Waarom? Ik vind het vervroegd vrijlaten van dit soort criminelen veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk dit trouwensEn verder, tsja. Hoe rechtvaardig ook, voor de slachtoffers en nabestaanden is het heel cru.
De rechtbank oordeelde dat er geen gevaar op recidive is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het vervroegd vrijlaten van dit soort criminelen veel gevaarlijker.
Dat zeiden ze de eerste keer dat ze haar vrijlieten waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De rechtbank oordeelde dat er geen gevaar op recidive is.
Nee, dat is begin jaren 90 wel gebleken nadat ze eerder ook al vervroegd vrijkwamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De rechtbank oordeelde dat er geen gevaar op recidive is.
Ah, de richtlijnen, dan is het goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze is juist behandeld volgens de vigerende richtlijnen, dat lijkt me nou niet echt op corruptie wijzen.
Maar gelukkig is Belgie zo beschaafd dat ze niet aan mogelijke toekomstige slachtoffers denken en dit soort misdadigers gewoon een tweede, derde, etc kans geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat is begin jaren 90 wel gebleken nadat ze eerder ook al vervroegd vrijkwam.
Feit is dat ze gewoon naar buiten kan. Da's toch een prettiger idee dan in een gevangenis zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef deedeetee het volgende:
Las in de krant dat het geen gezellige boel is in zo'n klooster....
de weekdagen bij de nonnen :
Kwart voor 5 op, na half uur goddelijke officie ( psalmen zingen ) daarna stil gebed en om 7 uur de mis. Om 8 uur ontbijt in stilte. De rest van de dag werken : poetsen, helpen in de keuken, naaien, in de tuin werken e.d. afgewisseld met 4- 5 x bidden. Als het mee zit het journaal kijken op tv en om half 9 naar bed.
Je moet er maar zin in hebben
Naar buiten zou ik haar niet aanraden maar ze kan wel rondlopen in het gebouw en ook de tuin is als dat een soort binnenplaats is. Ikzelf moet er niet aan denken al dat bidden is niks voor mij....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Feit is dat ze gewoon naar buiten kan. Da's toch een prettiger idee dan in een gevangenis zitten.
De argumenten zijn op?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de richtlijnen, dan is het goed.
Autist Reya aan het woord, nooit geleerd zelfstandig na te denken.
Ze zat voorheen in de gevangenis van vorst; een zeer verouderde en notoir overbevolkte instelling die meerdere malen is geviseerd als zijnde niet voldoende aan internationale standaarden. wellicht is de vrouwenafdeling wat beter te doen, maar ik denk dat een klooster nog altijd een stuk beter is om te verblijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef deedeetee het volgende:
Kwart voor 5 op, na half uur goddelijke officie ( psalmen zingen ) daarna stil gebed en om 7 uur de mis. Om 8 uur ontbijt in stilte. De rest van de dag werken : poetsen, helpen in de keuken, naaien, in de tuin werken e.d. afgewisseld met 4- 5 x bidden. Als het mee zit het journaal kijken op tv en om half 9 naar bed.
Ben benieuwd hoelang ze dat vol gaat houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er genoeg. Jij niet. Jij schermt met richtlijnen, dat zijn geen argumenten.quote:
Dat was als antwoord op het corruptie-argument, maar dat was je blijkbaar ontgaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg. Jij niet. Jij schermt met richtlijnen, dat zijn geen argumenten.
Onzin. Iemand die voor de tweede keer in de fout is gegaan, zoals Martin, heeft alle recht op een tweede kans verspeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze tot inzicht komt. Ik vind ook dat dit eigenlijk niet hoort, maar zelfs iemand die verschrikkelijke misdaden heeft gepleegd, maar tot inzicht komt en berouw heeft, die dient begrip te krijgen, hoewel ik dus niet weet of Michelle Martin ooit tot inzicht komt.
Dat vind ik altijd zo'n onzin een overbevolkte gevangenis, zolang de deuren nog dicht kunnen passen er nog mensen bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze zat voorheen in de gevangenis van vorst; een zeer verouderde en notoir overbevolkte instelling die meerdere malen is geviseerd als zijnde niet voldoende aan internationale standaarden. wellicht is de vrouwenafdeling wat beter te doen, maar ik denk dat een klooster nog altijd een stuk beter is om te verblijven.
Wat barbaars. In een beschaafde samenleving en rechtsstaat geven wij dit soort misdadigers kans op kans op kans om nieuwe slachtoffers te maken. Dat is beschaafd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Iemand die voor de tweede keer in de fout is gegaan, zoals Martin, heeft alle recht op een tweede kans verspeeld.
Toen ging ze toch ook het klooster in?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat is begin jaren 90 wel gebleken nadat ze eerder ook al vervroegd vrijkwam.
Arme armen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
Malonne - Michelle Martin, de vrouw die Julie en Melissa in de kelder van Dutroux liet sterven van de honger, gaat voedselpakketten voor de armen samenstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |