Heel Europa wil kaartjes, dat is nou het probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Norrage het volgende:
Had niet verwacht dat voor NACHT-concerten zo'n stormloop zou zijn...
Hoe komen jullie uberhaupt bij dat scherm? Ik heb het openingsscherm nog nooit kunnen laden....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef HuubTuub het volgende:
hmmm... het helpt ook niet als je 50 keer heeeeel snel achterelkaar op Zoek Tickets klikt
Gaat allemaal uiteindelijk toch via TM en die ligt op z'n gat. Ze kunnen beter die shit offline halen, fixen en op een later moment een nieuwe start maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Xanne het volgende:
via northseajazz.com bestellen loopt net zo vast ...
Die schermen bestaan helemaal niet! Ze hebben alleen dit scherm:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef Feestkabouter het volgende:
voor wie het wil weten zal ik de eerste helft van het bestelproces even schetsen.
je kiest de dag, dan het aantal kaarten
dan krijg je een schermpje met wat vage woorden die je moet overtikken
als je dat goed hebt gedaan krijg je een volgende pagina waar je moet bevestigen, op die pagina staat ook het totaalbedrag
hoe het verder werkt weet ik helaas niet
quote:Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250 of info@ticketservice.nl
Same here, ik heb 8 keer die kutwoorden ingetyptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef HuubTuub het volgende:
nadat ik de woorden goed had getikt kwam ik ook niet verder.
vraag is wie er dan WEL doorkomt.
Die bestaan niet, die moet je apart kopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef happynjitram het volgende:
Ik ben er 1 keer doorheengekomen. alleen toen kon ik alleen kiezen voor losse prince kaarten, terwijl ik de hele vrijdag wilde gaan. Geen flauw idee waar ik vrijdag kaarten kan vinden incl Prince.
Wacht, echt!? op de NSJ site staat dat er gewoon combi's zijn. Ik ga toch niet 2 keer 89 euro dokken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die bestaan niet, die moet je apart kopen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Wacht, echt!? op de NSJ site staat dat er gewoon combi's zijn. Ik ga toch niet 2 keer 89 euro dokken?
lol, jij snapt het echt niet geloof ik ... dan verdien je ook geen Prince tickets! ;-)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Wacht, echt!? op de NSJ site staat dat er gewoon combi's zijn. Ik ga toch niet 2 keer 89 euro dokken?
Waarom gebruik ik hier een twitter hashtag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus doe voortaan eens wat onderzoek voordat je kaartjes gaat kopen.
#fail
Die zie ik nergens staan trouwensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef HuubTuub het volgende:
met een NSJ dagkaart of 3 dagen kaart kun je een pluskaart kopen voor Prince voor 40 euri.
Pardon? Gewoon even een quote van de NSJ site zelf: PRINCE PLUS CONCERT Alleen geldig in combinatie met een reguliere North Sea Jazz Kaart (dagkaart, 3-dagenkaart of all-in kaart). Deze kunnen in dezelfde bestelling gekocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Xanne het volgende:
[..]
lol, jij snapt het echt niet geloof ik ... dan verdien je ook geen Prince tickets! ;-)
Daar krijg je een aparte mail van dus, als je al een kaartje hebt, met een speciale link.....die het nu niet doetquote:
Hihi sneuneus, je hebt als enige kaarten kunnen kopen en het niet gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Pardon? Gewoon even een quote van de NSJ site zelf: PRINCE PLUS CONCERT Alleen geldig in combinatie met een reguliere North Sea Jazz Kaart (dagkaart, 3-dagenkaart of all-in kaart). Deze kunnen in dezelfde bestelling gekocht.
Lutser
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom gebruik ik hier een twitter hashtag?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Norrage het volgende:
Omdat je zelf faalt..
[..]
Waarom gebruik ik hier een twitter hashtag?
Tot ver voorbij het avondeten zitten we hier nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef psychosomatic het volgende:
Straks komen de mensen die in de lunchpauze ff snel een kaartje willen bestellen erbij.
Wahahahaha precies ....!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi sneuneus, je hebt als enige kaarten kunnen kopen en het niet gedaan
Ik ben benieuwd of er echt al mensen zijn met kaartenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus? Ik wilde niet alleen naar Prince, ik wil B.B. King ook eindelijk nog eens zien. Ik ga dan geen extra geld uitgeven, omdat hun de zaakjes niet voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hun? lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Dus? Ik wilde niet alleen naar Prince, ik wil B.B. King ook eindelijk nog eens zien. Ik ga dan geen extra geld uitgeven, omdat hun de zaakjes niet voor elkaar hebben
Je moet dus eerst een normaal kaartje kopen, dan met dat kaartje kan je voor 40 euro Prince kopen ipv 89...maar geen idee hoe dat gaat als je pas nu een normaal kaartje koopt. Ik al tijd geleden gedaan en heb dus een mail gekregen....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Dus? Ik wilde niet alleen naar Prince, ik wil B.B. King ook eindelijk nog eens zien. Ik ga dan geen extra geld uitgeven, omdat hun de zaakjes niet voor elkaar hebben
Ik vind het flauw dat jullie wel verder komen dan ikzelfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef psychosomatic het volgende:
Ik sta voor het eerst in de wachtrij. Zit vooruitgang in.
Captain obviousquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt niets beters te doen volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Captain obvious
Wij zitten hier voor de computer te wachten op kaartjes, natuurlijk hebben we niks beters te doen, want het lukt niet
hmmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
volgens prince.org
just contacted ticketservice client service desk, spoke to a woman, there is a server crash/error all over Europe, so not only in the Netherlands. She assured me it is not possible to buy Prince tickets at all at this moment. So no one is getting through. She did not know how long it would take, and advised me to keep checking the website. So rest assured nobody is getting tickets at this moment.
Ik vind dat NL'ers sowieso voorrang moeten krijgen. Waar is Geert als je hem nodig hebt!?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
volgens prince.org
just contacted ticketservice client service desk, spoke to a woman, there is a server crash/error all over Europe, so not only in the Netherlands. She assured me it is not possible to buy Prince tickets at all at this moment. So no one is getting through. She did not know how long it would take, and advised me to keep checking the website. So rest assured nobody is getting tickets at this moment.
En dat wil JIJ niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef HuubTuub het volgende:
trouwens onzin dat heel europa op z'n gat ligt, want als ik zou willen kan ik zo naar Dolly P in Londen...
Maar wel fijn dat ze dat op p.org posten, dan stoppen ze tenminste met proberen. Meer kans voor ons.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef HuubTuub het volgende:
trouwens onzin dat heel europa op z'n gat ligt, want als ik zou willen kan ik zo naar Dolly P in Londen...
Ik sta in twee windows in een neverending queue.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
hier staat er ook 1 in de wachtrij voor ticketmaster.
Ik had t over JOU!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
daar kan ik ook 2 kaarten voor ons kopen... zeg het maar.
Ja sorry we interpreteerden je post verkeerd, maar we zijn ook gewoon een beetje chagrijnig gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef happynjitram het volgende:
Ik snap de haat gewoon nietIk geef gewoon aan dat ik 10:05 kaartjes kon kopen waar ik niet naar opzoek was. Nu lukt het niet meer nee, maar dat wist ik niet na de eerste keer?
Voor welke dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
hier staat er ook 1 in de wachtrij voor ticketmaster.
ja en nu krijg je een Prince/Ticketmastertrauma... straks kun je nergens meer heen.quote:
geen idee waar Marijn in staat, ik wil dat hij hoe dan ook kaarten koopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor welke dag?
Ik voor de vrijdag, dus ik hoop jij voor de zaterdag
Poeh, dat zou niet eens zo erg zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja en nu krijg je een Prince/Ticketmastertrauma... straks kun je nergens meer heen.
Hij zou vrijdag doen toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
geen idee waar Marijn in staat, ik wil dat hij hoe dan ook kaarten koopt.
Ik ga alleen voor Prince anders worden het wel hele dure en vermoeiende dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Norrage het volgende:
Mensen gaan jullie eigenlijk alleen voor Prince of ook naar heel NSJ?
Of naar Nick en Simon...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Norrage het volgende:
Mensen gaan jullie eigenlijk alleen voor Prince of ook naar heel NSJ?
nou dan aanpak is nu "pakken wat je pakken kunt"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zou vrijdag doen toch?
Ongeorganiseerde bende zijn jullie
Same here, ik wil best naar NSJ maar dan kun je me wegdragen denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor Prince anders worden het wel hele dure en vermoeiende dagen.
Op je teentjes getrapt door het woordje lutser? aaww..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Xanne het volgende:
ja en zelf meteen gaan schelden terwijl jij ongeveer de enige bent die het niet begrijpt helpt natuurlijk ook niet ...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou dan aanpak is nu "pakken wat je pakken kunt"
Ja dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Xanne het volgende:
Die blauwe balk springt soms gewoon weer terug ...
Mijn balk is precies even ver!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |