ditquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen, zo de foto's in je fobo bekijkend
Huh. Wat gek. Ik heb magische krachtenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
er zat een post teveel in dat topic :s
ik draag air max, dus volgens sommige topics hier word ik sowieso al door 75% van de vrouwen uitgekotst.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef HappyBob het volgende:
Er zullen vast ook genoeg mensen zijn die kotsen van de inhoud van mijn kledingkast [ afbeelding ]
Staat geen foto's van mij meerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen, zo de foto's in je fobo bekijkend
Ditquote:
dat is al tijden geen issue meerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik draag air max, dus volgens sommige topics hier word ik sowieso al door 75% van de vrouwen uitgekotst.
blijven toch de beste schoenen ooit..
Oh, dat zie ik nu pas, wat leukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Staat geen foto's van mij meerEn vele mensen zullen een andere smaak hebben.
[..]
Dit
daarom hou ik ook van jouquote:
en nu nog meerquote:
je hebt gewoon scheve voetenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dingen zijn pokkeduur en je kunt er nog niet normaal op lopen
Wel ziek duur ja, dat is een beetje jammer.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dingen zijn pokkeduur en je kunt er nog niet normaal op lopen
n8n, misschien moet je nu even je mond houden met je 500 paar schoenen, jij moet van elke soort schoenen wel 1 paar hebbenquote:
Primark, 3 euro, pleuren na 2 maanden uit elkaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef n8n het volgende:
als chucks duur zijn wat is dan een goedkope schoen?
alleen adidasjes uit de 70'squote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
n8n, misschien moet je nu even je mond houden met je 500 paar schoenen, jij moet van elke soort schoenen wel 1 paar hebben
Ik vind ze duur voor wat je krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef n8n het volgende:
als chucks duur zijn wat is dan een goedkope schoen?
afgekeurdquote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik draag altijd dc shoes
Moet maar eens op zoek gaan naar iets minder dikke schoenen voor in de zomer
had ik vroeger ook altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik draag altijd dc shoes
Moet maar eens op zoek gaan naar iets minder dikke schoenen voor in de zomer
te veel werkquote:
Ik wel, groetjes Roderick-Janquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaastra![]()
![]()
![]()
woon je in het gooi ofzo
en speel je hockey
en ga je op zeilkamp
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
afgekeurd
heb je ook van die broeken van dinges hoe heet het, over dinges
geen bootschoenen he..quote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaastra![]()
![]()
![]()
woon je in het gooi ofzo
en speel je hockey
en ga je op zeilkamp
Roderick, jij ook hier!quote:
Mijn zus trouwt vrijdagquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb binnenkort een bruiloft, vind ik een mooi excuus om nieuwe mooie schoenen te kopenen een leuk jurkjedinges.
Tofquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef n8n het volgende:
[..]
te veel werk![]()
deze zijn het maar dan laag en wit met blauw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik altijd![]()
Hee Berend-Egbertquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Roderick, jij ook hier!![]()
Ik zit bij je in het team!
Heeeuujj, Anne-Fleur hier, nog leuk naar een hockeyfeest geweest de laatste tijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Roderick, jij ook hier!![]()
Ik zit bij je in het team!
Groet, Alexander.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
die zijn leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had ik altijd
voor een meisje..
met passende kleding erbij..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Binnenkort de kaasproeverij. Ik heb er al zin in hoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heeeuujj, Anne-Fleur hier, nog leuk naar een hockeyfeest geweest de laatste tijd?
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Binnenkort de kaasproeverij. Ik heb er al zin in hoor!
Ik wel, en neem Paulina mee. Gelijk mijn nieuwe chihahuaha laten zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?
Ik niet, want ik moet de volgende dag alweer om 11:00 uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dolletjes, kom je ook naar de borrel daarna?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Nike ID's
en felrode
en rood/wit/zwarte court force
Liep altijd in driekwartsspijkerbroeken (wijdere) en Vans shirts.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn leuk!
voor een meisje..
met passende kleding erbij..
Oh wat eeeeeenig! Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wel, en neem Paulina mee. Gelijk mijn nieuwe chihahuaha laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |