ditquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen, zo de foto's in je fobo bekijkend
Huh. Wat gek. Ik heb magische krachtenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
er zat een post teveel in dat topic :s
ik draag air max, dus volgens sommige topics hier word ik sowieso al door 75% van de vrouwen uitgekotst.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef HappyBob het volgende:
Er zullen vast ook genoeg mensen zijn die kotsen van de inhoud van mijn kledingkast [ afbeelding ]
Staat geen foto's van mij meerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen, zo de foto's in je fobo bekijkend
Ditquote:
dat is al tijden geen issue meerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik draag air max, dus volgens sommige topics hier word ik sowieso al door 75% van de vrouwen uitgekotst.
blijven toch de beste schoenen ooit..
Oh, dat zie ik nu pas, wat leukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Staat geen foto's van mij meerEn vele mensen zullen een andere smaak hebben.
[..]
Dit
daarom hou ik ook van jouquote:
en nu nog meerquote:
je hebt gewoon scheve voetenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dingen zijn pokkeduur en je kunt er nog niet normaal op lopen
Wel ziek duur ja, dat is een beetje jammer.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dingen zijn pokkeduur en je kunt er nog niet normaal op lopen
n8n, misschien moet je nu even je mond houden met je 500 paar schoenen, jij moet van elke soort schoenen wel 1 paar hebbenquote:
Primark, 3 euro, pleuren na 2 maanden uit elkaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef n8n het volgende:
als chucks duur zijn wat is dan een goedkope schoen?
alleen adidasjes uit de 70'squote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
n8n, misschien moet je nu even je mond houden met je 500 paar schoenen, jij moet van elke soort schoenen wel 1 paar hebben
Ik vind ze duur voor wat je krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef n8n het volgende:
als chucks duur zijn wat is dan een goedkope schoen?
afgekeurdquote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik draag altijd dc shoes
Moet maar eens op zoek gaan naar iets minder dikke schoenen voor in de zomer
had ik vroeger ook altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik draag altijd dc shoes
Moet maar eens op zoek gaan naar iets minder dikke schoenen voor in de zomer
te veel werkquote:
Ik wel, groetjes Roderick-Janquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaastra![]()
![]()
![]()
woon je in het gooi ofzo
en speel je hockey
en ga je op zeilkamp
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
afgekeurd
heb je ook van die broeken van dinges hoe heet het, over dinges
geen bootschoenen he..quote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaastra![]()
![]()
![]()
woon je in het gooi ofzo
en speel je hockey
en ga je op zeilkamp
Roderick, jij ook hier!quote:
Mijn zus trouwt vrijdagquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb binnenkort een bruiloft, vind ik een mooi excuus om nieuwe mooie schoenen te kopenen een leuk jurkjedinges.
Tofquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef n8n het volgende:
[..]
te veel werk![]()
deze zijn het maar dan laag en wit met blauw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik altijd![]()
Hee Berend-Egbertquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Roderick, jij ook hier!![]()
Ik zit bij je in het team!
Heeeuujj, Anne-Fleur hier, nog leuk naar een hockeyfeest geweest de laatste tijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Roderick, jij ook hier!![]()
Ik zit bij je in het team!
Groet, Alexander.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
die zijn leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik altijd
voor een meisje..
met passende kleding erbij..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Binnenkort de kaasproeverij. Ik heb er al zin in hoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heeeuujj, Anne-Fleur hier, nog leuk naar een hockeyfeest geweest de laatste tijd?
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Binnenkort de kaasproeverij. Ik heb er al zin in hoor!
Ik wel, en neem Paulina mee. Gelijk mijn nieuwe chihahuaha laten zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?
Ik niet, want ik moet de volgende dag alweer om 11:00 uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Nike ID's
en felrode
en rood/wit/zwarte court force
Liep altijd in driekwartsspijkerbroeken (wijdere) en Vans shirts.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn leuk!
voor een meisje..
met passende kleding erbij..
Oh wat eeeeeenig! Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wel, en neem Paulina mee. Gelijk mijn nieuwe chihahuaha laten zien.
Oh gut nee toch, zo vroeg al!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik niet, want ik moet de volgende dag alweer om 11:00 uit.
Als er 1 merk is waar ik een gigantische hekel aan heb dan is het nike welquote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Nike ID's
en felrode
en rood/wit/zwarte court force
Dan doen we vanavond toch even een glaasje, mijn vader heeft vast wel wat lekkers in de kelder staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh wat eeeeeenig! Ik kan niet wachten!
Want?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als er 1 merk is waar ik een gigantische hekel aan heb dan is het nike wel
Ik zal nooit, maar dan ook echt nooit nike schoenen kopen
Oke doen we, tot vanavond beste kerel!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan doen we vanavond toch even een glaasje, mijn vader heeft was wel wat lekkers in de kelder staan.
Weet niet eigenlijk, heb er gewoon een pest hekel aanquote:
iedereen heeft zo zn voorkeuren wat merken betreft.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk, heb er gewoon een pest hekel aan
Oke ik zie er leuke dingen tussen zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
rest ligt onder m'n bed en verspreid bij vrienden
Ghah, die blauwe vans heb ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan de gemiddelde vrouw niet eens tegenop.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zoveel zwart?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag de mijn Adidas Vespa'squote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En wat voor teenslippers heb jij vandaag aan?
Dan ben je een echte man wel, als je roze allstars durft te dragen.quote:
Respectquote:Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Yes, van een vriendin gehad vond ze wel tof
Binnenkort maar je kast eens uitspitten en shoppen, dit klinkt als poep.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het liefst stop ik mijn kast vol met wat goede broeken en effen t-shirtjes om er vervolgens nooit meer over na te denken.
klopt dat hoor ik vaakquote:Op maandag 9 mei 2011 12:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hier kan de gemiddelde vrouw niet eens tegenop.
veel bruin dat donker isquote:Op maandag 9 mei 2011 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zoveel zwart?
ik zal er niet veel minder hebben
Haha, baas.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Yes, van een vriendin gehad vond ze wel tof
Het is nu niet zo, nu ligt er vanalles, maar dit lijkt me wel relaxed.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Binnenkort maar je kast eens uitspitten en shoppen, dit klinkt als poep.
en saaiquote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is nu niet zo, nu ligt er vanalles, maar dit lijkt me wel relaxed.
ik wil ook wel gaan shoppen, maar voorlopig ff geen tijd.quote:
Ik wil wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook wel gaan shoppen, maar voorlopig ff geen tijd.
tevens is alleen shoppen niet leuk
Maar dat kan ik toch compenseren met mijn goede karakter.quote:
Ja tof weekend gehad, zaterdag 3-1 gewonnen met voetbal.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Beetje saai eigenlijk, volgende week wat meer doen. Jij dan?
Oh ik vind het heerlijk juist, op turbotempo langs alle winkels, gewoon gelijk zien of het wat is in een winkel, zonder iemand mee te hebben die uren in elke winkel wil blijven.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IN de haven klinkt best apart moet ik zeggen. Maar klinkt leukquote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja tof weekend gehad, zaterdag 3-1 gewonnen met voetbal.
'S avonds met wat vrienden bier gedronken en Band Hero gespeeld.
Zondag op het terras gezeten en een ijsje gegeten in de haven, en 's avonds met mijn vriendin en een vriend en zijn vriendin patat gehaald en voetbal gekeken
Ditquote:Op maandag 9 mei 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kom juist altijd kleding tegen die ik wil hebben als ik geen geld heb, en als ik geld heb zie ik nooit wat leuks
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kleding kopen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden.
Nja op een stijger, dus dat is toch redelijk IN de havenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:15 schreef sharr het volgende:
[..]
IN de haven klinkt best apart moet ik zeggen. Maar klinkt leuk [ afbeelding ]
mooiquote:
Geef mij je CC dan haal ik wel leuke kleren voor jequote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 12:17:30 ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geef mij je CC dan haal ik wel leuke kleren voor jeverassende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geef mij je CC dan haal ik wel leuke kleren voor jenee, dan wil ik ook samen met jou gaan shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Te warme pashakjes, teveel keus waar uiteindelijk toch niet zoveel bij zit etc.quote:
IK ben meestal na het treinkaartje al door mijn geld heenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:18 schreef sharr het volgende:
Ik ben meestal na een uur al door mijn geld heen
Ja oke, die pashokjes heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 9 mei 2011 12:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Te warme pashakjes, teveel keus waar uiteindelijk toch niet zoveel bij zit etc.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ben meestal na het treinkaartje al door mijn geld heen
valt mee. eerst een beetje rustig door de stad lopen. wat kijken, wat eten, wat drinken. om vervolgens binnen een kwartier alles wat ik nodig heb bij de sting ofzo te kopen..quote:Op maandag 9 mei 2011 12:18 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan shoppen.
Ik kan nooit wat leuks vinden en ben dan dus meestal de hele dag winkel in winkel uit aan het lopen om uiteindelijk misschien met 1 shirt thuis te komen
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:19 schreef sharr het volgende:
[..][ afbeelding ]
Als ik in Utrecht ga ook ja.
nog niks gehoord dan?quote:
Oh, dat was weer iemand anders. Sorry, ik heb niks gezegd.quote:
Oh okequote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, dat was weer iemand anders. Sorry, ik heb niks gezegd.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik shop wel als een man, gewoon binnen een uur klaargeen poespas.
Ik verveel me wel altijd helemaal kapot wanneer ik met een vrouw moet winkelen
Behalve bij de Hönkenmöller natuurlijk, of hoe je dat ook schrijft.
Hunkemöllerquote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik shop wel als een man, gewoon binnen een uur klaargeen poespas.
Ik verveel me wel altijd helemaal kapot wanneer ik met een vrouw moet winkelen
Behalve bij de Hönkenmöller natuurlijk, of hoe je dat ook schrijft.
Ja, kutquote:
hem niet gaan bellen dan!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop, en hij zou alleen iets laten horen als hij hem gehaald had (bellen).
Gaastraquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaastra![]()
![]()
![]()
woon je in het gooi ofzo
en speel je hockey
en ga je op zeilkamp
Nja dan weet je iig wel dat hij niet kan rijden en je dus beter niet bij hem in de auto kan stappenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, kut
Nee, da's niet erg, vind het alleen zo zielig dat 'ie 'm nu de derde keer al weer niet gehaald zou hebben dan
Mijn moeder heeft er 7 keer over gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, kut
Nee, da's niet erg, vind het alleen zo zielig dat 'ie 'm nu de derde keer al weer niet gehaald zou hebben dan
pedoquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat?
Mooi lachen om 11 jarige sletjes die hun eerste BH 'tjes kopen
Nee ik bel ook niet, lijkt me ook erg lullig jaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hem niet gaan bellen dan!
dat is kut!
weet nog dat ik gezakt was en mn pa al belde toen we terug reden vanaf cbr.
kut is dat. je wil gewoon ff niet praten. eerst paar uurtjes afschakelen
Gaastra bootschoenenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen bootschoenen he..
gaastra maakt gewone mooie leren schoenen.
zijn nog geen pantoffolo d' oro he
echte sletjes jatten him eerste bhquote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat?
Dan moet je toch een speciale ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er 7 keer over gedaan[ afbeelding ]
Die krijgen ze van hun loverboy.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
echte sletjes jatten him eerste bh
mijn loverboy deed zoiets nietquote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die krijgen ze van hun loverboy.
Is je vader toevallig rijinstructeur (geweest)?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan moet je toch een speciale ofzo?
Mijn moeder had hem gek genoeg in één keer maar volgens mij heeft ze het gewoon met de instructeur gedaan toen want ze kan voor geen meter rijden
Nee man, die krijgen ze altijd van mams.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
echte sletjes jatten him eerste bh
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is je vader toevallig rijinstructeur (geweest)?
Toen (jaar of 10 geleden) was dat nog niet zoquote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem gek genoeg in één keer maar volgens mij heeft ze het gewoon met de instructeur gedaan toen want ze kan voor geen meter rijden
ja, staats examen. vriend van me heeft dat ook gehad. en die kan stukken beter rijden dan anderen die het in 1 keer halen. daar is echt geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef n8n het volgende:
River Island heeft wel bazenspul moet daar altijd in 2 delen passen
Recent nog een zusje of broertje erbij gekregen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
[..]Nee, ze heeft 'm ook nog maar twee jaar geleden gehaald.
Ik had de mijne de eerste keer, zonder tussentijdje toets, en de theorie ook met 0 fouten, zonder cursusquote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef sharr het volgende:
[..]
wat ik er zo bijzonder aan de primark? hoor de meiden hier in de buurt daar ook altijd over..quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef sharr het volgende:
River Island New Look H&M Bershka Zara Primark
/geil
Nopquote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Recent nog een zusje of broertje erbij gekregen dan?
Ik ken die winkel niet eensquote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik er zo bijzonder aan de primark? hoor de meiden hier in de buurt daar ook altijd over..
Heel erg goedkoop, je moet er alleen geen kleding halen, hele slechte kwaliteit. Accessoires, tassen en schoenen zijn er heel erg goedkoop en superleukquote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik er zo bijzonder aan de primark? hoor de meiden hier in de buurt daar ook altijd over..
1x wassen en je kunt het weggooienquote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha waarheid met name die in a'damquote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben één keer met een vriendin in de Zarah geweest.
Wat een slagveld zeg. Net alsof er een bom was ontploft daar, inclusief de massahysterie.
daarom koop ik best veel merkkleding.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Heel erg goedkoop, je moet er alleen geen kleding halen, hele slechte kwaliteit. Accessoires, tassen en schoenen zijn er heel erg goedkoop en superleuk
Oja en de praktijk had ik na 13 lessen van een uurquote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had de mijne de eerste keer, zonder tussentijdje toets, en de theorie ook met 0 fouten, zonder cursus
vrouwenwinkels zijn saai :p was met flippie in een aantal van de week.. echt wauw daar kunnen wij homo's niet tegen opquote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben ƩƩn keer met een vriendin in de Zarah geweest.![]()
Wat een slagveld zeg. Net alsof er een bom was ontploft daar, inclusief de massahysterie.![]()
Bij de vendor shop in Orgrimar.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
vrouwenwinkels zijn saai :p was met flippie in een aantal van de week.. echt wauw daar kunnen wij homo's niet tegen op
nicequote:Op maandag 9 mei 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja en de praktijk had ik na 13 lessen van een uur
Het rijbewijs heeft me in totaal ¤600-, gekost
RKC Waalwijk Supportersshop.quote:
vrouwen hebben oneindig meer keus voor minderquote:Op maandag 9 mei 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
vrouwenwinkels zijn saai :p was met flippie in een aantal van de week.. echt wauw daar kunnen wij homo's niet tegen op
Rookse.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond denk ik maar 'ns uitlaten. Doei
Kledingwinkels zijn sowieso saai, maar die Zarah vond ik wel fascinerend eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat danquote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef Gridlok het volgende:
Patje haal die Waalwijk shit eens uit je avatar
Feliciteer hem ook maar van mijquote:
Liever neger in mijn UI, heb nog wel een acid stokstaartje.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een kat. maak er een met photoshop + acid effect.
Acid vrijheids neger.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Liever neger in mijn UI, heb nog wel een acid stokstaartje.
Gefeliciteerd.quote:
Feliciteer hem ook maar voor mijquote:
quote:
quote:
Doei.quote:
He klinkquote:
Ik dacht dat je ze een zoencursus had gegeven.quote:
is klinkerzusje jouw zusje?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze een zoencursus had gegeven.
jaquote:
Hoiquote:
Pijn, luiheid of wat anders?quote:
Hoi Pop.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef FreezePop het volgende:
brb straks even naar de albert heijn om groene appels te kopen als jij die ook het lekkerst vindt hou ik van je en wil ik je kinderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik wil ze namelijk ook nietquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef sharr het volgende:
[..]Das 'ne cavia jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Kangoeroe.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jammer, ik wil ze namelijk ook niet
[..]
Das 'ne cavia jonge
komt dat even mooi uit, geen nutteloos gezeik meteen straight to the point.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jammer, ik wil ze namelijk ook niet
[..]
Das 'ne cavia jonge
Aww wat zieligquote:
Ey pizza, gefeliciteerd man!quote:
Dankjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Aww wat zielig
Al bij de dierenarts geweest?
[..]
Ey pizza, gefeliciteerd man!
Je kreeg mijn berichtjes volgens mij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi lekkerding gefeliciteerd en wat is er mis met mijn msn?
Nice. Opa'squote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn hond springt ook hoog, die heeft m'n opa een bloedneus gesprongen
Ik wil rust.quote:
Vet he! Hij is nu al 4 keer zo groot ofzoquote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef dralion13 het volgende:
Annnet, die zwart-grijze slang is wel echt heel vet zeg
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vet he! Hij is nu al 4 keer zo groot ofzo
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dan zal hij wel honger hebben want ik heb nog nooit een rode rat gezien
quote:
en een koningscobra geen koningen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef Annnet het volgende:
Maar een tijgerpython eet toch ook geen tijgers
Neen maar deze is zo gefokt jeweetsquote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef dralion13 het volgende:
maar de rode rattenslang is ook niet rood
(of is die grijs-zwarte slang ondertussen verkleurd)
Oeh ik ben zeer vereerd, ook al gaat het automatischquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
Sharr, je staat nog steeds op één bij mijn Fokvriendjes Alltime
LINKJE linkjequote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh ik ben zeer vereerd, ook al gaat het automatisch
Dat radiovolk gaat er maar niet uit...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh ik ben zeer vereerd, ook al gaat het automatisch
Bij mij op 2quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Even een jaartje wachten dan, koelkast staat bij mij op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |