de examens opsturen!?
In de spoiler mijn mailadres:Was het maar zo'n feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik ga nu echt bikkelen!
Noooohh, I totally get it nowquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Kluupkluup het volgende:
ik zie dat het kwartje gevallen is
[ afbeelding ]
Hier nog even een (simpel) plaatje van de Rijn..
Punt A is de monding van de Rijn: 0m
Punt B is waar de Rijn Nederland binnenkomt: 15m
Punt C is de oorsprong van de Rijn in Zwitserland: 2300m
De Rijn is 1250km lang (van C naar A).
De Rijn is in Nederland 150km lang (van B naar A)
Het verval van de Rijn is 2300 meter.
Het verval van de Rijn in Nederland is 15 meter.
Het verhang van de Rijn is 1,84m/km
Het verhang van de Rijn in Nederland is 0,1m/km
Moraal van dit verhaal: Het verval is niet per definitie gemeten vanaf de oorsprong, maar kan bijvoorbeeld ook een punt in de midden/benedenloop zijn (bijv. waar de Rijn Nederland binnenkomt)..
Ik ga lachen als ze het morgen niet vragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noooohh, I totally get it now
Thanks!
heb ik ook wel behoefte aan als iemand het heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef Warmemelk het volgende:
Niemand heeft zeker een samenvatting van alles of wel?
Ben vandaag ook pas begonnen..
aight hoe kan ik die dan snel krijgen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef Markachuuu het volgende:
Ik heb een samenvatting maar dan moet je wel snel zijn want ik ga zo verkassen naar mijn bureau.![]()
moet je ff t emailadres waarnaar je het wilt in pm sturen (:quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef lolhaha het volgende:
[..]
aight hoe kan ik die dan snel krijgen?
gedaan en bedankt alvastquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
moet je ff t emailadres waarnaar je het wilt in pm sturen (:
Dan heb je veel te lachen. Want er wordt meer niet dan wel gevraagd..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga lachen als ze het morgen niet vragen
Ik ga ook lachen als ze 't wel vragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ga lachen als ze het morgen niet vragen
Intertropische convergentiezonequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Is dat hetzelfde als het equatoriaal minimum?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intertropische_convergentiezone
Ja in principe wel dacht ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als het equatoriaal minimum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |