Wat leuk dat het schopt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik droom alleen nog maar over baby's![]()
en vanmorgen toen ik wakker werd,lag die kleine pipo volgens mij helemaal bovenop want ik had een echt hard bolletje. die nu weer vertrokken is
maar t schopt wel!
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch wil ik stiekem best graag een jongetje![]()
ja...dat is een reden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekijken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
ik heb een tweejarige dochter, dus ik denk dat het antwoord ja isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
Ah dat is super KD.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
EN IK KOM HIER FF JOMPELEN WANT IK BEN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK NET AANGENOMEN ALS TEAMLEIDSTER BIJ EEN NIET NADER TE NOEMEN UITZENDBUREAU HIER!! TERWIJL IK ZWANGER BEN \O/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
nope, ik zou namelijk nog promotie krijgen, tot die flikker hoorde dat ik zwanger was. opeens bleek er helemaal geen andere functie meer te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Poppedein het volgende:
Daaaag, sorry, moest eerst mn meisje nog even naar t KDV brengen en daarna teveel geld uitgeven in de stad, dus vandaar mn late *Meld*... Nog altijd alles rustig.. Ik begin nu echt in de fase te komen dat ik teleurgesteld ben als ik 's ochtends wakker wordt..wéér niets gebeurd vannacht
TankgirlWachten is gewoon shit, helemaal als je zo weinig mobiel bent/wordt gemaakt.Het zijn echt de allerlaatste dagen meisje... Elke dag is er 1 te lang, maar bedenk je goed dat al zou t nog 2 weken duren..uiteindelijk is dat niets op een een mensenleven, ze is er sowieso snel!!
KDWat ontzettend goed zeg!! Ik was trouwens in de veronderstelling dat jij je huidige baan helemaal top vond? Toch niet dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |