abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115334384
Hopelijk steken de mensen daar de koppen bij elkaar om dat klooster even goed onder handen te nemen als zij daar is. Een paar brandbommen, kettingzagen, spijkerknuppels. Gewoon zelf oplossen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:27:00 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_115369694
MALONNE (ANP) - De vader van het vermoorde meisje Eefje Lambrecks heeft donderdag een deurwaarder naar het klooster van de Arme Klaren in het Belgische Malonne gestuurd. Michelle Martin zou de erfenis van haar moeder in het klooster hebben ondergebracht. Dat schrijven Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen vrijdag.

Jean Lambrecks wil de spullen in beslag laten nemen. Martin werd veroordeeld tot het betalen van 179.000 euro aan de nabestaanden van de slachtoffers van haar ex-man kinderverkrachter en moordenaar Marc Dutroux. Volgens Lambrecks hebben zij nog geen euro gezien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115370692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:27 schreef tong80 het volgende:
MALONNE (ANP) - De vader van het vermoorde meisje Eefje Lambrecks heeft donderdag een deurwaarder naar het klooster van de Arme Klaren in het Belgische Malonne gestuurd. Michelle Martin zou de erfenis van haar moeder in het klooster hebben ondergebracht. Dat schrijven Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen vrijdag.

Jean Lambrecks wil de spullen in beslag laten nemen. Martin werd veroordeeld tot het betalen van 179.000 euro aan de nabestaanden van de slachtoffers van haar ex-man kinderverkrachter en moordenaar Marc Dutroux. Volgens Lambrecks hebben zij nog geen euro gezien.

Terecht. Eeuwig blijven dwarszitten dat wijf op elke mogelijke manier.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115370734
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Terecht. Eeuwig blijven dwarszitten dat wijf op elke mogelijke manier.
Dat soort beestmensen verdient het opgejaagd te worden tot aan hun graf.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_115370747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef LXIV het volgende:
Iedereen verdient een derde kans. Ook iemand die al twee keer handlanger is geweest van het ontvoeren, verkrachten, vermoorden en doodhongeren van meisjes uit gewin.

Dat is niet erg. Erg is pas de doodstraf.
Dat is recht. Ben je het daar niet mee eens dan ben je sharia voorstander, vraag het Koos maar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115458277
Hé, bij jullie is ze ook welkom:

quote:
Michelle Martin, de ex-vrouw van Marc Dutroux, zou bij haar vervroegde vrijlating ook in een Nederlands klooster terechtkunnen. Dat schrijft het Nederlandse dagblad Trouw zaterdag.
Nederlandse kloosters reageren aarzelend op de vraag of Martin welkom is bij vervroegde vrijlating, zo schrijft de krant. Toch blijkt de ex van Dutroux welkom. 'In principe staat hier de deur open', zegt abt Daniel Hombergen van de abdij Maria-Toevlucht in Zundert.
Bron
  Trouwste user 2022 maandag 13 augustus 2012 @ 07:56:24 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_115501918
Michelle Martin heeft niet alleen de villa en het spaargeld van haar moeder afgeschermd voor een claim van burgerlijke partijen in de zaak-Dutroux. Ze deed dat ook met een collectie juwelen en munten, zo blijkt uit stukken uit het dossier-Dutroux. .

Martin liet de collectie op naam van haar dementerende moeder zetten en deed na haar overlijden via de notaris afstand van de erfenis. De juwelen kwamen zo in handen van haar kinderen.

Uit de inventarisatie blijkt dat de collectie gouden Krugerrandmunten, gouden Ecu's uit 1987, parelkettingen, broches, armbanden en ringen bevat. In totaal gaat het om 57 juwelen, samen goed voor mogelijk meer dan 10.000 euro. De juwelencollectie werd in augustus 1996 in beslag genomen tijdens huiszoekingen in het huis van Marc Dutroux en Michelle Martin in Sars-la-Buissière.

Met een brief aan onderzoeksrechter Jacques Langlois op 15 oktober 1997 verklaarde Henriette Puers, de moeder van Martin, die met een zware psychische stoornis in een instelling was opgenomen, dat de juwelen van haar zijn. De brief is echter geschreven door Martin, getuige een krabbel onderaan 'met toestemming' van haar moeder. Puers overleed op 1 januari 2000.

Vorige week werd bekend dat Martin sinds 2004 het bedrag van 256 euro bij elkaar heeft gespaard om burgerlijke partijen te vergoeden. Jean Lambrecks, vader van de vermoorde Eefje, probeerde vorige week beslag te leggen op bezittingen die Martin liet verhuizen naar het klooster van de arme klaren in Malonne. 'Het ging om een paar waardeloze potten en pannen', zegt hij. 'Wij kregen op vrijdagavond echter al meteen een ingebrekestelling in de bus van de advocaat van de kinderen van Dutroux. Om ons erop te wijzen dat alle spullen nu op hun naam staan en wij hen met rust moeten laten. Het spel wordt bijzonder hard gespeeld.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115502148
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 07:56 schreef tong80 het volgende:
Michelle Martin heeft niet alleen de villa en het spaargeld van haar moeder afgeschermd voor een claim van burgerlijke partijen in de zaak-Dutroux. Ze deed dat ook met een collectie juwelen en munten, zo blijkt uit stukken uit het dossier-Dutroux. .

Martin liet de collectie op naam van haar dementerende moeder zetten en deed na haar overlijden via de notaris afstand van de erfenis. De juwelen kwamen zo in handen van haar kinderen.

Uit de inventarisatie blijkt dat de collectie gouden Krugerrandmunten, gouden Ecu's uit 1987, parelkettingen, broches, armbanden en ringen bevat. In totaal gaat het om 57 juwelen, samen goed voor mogelijk meer dan 10.000 euro. De juwelencollectie werd in augustus 1996 in beslag genomen tijdens huiszoekingen in het huis van Marc Dutroux en Michelle Martin in Sars-la-Buissière.

Met een brief aan onderzoeksrechter Jacques Langlois op 15 oktober 1997 verklaarde Henriette Puers, de moeder van Martin, die met een zware psychische stoornis in een instelling was opgenomen, dat de juwelen van haar zijn. De brief is echter geschreven door Martin, getuige een krabbel onderaan 'met toestemming' van haar moeder. Puers overleed op 1 januari 2000.

Vorige week werd bekend dat Martin sinds 2004 het bedrag van 256 euro bij elkaar heeft gespaard om burgerlijke partijen te vergoeden. Jean Lambrecks, vader van de vermoorde Eefje, probeerde vorige week beslag te leggen op bezittingen die Martin liet verhuizen naar het klooster van de arme klaren in Malonne. 'Het ging om een paar waardeloze potten en pannen', zegt hij. 'Wij kregen op vrijdagavond echter al meteen een ingebrekestelling in de bus van de advocaat van de kinderen van Dutroux. Om ons erop te wijzen dat alle spullen nu op hun naam staan en wij hen met rust moeten laten. Het spel wordt bijzonder hard gespeeld.'

dat beest heeft zogenaamd spijt?
Wat een spijt als je wel de tijd en moeite neemt om je erfenis veilig te stellen ipv dit af te staan aan de nabestaanden of een organisatie die zich inzet voor vermiste kinderen of zo.

Bovendien snap ik niet hoe die nonnen een dergelijk beest onderdak gaan bieden, zeker na alle schandalen met kindermisbruik en moord.
pi_115505318
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef greyshade het volgende:

[..]

dat beest heeft zogenaamd spijt?
Wat een spijt als je wel de tijd en moeite neemt om je erfenis veilig te stellen ipv dit af te staan aan de nabestaanden of een organisatie die zich inzet voor vermiste kinderen of zo.

Bovendien snap ik niet hoe die nonnen een dergelijk beest onderdak gaan bieden, zeker na alle schandalen met kindermisbruik en moord.
klooster, kindermisbruik, ik snap het wel een beetje, hoor.
pi_115509607
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze heeft trouwens best een tragisch levensverhaal, haar vader overleed bij een verkeersongeluk toen hij voor haar iets ging ophalen wat ze vergeten was mee naar school te nemen.
Ze was toen 6 jaar, vervolgens heeft ze als kind altijd moeten aanhoren dat zij verantwoordelijk was voor de dood van haar vader.

(niet dat haar gruweldaden er daardoor minder op worden hoor)
Nou en. Gewoon een knettergek wijf.
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:03:06 #161
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_115510553
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef greyshade het volgende:

Dat lijkt me voor de hand liggen :
Omdat het vrome christenen zijn en in de bijbel staat dat Jezus heeft gezegd : 70 maal 7 x zult gij vergeven.
Nou zullen die nonnen - persoonlijk - geen vergeving hoeven te geven aan MM maar ze vinden wrs wel dat ze recht heeft op opvang.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_115511507
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor de hand liggen :
Omdat het vrome christenen zijn en in de bijbel staat dat Jezus heeft gezegd : 70 maal 7 x zult gij vergeven.
Nou zullen die nonnen - persoonlijk - geen vergeving hoeven te geven aan MM maar ze vinden wrs wel dat ze recht heeft op opvang.
Met die redenatie heeft ze toch een prima opvangplek in de gevangenis?
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:48:59 #163
78780 deedeetee
pi_115514771
quote:
15s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Met die redenatie heeft ze toch een prima opvangplek in de gevangenis?
Mee eens.
Als ik het voor het zeggen had bleef ze daar tot het eind van haar leven zitten hoor. Ik leg alleen uit wat ik denk dat de nonnen beweegt om haar onderdak te willen geven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:22:58 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_115670508
BRUSSEL - Laetitia Delhez, een van de twee slachtoffers die de gruweldaden van Marc Dutroux overleefden, zal zondag deelnemen aan een optocht in Brussel. Dit heeft de Belgische krant Het Laatste Nieuws donderdag gemeld.

De betoging is tegen de vervroegde vrijlating van Michelle Martin, de ex-vrouw van Dutroux, die zelf een levenslange straf uitzit wegens ontvoering, verkrachting en moord.

De intussen 30-jarige Laetitia - getrouwd en moeder van drie kinderen - stortte volgens haar advocaat in toen ze het nieuws hoorde dat Michelle Martin binnenkort al zou vrijkomen.

Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:48:02 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_115714913
De Belgische gemeente Namen is het zat om volledig op te moeten draaien voor de beveiligingskosten van het klooster in Malonne waar Michelle Martin, de ex van kindermoordenaar Marc Dutroux, waarschijnlijk haar intrek zal nemen. De burgemeester van Namen vindt dan ook dat zowel de federale politie als het bestuur van de klooster bij moet springen.

De lokale bevolking van het dorp Malonne, dat onder Namen valt, zit er bepaald niet op te wachten om Martin als nieuwe dorpsgenote te mogen begroeten. Ook wordt er regelmatig gedemonstreerd bij het klooster. De plaatselijke politie heeft er de handen vol aan om ongeregeldheden, vandalisme en brandstichting te voorkomen.

Of Martin zelf daadwerkelijk naar Malonne komt wordt eind deze maand duidelijk. Momenteel loopt er nog een beroepszaak tegen haar eventuele vervroegde vrijlating.

zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:50:23 #166
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_115714954
de federale zal niet bijspringen.
als die kutnonnen hun plan daadwerkelijk willen voortzetten moeten ze maar beseffen dat ze hun, wellicht heeeel dikke, vetpotten mogen aanspreken.

Dat gaat een dure affaire worden, want ik denk dat die MM niet snel gaat vergeten worden daar
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:55:49 #167
78918 SeLang
Black swans matter
pi_115715093

Then I said to my wife, "For justice, we must go to Don Corleone"
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2012 @ 15:55:27 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_115748148
BRUSSEL - In Brussel is zondagmiddag even na drie uur de betoging begonnen tegen justitie en tegen de vrijlating van Michelle Martin. Aan de oproep hiervoor van nabestaanden van de slachtoffers van kinderverkrachter en moordenaar Marc Dutroux en zijn ex-vrouw werd ondanks de hitte goed gehoor gegeven.

Ook media uit verschillende landen waren massaal naar Brussel gekomen. Volgens eerste schattingen hebben zich honderden mensen verzameld voor een protestmars door de binnenstad van de Belgische hoofdstad naar het Paleis van Justitie. Voorafgaande aan de mars sprak een van de vaders van de slachtoffers. Hij noemde het onbegrijpelijk dat Martin vrij kan komen. De wet die het mogelijk maakt dat veroordeelden na het uitzitten van een derde van hun straf vrij kunnen komen, moet van tafel, vindt hij.

Verscheidene betogers droegen borden met teksten als: "30 jaar = 30 jaar" en "gerechtigheid''.

Martin werd in 1996 opgepakt en in 2004 veroordeeld tot 30 jaar cel wegens medeplichtigheid aan de ontvoering en dood van vier meisjes. Martin maakt gebruik van de wettelijke mogelijkheid om vervoegd vrij te komen, nu zij meer dan een derde van haar straf heeft uitgezeten.

Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:56:47 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_115811931
De Belgische regering stuurt agenten naar Namen, als Michelle Martin, de ex-vrouw van kindermoordenaar Marc Dutroux, gaat wonen in het clarissenklooster in Malonne. Daarover heeft de gemeente een principeakkoord bereikt met minister Joëlle Milquet van Binnenlandse Zaken.

Martin is in 2004 veroordeeld tot 30 jaar cel wegens medeplichtigheid aan de ontvoering en dood van vier meisjes. Zij wil gebruikmaken van de wettelijke mogelijkheid om vervoegd vrij te komen, nu zij meer dan een derde van haar straf heeft uitgezeten. De rechtbank in Mons besloot vorige maand haar vrij te laten, maar het Openbaar Ministerie is daartegen in beroep gegaan.

Burgemeester Maxime Prévot klaagde vorige week dat het lokale politiekorps al weken overuren draait om het klooster te beveiligen en demonstraties bij het gebouw te begeleiden. De zusters hebben inmiddels maatregelen genomen. Zo zullen de missen op zondag niet meer voor mensen van buiten toegankelijk zijn en zullen zij minder deelnemers toelaten tot bezinningsbijeenkomsten in het gebouw.

pi_115831493
Is dat mens niet veiliger in de gevangenis?
Ik begrijp niet wat ze in een klooster wilt doen, ze zal nooit ergens een normaal leven kunnen opbouwen.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_115832894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Beeertjee het volgende:
Is dat mens niet veiliger in de gevangenis?
Ik begrijp niet wat ze in een klooster wilt doen, ze zal nooit ergens een normaal leven kunnen opbouwen.
Ik weet genoeg mensen die haar willen grillen.

Best gewoon in een cel laten verhongeren zoals zij met Julie en Mélissa deed.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_115856157
quote:
wo 22 aug 2012, 09:00
Zoon: "Michelle Martin goede moeder" BRUSSEL - De oudste zoon van kindermoordenaar Marc Dutroux en Michelle Martin vindt dat zijn moeder recht heeft op rust in een klooster. Frédéric Dutroux (28) wenst zijn moeder na haar aankomende vrijlating niets dan goeds. “Ze is een stille vrouw en een goede moeder voor ons”, zo zegt hij in een interview met het Vlaamse weekblad Dag Allemaal.

Frédéric, die nog een jonger broertje en zusje heeft, vindt dat Michelle Martin genoeg heeft geboet voor haar daden en dat ze haar vervroegde vrijlating heeft verdiend. "Ze heeft haar straf uitgezeten. Als haar zoon wens ik haar niets dan goeds. Ik wens iedereen in deze zaak een vredig leven. Niet alleen mijn moeder, maar ook de slachtoffers en hun nabestaanden. Zelfs mijn vader, al is het totaal niet aan de orde om hém vrij te laten"

De zoon heeft niet veel contact meer met zijn moeder, maar hij is wel van plan haar in de nabije toekomst op te zoeken. “Als ze vrij is, dan zal ik ‘ns met haar afspreken. Later, niet de dag waarop ze vrijgelaten wordt. Ik hoop dat ze niet waangevallen wordt door een of andere gek.”

Martin werd in 1996 opgepakt en in 2004 veroordeeld tot 30 jaar cel wegens medeplichtigheid aan de ontvoering en dood van vier meisjes. Nu ze meer dan een derde van haar straf heef uitgezeten, maakt ze gebruik van de wettelijke mogelijkheid om vervoegd vrij te komen. Na haar vrijlating gaat zij in het clarissenklooster in Malonne wonen.

De ontwikkelingen leiden in België tot veel onrust. Vorig week nog namen zo’n 5000 Belgen deel aan een protestmars tegen de aangekondigde invrijheidsstelling. De regering heeft het klooster waar Martin intrekt inmiddels politiebescherming toegezegd.

Dit lijken me echt fijne berichten voor de ouders wiens kinderen dat loeder heeft laten verhongeren. Terwijl ze wel de honden voerde..
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2012 @ 10:32:52 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_115857871
leuke teksten van die zoon :{

woensdag 22 augustus 2012 @ 12:01:59 #174
78780 deedeetee
pi_115860530
Het is en blijft wel zijn moeder hé ? :)
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 12:16:02 #175
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_115861029
De kinderen van Dutroux en Martin zijn ook slachtoffers.
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')