abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:56:08 #276
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116149382
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heel gevaarlijk dit trouwens -O- En verder, tsja. Hoe rechtvaardig ook, voor de slachtoffers en nabestaanden is het heel cru.
Waarom? Ik vind het vervroegd vrijlaten van dit soort criminelen veel gevaarlijker.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_116150826
Ik snap niet waarom zij uberhaupt nog vrij wil zijn, je word gehaat door heel België en Nederland. Je kan nergens naartoe en je bent lang niet zo veilig in dat klooster dan dat je in het gevang zit.
Deze vrouw had beter haar 30 jaar moeten uitzitten, een strafvermindering van 16 jaar is waanzin vooral als je kijkt waar zij zich schuldig aan heeft gemaakt.
pi_116152970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het vervroegd vrijlaten van dit soort criminelen veel gevaarlijker.
De rechtbank oordeelde dat er geen gevaar op recidive is.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:27:31 #279
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116153077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Dat zeiden ze de eerste keer dat ze haar vrijlieten waarschijnlijk ook.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_116153108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Nee, dat is begin jaren 90 wel gebleken nadat ze eerder ook al vervroegd vrijkwam :').
pi_116153213
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 07:52 schreef Reya het volgende:

[..]

Ze is juist behandeld volgens de vigerende richtlijnen, dat lijkt me nou niet echt op corruptie wijzen.
Ah, de richtlijnen, dan is het goed.

Autist Reya aan het woord, nooit geleerd zelfstandig na te denken. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:32:41 #282
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116153281
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, dat is begin jaren 90 wel gebleken nadat ze eerder ook al vervroegd vrijkwam :').
Maar gelukkig is Belgie zo beschaafd dat ze niet aan mogelijke toekomstige slachtoffers denken en dit soort misdadigers gewoon een tweede, derde, etc kans geven.

Het in beschouwing nemen van de gevoelens van slachtoffers en nabestaanden, zowel als het eventueel willen voorkomen van verdere slachtoffers zijn echt van die barbaarse toestanden die we niet moeten willen met zijn allen. Toch?

Wie heeft eigenlijk bepaald dat woorden als "beschaving" alleen aan extreem emotieloze rechters en hun fans over worden gelaten? Ik vind hun denkwijze en hun acties zeer barbaars.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:02:27 #283
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_116154370
Las in de krant dat het geen gezellige boel is in zo'n klooster....

de weekdagen bij de nonnen :
Kwart voor 5 op, na half uur goddelijke officie ( psalmen zingen ) daarna stil gebed en om 7 uur de mis. Om 8 uur ontbijt in stilte. De rest van de dag werken : poetsen, helpen in de keuken, naaien, in de tuin werken e.d. afgewisseld met 4- 5 x bidden. Als het mee zit het journaal kijken op tv en om half 9 naar bed.

Je moet er maar zin in hebben :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_116154814
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef deedeetee het volgende:

Kwart voor 5 op, na half uur goddelijke officie ( psalmen zingen ) daarna stil gebed en om 7 uur de mis. Om 8 uur ontbijt in stilte. De rest van de dag werken : poetsen, helpen in de keuken, naaien, in de tuin werken e.d. afgewisseld met 4- 5 x bidden. Als het mee zit het journaal kijken op tv en om half 9 naar bed.

Feit is dat ze gewoon naar buiten kan. Da's toch een prettiger idee dan in een gevangenis zitten.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:00:00 #285
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_116156441
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Feit is dat ze gewoon naar buiten kan. Da's toch een prettiger idee dan in een gevangenis zitten.
Naar buiten zou ik haar niet aanraden maar ze kan wel rondlopen in het gebouw en ook de tuin is als dat een soort binnenplaats is. Ikzelf moet er niet aan denken al dat bidden is niks voor mij....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:23:10 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_116157047
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de richtlijnen, dan is het goed.

Autist Reya aan het woord, nooit geleerd zelfstandig na te denken. _O_
De argumenten zijn op?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:28:07 #287
66825 Reya
Fier Wallon
pi_116157162
quote:

Ze zat voorheen in de gevangenis van vorst; een zeer verouderde en notoir overbevolkte instelling die meerdere malen is geviseerd als zijnde niet voldoende aan internationale standaarden. wellicht is de vrouwenafdeling wat beter te doen, maar ik denk dat een klooster nog altijd een stuk beter is om te verblijven.
pi_116157540
quote:

Ben benieuwd hoelang ze dat vol gaat houden.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_116157762
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef Reya het volgende:

[..]

De argumenten zijn op?
Ik heb er genoeg. Jij niet. Jij schermt met richtlijnen, dat zijn geen argumenten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:54:48 #290
66825 Reya
Fier Wallon
pi_116158005
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg. Jij niet. Jij schermt met richtlijnen, dat zijn geen argumenten.
Dat was als antwoord op het corruptie-argument, maar dat was je blijkbaar ontgaan.
pi_116158092
Niet zo gek dat ze naar een klooster gaat. Fucking sekte leden zijn het.
If not now, then when.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:50:40 #292
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116165219
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze tot inzicht komt. Ik vind ook dat dit eigenlijk niet hoort, maar zelfs iemand die verschrikkelijke misdaden heeft gepleegd, maar tot inzicht komt en berouw heeft, die dient begrip te krijgen, hoewel ik dus niet weet of Michelle Martin ooit tot inzicht komt.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 augustus 2012 @ 07:42:09 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_116177149
Een gerechtsdeurwaarder heeft op verzoek van een notaris de bezittingen van het koppel Martin-Dutroux laten berekenen. Dat schrijft de Belgische krant Le Soir. Concreet betekent het dat er zo'n 22.000 euro is dat onder de slachtoffers kan worden verdeeld.

Het geld komt onder meer uit de verkoop van bezittingen, waaronder de vijf gronden in Marcinelle, Sars-la-Buissière en Marchienne-au-Pont. Het totale bedrag zou neerkomen op 51.751 euro, waarvan echter 29.198 euro geprivilegieerd zal moeten worden uitbetaald. Daardoor blijft er nog 22.560,38 euro over voor de slachtoffers, aldus Le Soir.

Overigens zou ook de staat met 441.681 euro aan gerechtskosten nog een deel van het geld kunnen opeisen. En ook de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ) zou met voorrang een deel van het geld kunnen claimen. Dutroux en Martin waren erin geslaagd een gehandicaptenverklaring te verkrijgen, waardoor tot 400.000 euro aan sociale uitkeringen foutief werd uitbetaald.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116177443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze tot inzicht komt. Ik vind ook dat dit eigenlijk niet hoort, maar zelfs iemand die verschrikkelijke misdaden heeft gepleegd, maar tot inzicht komt en berouw heeft, die dient begrip te krijgen, hoewel ik dus niet weet of Michelle Martin ooit tot inzicht komt.
Onzin. Iemand die voor de tweede keer in de fout is gegaan, zoals Martin, heeft alle recht op een tweede kans verspeeld.
pi_116178705
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:28 schreef Reya het volgende:

[..]

Ze zat voorheen in de gevangenis van vorst; een zeer verouderde en notoir overbevolkte instelling die meerdere malen is geviseerd als zijnde niet voldoende aan internationale standaarden. wellicht is de vrouwenafdeling wat beter te doen, maar ik denk dat een klooster nog altijd een stuk beter is om te verblijven.
Dat vind ik altijd zo'n onzin een overbevolkte gevangenis, zolang de deuren nog dicht kunnen passen er nog mensen bij.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:09:13 #296
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116179367
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Onzin. Iemand die voor de tweede keer in de fout is gegaan, zoals Martin, heeft alle recht op een tweede kans verspeeld.
Wat barbaars. In een beschaafde samenleving en rechtsstaat geven wij dit soort misdadigers kans op kans op kans om nieuwe slachtoffers te maken. Dat is beschaafd.
pi_116179593
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Toen ging ze toch ook het klooster in?
Hoe lang heeft ze het toen volgehouden?
  Trouwste user 2022 donderdag 30 augustus 2012 @ 13:52:13 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_116185601
Malonne - Michelle Martin, de vrouw die Julie en Melissa in de kelder van Dutroux liet sterven van de honger, gaat voedselpakketten voor de armen samenstellen.

Martin werd deze week vanuit de gevangenis naar het klooster van Malonne overgebracht. De burgemeester van Malonne liet Belgische media weten dat ze daar vier uur per dag moet werken om de kost en inwoning te betalen.

"Ze zal worden ingezet voor het maken van voedselpakketten voor de armen, wat poetswerk en huishoudelijke taken, en werk in de tuin", aldus de burgervader. In de weekenden heeft Martin vrij.

Volgens de regels van haar voorwaardelijke invrijheidstelling moet Martin de eerste maanden in het beschutte klooster blijven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116185844
4 uur }:|
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:01:52 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116185933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
Malonne - Michelle Martin, de vrouw die Julie en Melissa in de kelder van Dutroux liet sterven van de honger, gaat voedselpakketten voor de armen samenstellen.
Arme armen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')