quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals vanouds: ik speel in de Champions League qua sex, drugs and rock 'n' roll, maar in de vijfde klasse onderbond qua relaties. En jij Robin?
Niet meer dan 20% van het totaalkapitaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
Hoeveel geld stop jij gemiddeld in een belegging?
Investeren in lucht.quote:
Met 10 euro beleggen is ook geen ruk aanquote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer dan 20% van het totaalkapitaal.
Flinke bedragen zijn dat bij jou onderhand?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer dan 20% van het totaalkapitaal.
Opdrinken is leuker.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met 10 euro beleggen is ook geen ruk aan
Das geen lucht, das roerend goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Investeren in lucht.
New York City skyscraper real estate, die prijzen zijn onzinnig.
Meh, medium. Ik kan de nulletjes tellenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flinke bedragen zijn dat bij jou onderhand?
Je kan opties kopen op de hoogte, zonder dat er bouwplannen liggen.quote:
En nu wordt het pas interessantquote:
Doe mij 1000m3 ground zero op 80 meter hoogte.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan opties kopen op de hoogte, zonder dat er bouwplannen liggen.
Je kan gewoon lucht per kubieke meter beleggen.
Ja dergelijke praktijken inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe mij 1000m3 ground zero op 80 meter hoogte.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je niet beleggen in Chinese sweatshops?
Wie niet?quote:
Jij hebt hem al zei je eens.quote:
Wat een praktijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dergelijke praktijken inderdaad.
En als er straks een developer aanklopt moeten ze je afkopen, et voila.
Jah, met die aardbevingen tegenwoordig gaat het alle kanten op. "Onroerend goed" bestaat niet meer lijkt wel.quote:
Ligt eraan welke suburb.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Hoe duur is dat eigenlijk, wonen in New York?
Afschuwelijk duur. Een maat van me heeft een gedeeld appartement op Wall St. en betaald er een goede 1500$. Neef en vriendin zoeken nu een woning, goede banen bij Deloitte en PWC, maar het is amper te betalen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Hoe duur is dat eigenlijk, wonen in New York?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |