Klopt.quote:
Strawberry Fieldsquote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef Homdeck het volgende:
Het manuscript van welk Beatlesnummer gaat volgende week onder de hamer?
quote:
quote:
Dan hebben we ze wel, ja.quote:
Zegt mij toch helemaal niks.quote:
zonder hoofdletters maar goed genoegquote:
welk nummer van wie?quote:Pretty women out walking with gorillas down my street
From my window I'm staring while my coffee grows cold
Look over there! (Where?)
There's a lady that I used to know
She's married now or engaged or something so I'm told
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef ranja het volgende:
Is she really going out with him - Joe Jackson
quote:Is she really going out with him?
Well, there she is. Let's ask her
Betty, is that Jimmy's ring you're wearing?
Gehenna +1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Gehenna het volgende:
Leader of the Pack van.... The Shang-ri La's (oid)
quote:Hands up, down, up, down, up, down, up, down, everybody now.
Put one hand in the air, on hand in the air
and we go from left to right.
watch this
left, right
Jump for the left, jump for the right,
jump for the left, jump for the right.
Jump for the left, jump for the right,
jump for the left, jump for the right.
Clap, and wave
Clap, and wave
Clap, and wave
Clap, and wave
Wat van wie?quote:A boy tries hard to be a man
His mother takes him by his hand
If he stops to think he starts to cry
Oh why
quote:with the dark, I see so very clearly now
all my fears are drifting by me so slowly now
fading away
I can say the night is long, but you are near
close at hand
oh I'm better for the smile you give and while I live
Dat is heel goed mogelijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Oh, volgens mij pas nog gehoord / gelezen dat hij had meegeschreven aan een nummer
Daar staat me ook iets van bij ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Oh, volgens mij pas nog gehoord / gelezen dat hij had meegeschreven aan een nummer
Opgezocht,da's goed.quote:
quote:Girl since you whispered your name
It just keeps hanging in my brain
I tried to ignore it for too many years
All those times it echoed in my ears
n00bie +1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, van het Songfestival natuurlijk, Lena.
MadMaster +1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Eddy Wally heel lang geleden.
Toen werd z'n goud al gejat...
En ik maar denken waar ik die linker nou van ken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag enige overeenkomsten tussen Wally en Chris...
quote:"In menige sportkantine en ook in de Kuip werd gisteren even stilgestaan bij het onverwacht wegvallen van een bekende gast(attractie):, die vrijdagavond laat op 72-jarige leeftijd in het Clara-ziekenhuis overleed, nadat hij eerder bij een bijeenkomst van Feyenoordsupporters onwel was geworden. De zanger-banjo-speler tekende op de cd 'Hand in Hand Kameraden '98/'99' voor de grootste meezinger met
wat resulteerde in een nieuwe populariteitshausse.
quote:With Mick Jagger and Keith Richards bickering back and forth in the press during the mid-'80s (leading many to assume that the Stones were kaput), bassist Bill Wyman decided to fill up his newly acquired spare time by forming an all-star band,. The group's roots lay in the series of high-profile 1983 ARMS Concerts (which raised money for multiple sclerosis research), which led to several of the tour's participants taking it a step further and laying down some tracks in the studio. Included in this stellar lineup were Wyman's Stones mates Ron Wood and Charlie Watts, as well as Jimmy Page, Mel Collins, Andy Fairweather Low, Kenny Jones, and Ringo Starr, among others, while Wyman also served as the album's producer.
Die wist ik dan niet, wel Jimmy Page als snarenplukker...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef pipster het volgende:
Pas nog in een interview over Queen gelezen dat Paul Rodgers daaraan heeft meegedaan, dat zal dan wel de zanger zijn. Die gitarist geen idee.
Da's het nadeel dat je als 1e geen compleet antwoord geeft (of kan geven).quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wist ik dan niet, wel Jimmy Page als snarenplukker...
quote:Manchester United supporters have begun a campaign on fans' forums and on Twitter to getto No1 in the charts for this Sunday
Nee, nummer uit de jaren 80.quote:
Nope. Het nummer heeft helemaal niks met kampioenen of voetbal te maken.quote:
Inderdaad niet de 21ste keer. 1 keer meer dan Liverpool.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Blogman het volgende:
Nee, het wordt de 21e keer volgens mij dat ze kampioen kunnen worden.
Edit: of was dat Barça ?
1 keer meer dan de 18 van Liverpool. Saillant detail is dat Paul Hardcastle een Chelsea fan is. En de opbrengsten gaan hopelijk naar een goed doel want veel heeft dat nummer niet met voetbal te maken..quote:
Briljant !!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt wel op Ben E. King. Zou de kroon ook verklaren
Veel dichter bij huis..., denk aan vanavond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Damn, wie is dat ook al weer?
Iets met een duet of zo...
Lucie Silvas?
Vanavond is er niks, maar is dat die Tamara uit Paling City?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Veel dichter bij huis..., denk aan vanavond.
dat is morgenquote:
Tamara Tolquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond is er niks, maar is dat die Tamara uit Paling City?
Ik zag afgelopen week bij DWDD die geblondeerde nep-Limahl weer op de achtergrond en ik herinnerde wat een raar figuur ik dat vond met die hazentanden...quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Moeten de artiesten wel bij het juiste jaartal genoemd worden?
MadMaster +1quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry (indien goed)...![]()
2001 Michelle
2003 Esther Hart
2004 Reunion
2005 Glennis Grace
2006 Treble
2007 Edsilia Rombley
2008 Hind
2009 Toppers
2010 Sieneke
Wel, hij zat er in feite dik onder, het gemiddelde was 111... (of zo iets...)quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef pipster het volgende:
Ik wist nog wel dat ie net boven het gemiddelde zat.
ik vind 30 something beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef belsen het volgende:
Carter USM, 1992 the love album.
Mooie plaat.
Belsen +1quote:Carter USM, 1992 the love album.
Dat wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef pipster het volgende:
Ik ben zelf ook meer voor 30 something, maar 1992 had nog een beetje een euro(song) uitstraling.
quote:The namewas a pseudonym used by jazz saxophonist Julian "Cannonball" Adderley for contractual reasons on the album Here Comes Louis Smith (1958).
quote:After playing with Sting, Miles Davis and other artists,founded this band to create a new sound by merging classical jazz with rock, pop, R&B and hip-hop influences.
En dat met net 3 vragen op een dag...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef Norrage het volgende:
Godver, een soort van jazzvraag en ik ben te laat in het topic
quote:Ik ben gek op levertraan
quote:Ik zing naakt als een sopraan
Pas een website gevonden met tientallen van die mixen, zodat mijn oude cassette bandjes eindelijk weg konden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
“In het kader van de door de regering beschikbare gestelde zendtijd voor De Bond Van Doorstarters, volgt nu een uitzending van De Bond Van Doorstarters, door-door-door-door-door-door-doorstarters.”
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Blogman het volgende:
Ik zeg Talk Talk - Life's What You Make It.
Er zijn de laatste tijd echt veels te veel oude nederlandse muziek vragen zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer in het topic. Er is niet eens een geringe kans dat ik ooit van een van de antwoorden gehoord hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met net 3 vragen op een dag...
Dat heb ik ook wel een beetje inderdaad...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd echt veels te veel oude nederlandse muziek vragen zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer in het topic. Er is niet eens een geringe kans dat ik ooit van een van de antwoorden gehoord heb
Dat was de na Ego van Nat Augustin de 3e plaat in 1986...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef pipster het volgende:
Hmm, ik vraag me af of ik die cassette bandjes nog heb van de grandmix. Ik kocht daar altijd 120 minuten tapes voor... Sly Fox Lets go all the Way?
Daarom nu een niet-Nederlandse muziek-vraag...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd echt veels te veel oude nederlandse muziek vragen zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer in het topic. Er is niet eens een geringe kans dat ik ooit van een van de antwoorden gehoord heb
Da's plaat nr. 22.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal dus wel zo'n beetje hetzelfde tempo zijn..I can't wait, Nu Shooz?
Beetje jammer dat ik in 1986 nog geboren moest worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom nu een niet-Nederlandse muziek-vraag...
Nee hoor, ik was toen 12 en heb ook geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik in 1986 nog geboren moest worden.
En dit is volgens mij wel echt zo'n vraag die je meegemaakt moet hebben.
Ik kan je de Grand Mixen van Ben Liebrand van 1983 t/m 1992 van harte aanbevelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik in 1986 nog geboren moest worden.
En dit is volgens mij wel echt zo'n vraag die je meegemaakt moet hebben.
Crowded House - Don't Dream It's Over klopt precies met die beschrijving... maarja, lijkt me niet echt iets om in een mix te verwerken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De startplaat is een wereldwijde #1 megahit uit dat jaar en de commerciële solo doorbraak van de betreffende artiest.
1987, is niet van een artiest, maar van een band(je) en niet in de mix van dat jaar inderdaad...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Crowded House - Don't Dream It's Over klopt precies met die beschrijving... maarja, lijkt me niet echt iets om in een mix te verwerken.
Klopt!quote:
NoobieDoobieX +1quote:Brand X
zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die eerste is je volgens mij nog steeds bijgebleven van de Nationale, of niet?
Nee, die was in de jaren 90 al bekender, bovendien begon 10.000 Maniacs al in de jaren 80 en die waren toch ook niet zo onbekend.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Blogman het volgende:
En ze zit dus nu in een andere band, die heel bekend is ?
Bij wie/waar precies?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef ranja het volgende:
De vraag is, wie is de dame in de band op de 2 foto's. Ze is nu zeer bekend.
Precies wordt lastig, maar fokkers, concert/festivalgangers, pitchfork/oor/nme lezers, jools kijkers, dat soort lui zo'n beetjequote:
wie bedoelde je dan met die heel bekende band? Dead Weather of Kills?quote:
Is dat de nieuwe vraag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat is de link tussen de ene band van alison, The Dead Weather, en eerder genoemde Norah Jones?
haha, goed zatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rome, met Danger Mouse en die andere knakker en Jack en Norah.
beide natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Bol_Wan het volgende:
wie bedoelde je dan met die heel bekende band? Dead Weather of Kills?
Ja, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef ranja het volgende:
Het is nog maar een 7" single, album komt later (neem ik aan).
2e meneer links is natuurlijk ook een bekende kop van The Madd.
Zeker. Iets ruiger dan The Madd, maar, in mijn optiek, ook wel lekkerder. Ik heb dit bandje aan het begin van deze eeuw toch wel regelmatig opgezocht.quote:
en daniel luppi is weer bekend van mondo cane van mike pattonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die knakker heet trouwens Daniele Luppi. Moet het album nog steeds horen, als bewonderaar van Danger Mouse.
Ook een leuke band, maar nee. Ze worden omschreven als: "Sixties garage punk rock-'n-roll band uit Amsterdam." Zanger Jeroen Mesker staat geheel achteraan en hun toch wel sterke debuutplaat stamt uit 2002. Een liveplaat en een minder studiovervolg zitten daar dan nog achter, voordat de band het bijltje erbij neergooide.quote:
Jij moet ze denk ook zeker wel eens gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, mannetje te veel, 3 jaar te lang. En toch ken ik ze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |