quote:Op maandag 9 mei 2011 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsnog verlorenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn wekker is net gegaan. Ik ga nu naar mijn werk.
Verdient dat ook een beetje?quote:
Waar ben je man?quote:
Kijk eens uit het raam.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar ben je man? [ afbeelding ] Zit je onder mijn bed? In m'n kast? Onder m'n kussen?
Camera zit in het wc-rolletje.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ga ik even poepen. Kom je? [ afbeelding ]
Geen meiden laat dan maar.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowja ik was hem alweer vergeten ik zit er nog met bob
Hosselaarquote:
Niks hosselaar. Ik wil gewoon tegen wat prettigs aankijken.quote:
Doei Boboquote:Op maandag 9 mei 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
Ik ook oogjes dicht. Slaap zoet jullie allen![]()
hoe was je weekend?quote:
best druk eigenlijk, en warm.quote:
Oh, nice wel. Klinkt redelijk druk jaquote:Op maandag 9 mei 2011 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best druk eigenlijk, en warm.
opritje gelegt. naar hardstyle feestje geweest, verjaardag gehad, moederdag gehad
ja, en nu weer depri dat ik weer een week op kantoor zitquote:Op maandag 9 mei 2011 08:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, nice wel. Klinkt redelijk druk jaEn warm was het zeker.
wat is met michhas?quote:
Depriquote:Op maandag 9 mei 2011 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en nu weer depri dat ik weer een week op kantoor zit
[..]
wat is met michhas?
ohw, oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef sharr het volgende:
[..]
DepriSucces
Ja we waren een topic aan het verbaggeren maar die is nu gesloten
hee Fur. Goed verjaardag gevierd?quote:
Harde shit ditquote:Op maandag 9 mei 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, oke.
nja. depri is een groot woord. maar na een goed weekend is de maandag altijd kut.
tevens als je de hele zaterdag avond met een super meisje hebt gedanst en lol hebt gehad, maar weet dat ze de vriendin van een vriend is
Niet klagen jij.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede morgen
uiterst productieve dag vandaag
10-10.45 en 14.30-15.15 school
bewaren dat briefjequote:Op maandag 9 mei 2011 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi heeft mama een briefje geschreven dat ik niet mee hoef te doen met de gymles, valt het uit
quote:#89 - Meest bekeken (Vandaag) - Musici
she's making you an offer you can't refuse..quote:
* SpaceInvaders doet alle ramen en deuren dicht en verstopt zich in een hoekjequote:Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
she's making you an offer you can't refuse..
Denken dat ramen en deuren mij tegen houdenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders doet alle ramen en deuren dicht en verstopt zich in een hoekje
Ik heb een bunker onder mijn huisquote:Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denken dat ramen en deuren mij tegen houden
Ik heb een huis onder jouw bunker.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een bunker onder mijn huis
pedo? hoe jong is spees dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE JE BENT ECHT EEN ENGE PEDO GA WEG VOOR MIJN DEUR OK BEDANKT
dat zuigt..quote:
Schop hemquote:
18quote:Op maandag 9 mei 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pedo? hoe jong is spees dan?
[..]
dat zuigt..
Ik ben 20quote:Op maandag 9 mei 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schop hem
[..]
18
maar iemand van 50 met iemand van 18 vind ik nog steeds pedo [ afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef Furdinand het volgende:
Haha sharr de achternaam van jouw vriendje is grappig
hmm, dat is vandaag misschien een beetje overkill.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb me nog wel ingesmeerd met spf 50
Ik smeer altijd met spf 50, zonneallergie ftwquote:Op maandag 9 mei 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is vandaag misschien een beetje overkill.
ik was zaterdag niet ingesmeerd en dat is ook nog aan me te zien..
30 is bij mij wel genoeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik smeer altijd met spf 50, zonneallergie ftw
Iew, werken met zweet, zand en stofquote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
30 is bij mij wel genoeg.
maar als je aan het werk bent is insmeren kut. met zweten en overal zand en stof wordt het een grote bende
weekend bouwvakker/stratenmaker/hovenier hequote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iew, werken met zweet, zand en stof
Wat doe je door de week dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekend bouwvakker/stratenmaker/hovenier he
kantoor hangenquote:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Kutzooi. Ik kan niet meer inloggen op hyves () msn hi.nl. Overal klopt mijn wachtwoord niet
Voor foto's van je naakte hond verander ik ze weer terugquote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Kutzooi. Ik kan niet meer inloggen op hyves () msn hi.nl. Overal klopt mijn wachtwoord niet
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor foto's van je naakte hond verander ik ze weer terug [ afbeelding ]
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:57 schreef sharr het volgende:
[..]Goed genoegSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wachtwoord (alleen voor sharr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Toetsenbord instellingen fout ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
Of numlock dinges staat gewoon uitquote:Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10.gif
Toetsenbord instellingen fout ofzo?
Eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:12 schreef sharr het volgende:
Die nieuwe msn is gewoon kut en de emoticons zijn kut.
true, maar toch zou ik msn niet willen missen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:12 schreef sharr het volgende:
Die nieuwe msn is gewoon kut en de emoticons zijn kut.
Ziekjesquote:
Beterschapquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ziekjesniet fijn.
En er zijn mensen nieuwe kozijnen aan het plaatsen bij ons en die maken herrie
Ja naar van zequote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Beterschap
Ja doen ze altijd, die werklui alles
vervelend he, dat werklui ook echt werkenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Beterschap
Ja doen ze altijd, die werklui alles
Neehee, maar de herriequote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervelend he, dat werklui ook echt werken
Ja, lastig, kunnen ze beter niet doenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervelend he, dat werklui ook echt werken
Fijnquote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb altijd het geluk dat ik me in het weekend niet lekker voel, ook last van mijn kies dit weekend waardoor hoofdpijn en niet kunnen slapen. Dit is nu ver over dus redelijk geslapen en nu kan ik niet uitslapen. FML
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Fijnhad ik dus ook afgelopen week dat ik niet lekker was, in m'n vakantie dus
Arme Patjequote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb altijd het geluk dat ik me in het weekend niet lekker voel, ook last van mijn kies dit weekend waardoor hoofdpijn en niet kunnen slapen. Dit is nu ver over dus redelijk geslapen en nu kan ik niet uitslapen. FML
ga op ze schelden..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:28 schreef Bloempje. het volgende:
Ze praten ook nog eens heel hard, ik lig op zolder, maar het klinkt alsof ze naast me staan
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga op ze schelden..
ik ken een meisje die dat eens gedaan heeft:
uit bed gesprongen, raam open en naar buiten schreeuwen
en zich daarna pas beseffen dat ze volledig naakt voor het raam stond..
Lekker handigquote:Op maandag 9 mei 2011 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga op ze schelden..
ik ken een meisje die dat eens gedaan heeft:
uit bed gesprongen, raam open en naar buiten schreeuwen
en zich daarna pas beseffen dat ze volledig naakt voor het raam stond..
Nee hoor alles is weer goedquote:
kampioensfeest gevierd?quote:
geen enkele bouwvakker is enthousiast op maandag..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Bloempje. het volgende:
Grmbl. Honger. Nu hopen dat het niet erge kansloze overenthousiaste bouwvakker zijn
Oh, oke, dan ben ik wel veilig. Totzo!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen enkele bouwvakker is enthousiast op maandag..
jij wint!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef n8n het volgende:
Niet klagen ik heb een basisschool onder mijn raam
Nee ik ben niet gegaan, tering druk en kutweer. Ik was echt kapot en ben vroeg naar bed gegaan in de hoop nu wél eens een keer te slapen.quote:
Nu al een kwartier naar schreeuwende kinderen luisteren, ik denk dat ik massamoordenaar wordt als ik later groot benquote:Op maandag 9 mei 2011 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wint!
ik heb ook in de buurt van een basisschool gewoont.
wat een hel.
misschien dat ik daarom geen kinderen wil..
aah, speelkwartiertje.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Nu al een kwartier naar schreeuwende kinderen luisteren, ik denk dat ik massamoordenaar wordt als ik later groot ben
sowieso heb ik veel respect voor mensen in de zorg.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef dralion13 het volgende:
Mijn zus wil graag op een crèche ofzo werken
Gestoord mens, maar wel dapper
Volgens mij zijn kleine kinderen erger om mee te werken dan die andere twee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso heb ik veel respect voor mensen in de zorg.
mijn zus werkt met demente bejaarden.
als ik met kleine kinderen, verstandelijk gehandicapten of dementen zou moeten werken zou ik binnen een week doordraaien..
poe, dat lijkt me echt geen leven. schiet mij dan maar meteen neer.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:50 schreef sharr het volgende:
Tering, blind, doof en verstandelijk gehandicapt. Dan heb je het wel lekker getroffen.
Emotioneel is het inderdaad ook een redelijk zware opleidingquote:Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef sharr het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel die zorg kant op willen, maar weet dus niet of ik dat emotioneel gezien aankan. [ afbeelding ]
Nee daarom.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poe, dat lijkt me echt geen leven. schiet mij dan maar meteen neer.
misschien willen hun dat ook wel, maar kunnen ze het niet eens aan de buitenwereld duidelijk maken.
hoe is het nu eigenlijk met je bejaardenbaantje? weet je al of je betaald krijgt?
Ja precies, maar dat is psycholoog inweze ook..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef dralion13 het volgende:
Spees
[..]
Emotioneel is het inderdaad ook een redelijk zware opleiding
Klopt, je komt jezelf heel erg tegen bij dat soort sociale studiesquote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat is psycholoog inweze ook..
3 uur per week?? vaar kun je inderdaad nog geen week van roken van dat loon.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee daarom.
Ik weet nog niet of ik betaald ga krijgen, heb gemaild en gebeld maar ze waren er niet, dus ik wacht op mail terug of een telefoontje terug. Morgen mag ik weer, als het betaald werk is vind ik het echt te weinig, drie uur in de week. Als het onbetaald werk is vind ik het wel goed en ga ik er gewoon wat bij zoeken, want het is wel echt tof werk.
Klopt, 3.20 is het minimumloon voor een 17 jarige.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 uur per week?? vaar kun je inderdaad nog geen week van roken van dat loon.
(alhoewel, ik wel, maar ik denk dat jij minder per uur zult krijgen)
Waartegen? Kusje erop.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb net zo gruwelijk hard mijn knie gestoten...![]()
![]()
Ik stootte mijn knie tegen het bureau. Verdomme, wil helemaal hier niet zitten. Klotedag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Bah, naar. Gewoon verstandelijk gehandicapten zijn wel leuk om mee te werken, maar dat lijkt me echt heel naarquote:Op maandag 9 mei 2011 10:50 schreef sharr het volgende:
Tering, blind, doof en verstandelijk gehandicapt. Dan heb je het wel lekker getroffen.
Oh welk liedje is dat ook alweer!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef sharr het volgende:
Still I walked when I should've run, and I run when I should've walked.
Dus.
Ragboertje, het komt goed
Ik zeg niet allemaalquote:
Jij is blij?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg niet allemaalde mafketels die naar mij roepen vanaf gebouwen en met broeken die afzakken zijn eng. Maar deze zijn wel normaal.
Maar vandaag niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef sharr het volgende:
Still I walked when I should've run, and I run when I should've walked.
Dus.
Ragboertje, het komt goed
* Bloempje trekt een geïrriteerd hoofd en loopt door.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
* Furdinand fluit en roept naar Bloempje.
Want?quote:
was het maar al zo ver. nog 20 kwartiertjes..quote:
Nee, wat mij betreft mag deze week zo lang mogelijk durenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil dat het vrijdag is, dan is deze rotweek voorbij
Oh, succes!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft mag deze week zo lang mogelijk duren
volgende week examens
* Furdinand spuugt, trekt zijn broek op en gaat verder met dingen slopenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
* Bloempje trekt een geïrriteerd hoofd en loopt door.
Goedzo. Werken, niet meisjes bang maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
* Furdinand spuugt, trekt zijn broek op en gaat verder met dingen slopen
3 dagen in de helquote:
Arme jongenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
3 dagen in de helaanvaringen met de duivel en alles
Nu opweg naar huis, straks nog even een tussenstopje op school en dan kan ik weer shinen in mijn eigen heiligdom.
Gelukkigquote:
Ik ben vrijwel nooit depriquote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gelukkig
Zou wat zijn, als zelfs jij depri was...
Natuurlijk. Wie is Jeroen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
Hopen jullie mee dat Jeroen zijn rijbewijs haalt?
vandaag nog geen zon gezien. maar hoeft ook niet. genoeg gehad dit weekend. zit nu toch weer binnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik rij nu wel van de stralende zon de wolken in
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
Doe maar, maar wel weer snel terug komen hoorquote:
Ik hoop meequote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef sharr het volgende:
Ik ben nog steeds niet wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doe maar, maar wel weer snel terug komen hoor
[..]
Ik hoop mee
hihiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet wegik heb geen zin.
Gucciquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
vraagje aan de dames:
ik moet nieuwe zomershirts/polo's/hemden hebben.
welk merk moet ik kopen of welke online winkel?
Ten eerste: geen polo's.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
vraagje aan de dames:
Wie preciesquote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef Ragboer het volgende:
Zo, Patje und Sharr... raad eens wie mij gisteren opeens een DM stuurde?
H&M is leuk online, maar in persoon shoppen is toch veel leukerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
vraagje aan de dames:
WebHawk...quote:
quote:
Ehmm.. Nou, heel gek dit misschien hoor, maar als je polo's mooi vindt... Koop dan gewoon polo's?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
kut, ik draag bijna alleen maar polo's
H&M is mij over het algemeen te klein.
Ieder z'n ding natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
kut, ik draag bijna alleen maar polo's
H&M is mij over het algemeen te klein.
Mag ik niet openbaar maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat had hij nodig? Ik vind hem echt een beetje eng.
Ja nou, kan toch dat wij dat niet zo mooi vinden, maar hij wel?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
Hihi lekker zijn wij, eerst met z'n allen polo's afkraken en dan zeggen "maar je moet dragen wat je leuk vindt"
dat doe ik ook wel, maar ik dacht dat jullie misschien tips hadden van iets wat jullie op dit moment heel mooi vonden ofzo..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehmm.. Nou, heel gek dit misschien hoor, maar als je polo's mooi vindt... Koop dan gewoon polo's?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
Als julllie mij in een polo of overhemd zien smelten jullie weg.
DM eens danquote:
Klopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind gewoon een tof shirt met spijkerbroek altijd leukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel, maar ik dacht dat jullie misschien tips hadden van iets wat jullie op dit moment heel mooi vonden ofzo..
Het gaat er toch ook niet om wat wij mooi vinden?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
Hihi lekker zijn wij, eerst met z'n allen polo's afkraken en dan zeggen "maar je moet dragen wat je leuk vindt"
Sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om wat wij mooi vinden? [ afbeelding ] Het gaat erom waar hij zich lekker in voelt [ afbeelding ]
Je vergeet de zonnebril en diamantjesoorbellen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso
En Gianni, zo afschuwelijk vind ik polo's ook weer niet, alleen ik zie dan echt van die typjes voor me in roze polo's van lacoste met een kraag omhoog en stoerdoenerij, en dat is wel erg
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso
En Gianni, zo afschuwelijk vind ik polo's ook weer niet, alleen ik zie dan echt van die typjes voor me in roze polo's van lacoste met een kraag omhoog en stoerdoenerij, en dat is wel erg
niet helemaal eens. er zijn ook mensen die zich prettig voelen in een wolvenshirt. maar ik wil graag dingen die ook sociaal geaccepteerd worden door zowel mijn werk als ook vrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om wat wij mooi vinden? [ afbeelding ] Het gaat erom waar hij zich lekker in voelt [ afbeelding ]
Ik ben toch ook heel leukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo. Werken, niet meisjes bang maken.
Tenzij je heel leuk bent natuurlijk, dan zou ik stiekem moeten glimlachen
ohw..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je vergeet de zonnebril en diamantjesoorbellen.
Met een goed overhemd zit je dan altijd goedquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet helemaal eens. er zijn ook mensen die zich prettig voelen in een wolvenshirt. maar ik wil graag dingen die ook sociaal geaccepteerd worden door zowel mijn werk als ook vrouwen.
ik wil natuurlijk niet altijd vrijgezel blijven :p
Laat ze je piemel zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Allemaal vervelende studenten bij mij in de trein
Voel jij je aangesproken met stoerdoenerij?quote:
kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zonnebrillenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je vergeet de zonnebril en diamantjesoorbellen.
Het gaat om het totaalplaatjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb zonnebrillenHoor ik nu ook in die groep thuis?
ik begin mij langzaam zorgen te maken over een gedeelte van mijn klerenkastquote:Op maandag 9 mei 2011 11:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een goed overhemd zit je dan altijd goed [ afbeelding ] Maar koop dan geen overhemd met grote logo's/teksten erop [ afbeelding ]
Nee lieverd, jij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb zonnebrillenHoor ik nu ook in die groep thuis?
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken met stoerdoenerij?
En ik vind alles jou leuk staan hoor Ragboer, maar het liefst geen shirt natuurlijk.
omdat polonaisequote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef sharr het volgende:
Waarom heet een polo eigenlijk een polo [ afbeelding ]
Oh, maar het gaat er vooral om wat jij leuk vindtquote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin mij langzaam zorgen te maken over een gedeelte van mijn klerenkast
Ik zal wel stoppen met mijn mening te uitenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin mij langzaam zorgen te maken over een gedeelte van mijn klerenkast
omdat sportquote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef sharr het volgende:
zal vast iets met de sport te maken hebben. aangezien ook veel merken van die paardjes erop zetten met polo spelers.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef sharr het volgende:
Marco polo heeft ze uitgevonden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef sharr het volgende:
Kan ik met niet voorstellen, zo de foto's in je fobo bekijkendquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef HappyBob het volgende:
Er zullen vast ook genoeg mensen zijn die kotsen van de inhoud van mijn kledingkast [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |