Ik heb geen idee, daar zal ik straks achter komenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:55 schreef MetBas het volgende:
Is het een beetje in één dag te leren of niet?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:55 schreef MetBas het volgende:
Ik begin nu, dus laten we het hopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:55 schreef MetBas het volgende:
Sta een 7.1 dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:00 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik begin nu, dus laten we het hopen.
Oh en als jij geleerd hebt voor je SE's dan wel denk ik
Bij ons dinsdag bij sommigen 'omdat dat eigenlijk moest' (met een glimlachquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef -tape- het volgende:
Kun je niet gewoon een spiekbriefje in je woordenboek plakken en keihard pownen op je examen? Bij ons worden de woordenboeken niet gecontroleerd..
Word documentje toesturen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef -tape- het volgende:
Ja dat heb ik ook, want als ik een 1 haal ben ik de lul. Alleen als je niet gecontroleerd wordt, ik heb alle begrippen met uitleg in een word-documentje staan..
Check je inbox ff (A)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
PM/DM je e-mail maar. Het is trouwens niet mijn werk, maar die van eleqtronique.
Boek vind ik ook niet handig. Ik heb nu mijn samengevat boekje ondergekladderd met markeerstift bij de begrippen/relaties die ik nog niet zo goed wist.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Recept is ''Samengevat Aardrijkskunde''. Ik heb mijn boek niet eens aangeraakt en weet nu al de helft van de examenstof.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef Moira. het volgende:
http://5h.buitenland.epn.nl/sites/buiteNLand/5h/
NOMNOMNOM!
volgensmij klopt je verval niet helemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef Moira. het volgende:
Hoe moet je nou verval én verhang uitrekenen?
[ afbeelding ]
Riviertje is 9000 meter lang en 300 meter hoog.
9000/300 = 30, dus de rivier heeft van punt a naar punt b een verval van 30 (wat? eigenlijk? 30 km/h? 30 kg?).
Als je dan het verval per km (=verhang) wilt uitrekenen, hoe moet je dat dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |