Een prinsessentaart!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
SiepRob heeft zaterdag weer een feestje..... En raad eens wat hij gaat maken
Dat had ik ook gedaan in de wokpanquote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Bakken in olijfolie
Maar ik haat die klote spetters
Jup..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Er is een wielrenner overleden na een valpartij?
Gatver,quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Oeh oeh, laat hem een liter apart zettenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
SiepRob heeft zaterdag weer een feestje..... En raad eens wat hij gaat maken
ik leet het net ook, djiezquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Ja. Vreselijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Omgquote:Op maandag 9 mei 2011 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Vreselijk. Wouter Weylandt. 26. Zou in september vader worden.
Wat dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG OMG OMG
Ik ga echt dood
Heb nog niks voor zondag
geen liedje?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG OMG OMG
Ik ga echt dood
Heb nog niks voor zondag
Hij is geen homoquote:
12-08 vier ik hetquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
Benny leuk he die superhelden.
Miran, oke dan blijf ik weer slapen of ik moet de jongens hebben.
Patrique doe maar Micheal Buble
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel.. daarom heb ik kleren allang uitgezocht!
Dat is het laatste weekend van hun vakantie, in principe bij papa, maar dat zal die koe wel niet volhouden. Maar ik doe mijn best.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
12-08 vier ik hetDat is op een vrijdag
wat doe je aan?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel.. daarom heb ik kleren allang uitgezocht!
En anders mag je ze gewoon meenemen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het laatste weekend van hun vakantie, in principe bij papa, maar dat zal die koe wel niet volhouden. Maar ik doe mijn best.
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
zwarte jeans, allstars, baseball jasje.. shirtje.. klaar..
ooooooooooooow bedoel je zo... ze gaan 3 volle weken naar hun papa?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
Ja je kan berekenen wat je wil, maar ze hebben ze 3 weken achter elkaar en of dat hem gaat worden, kweenie of J dat wel trekt, zo lang weg bij mij
Hoezo?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best dom eigenlijkZe hadden het beter een week uit kunnen stellen
Dat is het juist he, ik zou graag weer gaan sporten, maar ja, mijn moeder past al 5 dagen per week op, en om ook nog eens 's avonds te gaan vragenquote:
quote:
Ja en om nou aan de shakes te gaan, tegen de tijd dat ik opgebouwd heb moet ik weer afbouwenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz... tja ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met 3 kilo
Dat is echt verdomd moeilijk
Ja maar...mijn jurkje weegt nog geen halve kiloquote:
Nou eh..., nog 4,5 kilo te gaan!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...mijn jurkje weegt nog geen halve kilo
Weet je wat je kan doen, na Londen uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en om nou aan de shakes te gaan, tegen de tijd dat ik opgebouwd heb moet ik weer afbouwen
Ohw zo... ja, dan wordt het wel lastigquote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het juist he, ik zou graag weer gaan sporten, maar ja, mijn moeder past al 5 dagen per week op, en om ook nog eens 's avonds te gaan vragen
Vraag vraag VRAAG NU NU NUquote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat je kan doen, na Londen uiteraard
Shit hoe heet dat nouOok met shakes, mijn tante doet dat en die wilde 7 kilo kwijt...
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Herbalife?
Dat is focking duur, zit je met zo'n bus van honderd euri ofzo
nee geen herbalifequote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Herbalife?
Dat is focking duur, zit je met zo'n bus van honderd euri ofzo
Heb ik ook gedaan... maar kwam weer aan en gaat tyfus langzaamquote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
Maar het werkt wel dat weet ik, hmm toch eens over denken
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ookquote:
Wat dan?quote:
moet niet hoor, deed ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ook
Hielp het dan?quote:
Ik heb ge-sms'tquote:
Ja ik was ehct veel geld kwijt, pilletje dit, vitamientjes dat ... en de thee natuurlijk (die wel fokking lekker wasquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel alles erbij nemen, zo'n set, dat deed die graftak ex van me ook
Ja leukquote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ge-sms't
[..]
Ja ik was ehct veel geld kwijt, pilletje dit vitamientjes ... en de thee natuurlijk (die wel fokking lekker was) dat
En dan adverteren ze met 5 euro per dag ofzo
Bij mij hielp het de eerste maand, daarna was het over, terwijl ik netjes het dieet volgde. 5 Kilo afgevallen, en ik deed het echt superstrengquote:Op maandag 9 mei 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja leuk
Nou ja dat het wat kost geeft niet maar het moet wel werken, ik voel me nu gewoon opgeblazen en daar baal ik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |