Voor welke dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
hier staat er ook 1 in de wachtrij voor ticketmaster.
ja en nu krijg je een Prince/Ticketmastertrauma... straks kun je nergens meer heen.quote:
geen idee waar Marijn in staat, ik wil dat hij hoe dan ook kaarten koopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor welke dag?
Ik voor de vrijdag, dus ik hoop jij voor de zaterdag
Poeh, dat zou niet eens zo erg zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja en nu krijg je een Prince/Ticketmastertrauma... straks kun je nergens meer heen.
Hij zou vrijdag doen toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
geen idee waar Marijn in staat, ik wil dat hij hoe dan ook kaarten koopt.
Ik ga alleen voor Prince anders worden het wel hele dure en vermoeiende dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Norrage het volgende:
Mensen gaan jullie eigenlijk alleen voor Prince of ook naar heel NSJ?
Of naar Nick en Simon...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Norrage het volgende:
Mensen gaan jullie eigenlijk alleen voor Prince of ook naar heel NSJ?
nou dan aanpak is nu "pakken wat je pakken kunt"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zou vrijdag doen toch?
Ongeorganiseerde bende zijn jullie
Same here, ik wil best naar NSJ maar dan kun je me wegdragen denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor Prince anders worden het wel hele dure en vermoeiende dagen.
Op je teentjes getrapt door het woordje lutser? aaww..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Xanne het volgende:
ja en zelf meteen gaan schelden terwijl jij ongeveer de enige bent die het niet begrijpt helpt natuurlijk ook niet ...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou dan aanpak is nu "pakken wat je pakken kunt"
Ja dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Xanne het volgende:
Die blauwe balk springt soms gewoon weer terug ...
Mijn balk is precies even ver!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |