13 punten voor staan en dan nog geen kampioen wordenquote:
Patje.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
13 punten voor staan en dan nog geen kampioen worden
Hoi Hans
Maar nog wel Ajax volgende week.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De trotse kampioen treedt het topic binnen!
Gelukkig geen Zwolle.
NEIN!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De schaal gaat gewoon naar Ajax #ofnaarnickensimon
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alles zo aan het plannen dat ik maandag na de wedstrijd niets meer hoef.
Haha verstandig welquote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
De vorige keer moest ik de dag erna veel bellen, gelukkig was er begrip voor mijn compleet verrotte stem.Maar dat doe ik dus niet weer.
Nog even en we krijgen je erbij bij een Fok Pimpabo.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
Mijn god bijna al mijn weekenden zonder kinderen is voor fok meets whaha
Zelfs mij niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil geen vrouw bij mijn abo..
Tenzij ze voor me kookt, mn kamer opruimt, en voor de rest stil in d'r mand ligt!
Okequote:
Geylquote:
Het is hier grijs, grauw en het regentquote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
Het is lekker.buiten, zon terug en ik ben klaar met werken
O op facebook bij mijquote:
Whahahahaha, ik zie trouwens duivelse oogjesquote:Op maandag 9 mei 2011 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Check dit....Dit huis heeft vreemde invloeden op de katten![]()
[ afbeelding ]
Boys talkquote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
Mijn neefje is hier, en nu zijn ze sterke verhalen aan het vertellen![]()
J heeft een zeeslang gezien op het strand zegt hijquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
J heeft een zeeslang gezien op het strand zegt hij
En jij lag op een paarse krokodil?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
J heeft een zeeslang gezien op het strand zegt hij
Geloof het welquote:
Dankquote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
je reageert je maar af op een cowbell(I gotta have more cowbell
)
Hedde gij de kip al gemacht?quote:
Ja, heb ik serieus zaterdag gedaanquote:
Je hebt van die samples bij boekjes en magazines, toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, heb ik serieus zaterdag gedaan, maar het is een beetje mijn eigen variant geworden. Ik heb samen met de kip meteen aardappelblokjes zelf gesneden en meegebakken, en het smaakte serieus heerlijk al zeg ik het zelf
Goed plan, maar zoals ik al zei, je moet het naar eigen smaak makenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, heb ik serieus zaterdag gedaan, maar het is een beetje mijn eigen variant geworden. Ik heb samen met de kip meteen aardappelblokjes zelf gesneden en meegebakken, en het smaakte serieus heerlijk al zeg ik het zelf
Een prinsessentaart!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
SiepRob heeft zaterdag weer een feestje..... En raad eens wat hij gaat maken
Dat had ik ook gedaan in de wokpanquote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Bakken in olijfolie
Maar ik haat die klote spetters
Jup..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Er is een wielrenner overleden na een valpartij?
Gatver,quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Oeh oeh, laat hem een liter apart zettenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
SiepRob heeft zaterdag weer een feestje..... En raad eens wat hij gaat maken
ik leet het net ook, djiezquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Ja. Vreselijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Omgquote:Op maandag 9 mei 2011 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Vreselijk. Wouter Weylandt. 26. Zou in september vader worden.
Wat dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG OMG OMG
Ik ga echt dood
Heb nog niks voor zondag
geen liedje?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG OMG OMG
Ik ga echt dood
Heb nog niks voor zondag
Hij is geen homoquote:
12-08 vier ik hetquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
Benny leuk he die superhelden.
Miran, oke dan blijf ik weer slapen of ik moet de jongens hebben.
Patrique doe maar Micheal Buble
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel.. daarom heb ik kleren allang uitgezocht!
Dat is het laatste weekend van hun vakantie, in principe bij papa, maar dat zal die koe wel niet volhouden. Maar ik doe mijn best.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
12-08 vier ik hetDat is op een vrijdag
wat doe je aan?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel.. daarom heb ik kleren allang uitgezocht!
En anders mag je ze gewoon meenemen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het laatste weekend van hun vakantie, in principe bij papa, maar dat zal die koe wel niet volhouden. Maar ik doe mijn best.
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
zwarte jeans, allstars, baseball jasje.. shirtje.. klaar..
ooooooooooooow bedoel je zo... ze gaan 3 volle weken naar hun papa?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
Ja je kan berekenen wat je wil, maar ze hebben ze 3 weken achter elkaar en of dat hem gaat worden, kweenie of J dat wel trekt, zo lang weg bij mij
Hoezo?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best dom eigenlijkZe hadden het beter een week uit kunnen stellen
Dat is het juist he, ik zou graag weer gaan sporten, maar ja, mijn moeder past al 5 dagen per week op, en om ook nog eens 's avonds te gaan vragenquote:
quote:
Ja en om nou aan de shakes te gaan, tegen de tijd dat ik opgebouwd heb moet ik weer afbouwenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz... tja ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met 3 kilo
Dat is echt verdomd moeilijk
Ja maar...mijn jurkje weegt nog geen halve kiloquote:
Nou eh..., nog 4,5 kilo te gaan!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...mijn jurkje weegt nog geen halve kilo
Weet je wat je kan doen, na Londen uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en om nou aan de shakes te gaan, tegen de tijd dat ik opgebouwd heb moet ik weer afbouwen
Ohw zo... ja, dan wordt het wel lastigquote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het juist he, ik zou graag weer gaan sporten, maar ja, mijn moeder past al 5 dagen per week op, en om ook nog eens 's avonds te gaan vragen
Vraag vraag VRAAG NU NU NUquote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat je kan doen, na Londen uiteraard
Shit hoe heet dat nouOok met shakes, mijn tante doet dat en die wilde 7 kilo kwijt...
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Herbalife?
Dat is focking duur, zit je met zo'n bus van honderd euri ofzo
nee geen herbalifequote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Herbalife?
Dat is focking duur, zit je met zo'n bus van honderd euri ofzo
Heb ik ook gedaan... maar kwam weer aan en gaat tyfus langzaamquote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Maar het werkt wel dat weet ik, hmm toch eens over denken
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ookquote:
Wat dan?quote:
moet niet hoor, deed ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ook
Hielp het dan?quote:
Ik heb ge-sms'tquote:
Ja ik was ehct veel geld kwijt, pilletje dit, vitamientjes dat ... en de thee natuurlijk (die wel fokking lekker wasquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ook
Ja leukquote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ge-sms't
[..]
Ja ik was ehct veel geld kwijt, pilletje dit vitamientjes ... en de thee natuurlijk (die wel fokking lekker was) dat
En dan adverteren ze met 5 euro per dag ofzo
Bij mij hielp het de eerste maand, daarna was het over, terwijl ik netjes het dieet volgde. 5 Kilo afgevallen, en ik deed het echt superstrengquote:Op maandag 9 mei 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja leuk
Nou ja dat het wat kost geeft niet maar het moet wel werken, ik voel me nu gewoon opgeblazen en daar baal ik van
En Sonja Stakker?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook ooit na de bevalling zo'n 500 caloriën dieet gedaan, dat hield ik 2 dagen vol, toen viel ik haast flauw
Dat vind ik ook niks, heb het boek hier, gaat nergens overquote:
Trustequote:
Hey Lutquote:
Ja dat is eigenlijk met elk dieet zo tochquote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks, heb het boek hier, gaat nergens over
Dat is ook weer zoiets van het helpt tot je stopt en hoppa de kilo's vliegen er weer aan.
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet ik iets van Nick en Simon gaan zingen
Neeeeej! Michael Buble is wel een goeiequote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet ik iets van Nick en Simon gaan zingen
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk met elk dieet zo toch
Hmzzzz.... volgens mij was het weightcare, maar weet het niet zeker meer. Maar ze is al 7 kilo afgevallen in 3 weken, en ze is nu aan het afbouwen geloof ik
Maar ze smst niet terug
Jaaaaa, en dan Homequote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze terugsms't dan hoor je het gelijk
Jaaaaquote:
Wat is een gond?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Is dat SST er nog steedsVerwachtte dat ze er wel eerder mee zouden stoppen, kijkt immers geen gond
O ja jij kijkt ookquote:
ik kijk het helemaal af....is al een prestatie op zichquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij kijkt ook
Ik heb het welgeteld 2 x gekeken, niet langer dan 10 minuten
Nee, want het is gekochtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaat SBS nog niet failliet door al die mislukkingen laatste tijd?
Ze betalen er sowieso voor, en geen kijkers, geen reclame = verliesquote:
In GTST zijn kinderen ook binnen een week 6 jaar ouder, daar kan allesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
en hij werkte voor de vader van Ludo, toen Ludo nog een kind was
Ach, kinderen zijn er ook in een jaar of 8 volwassenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
Klopt. Wordt er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde dat Leontien Borsato Hart in Aktie gaat doe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zuignapafwasborstels.
En twee keer koffie en twee kaneelbroodje voor een euro.![]()
ik moet GTST nog inhalen vanaf 6 maartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
Damn, echt net zo'n typ als dat mens van Frogerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
't geld is opquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef JJH het volgende:
Thuis.
Vanmiddag bij de ikea geweest.
Lack tafeltje gekocht.Die zijn tof...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zuignapafwasborstels.
En twee keer koffie en twee kaneelbroodje voor een euro.![]()
Beter dan die andere doosquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Die is lilluk!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter dan die andere doosDie Froger
Het was nu gewoon een stuk goedkoper dan een paar maanden terug.. valt allemaal wel weer op te bouwenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze betalen er sowieso voor, en geen kijkers, geen reclame = verlies
Ja maar die is wel echt en meent het, Leontien vind alleen zichzelf boeiendquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter dan die andere doosDie Froger
Nee joh gekkie, die meent het echt nietquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die is wel echt en meent het, Leontien vind alleen zichzelf boeiend
Nou ja, ik kijk het toch nietquote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, die meent het echt nietNatasja Froger, het acteertalent spat er vanaf
Ik vind dat zo naar wijfWat jij met Wendy hebt, heb ik met Natasja
Ik kan dat mens niet uitstaan
Echt he... beschamend gewoonquote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik heb er nu al spijt van dat ik heb gekeken
Oke, ga ik ff googlenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Siep
Ik weet het
Mijn tante is nu 14,5 kg kwijt![]()
Modifast heet het
Ja dat valt mee inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 maaltijden 5 euro geloof ik, Dus 35 euro in de week
Is te doen
Ja ideaal dus, bij de kruidvat zijn ze geloof ik net iets goedkoper dan in de supermakrtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
En modifast word ook gewoon in de supermarkten verkocht.
Lichtelijk.quote:
Ja, ik ben jaloers, iedereen heeft die saus, behalve ik.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lichtelijk.
[..]
Ja, ik ben jaloers, iedereen heeft die saus, behalve ik.
Ik heb te veel geldquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
Miran pm ff je scf email voor FB, je ww weet ik, moet ff banen accepteren
De volgende keer neem ik hem mee voor jequote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lichtelijk.
[..]
Ja, ik ben jaloers, iedereen heeft die saus, behalve ik.
Kun je al de eiffeltoren kopen?quote:
Welterustenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten, even gamen nog en dan op tijd slapen
Weltrusten voor straks
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten, even gamen nog en dan op tijd slapen
Weltrusten voor straks
sex?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Wat kan .......... Toch lekker zijn soms
Is goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De volgende keer neem ik hem mee voor je
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Volgende keer neem ik geweaun Bossche Bollen mee!
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat ik in Den Bosch geboren ben zou je mijn tieten ook Bossche Bollen kunnen noemen, maar ik heb het dus over het gebak.
O laat dan maarquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat ik in Den Bosch geboren ben zou je mijn tieten ook Bossche Bollen kunnen noemen, maar ik heb het dus over het gebak.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn dat de lekkerste van heel Delfzijl?
Nee, van Ten Boer..quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn dat de lekkerste van heel Delfzijl?
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, van Ten Boer..
Mijn roots liggen in Ten Boer... Ik vind dat altijd heel incest-dorp achtig klinken... Ten Boer..
Nu woon je aan het einde van de wereld.quote:
Naast den hoer.quote:
Nee, en dat is iets wat ik niet hoef te weten ookquote:
Niet zover van Delfzijl iigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en dat is iets wat ik niet hoef te weten ook
Ahaquote:
Gegarandeerd van een goede nachtrust dusquote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
De capuchonnegers zijn weer wiet aan het roken.. mijn slaapkamer ruikt er iig naar
Jouw mama is liefquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... wie maakt mijn moeder kapot, voor ik het zelf doe/
We waren al weer bij een ander onderwerp hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
Ten Boer ligt minder aan het eind van de wereld dan Delfzijl!
Ik ben traag vandaag.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
We waren al weer bij een ander onderwerp hoor
Jij liegt ookquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... wie maakt mijn moeder kapot, voor ik het zelf doe/
Dank! Ik ga zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwab had een UI voor je gemaakt! Moet je efkes terugkijken.
Ontwijk de spiegel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat.
Ik ben gewoon al anderhalve week vóór achten wakker, ik vind mezelf eng worden.
Das toch morgen pas?quote:
Of je nou in de oven ligt of op de noordpool staat, jij heb het altijd koudquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KloptEn dan is de verwarming ook nog stukkies hier
Ijskoud
Nee het is dinsdag en donderdag. De 3J's komen pas donderdag, maar vanavond is de eerste halve finale....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch morgen pas?
[..]
Of je nou in de oven ligt of op de noordpool staat, jij heb het altijd koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |