En Sonja Stakker?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook ooit na de bevalling zo'n 500 caloriën dieet gedaan, dat hield ik 2 dagen vol, toen viel ik haast flauw
Dat vind ik ook niks, heb het boek hier, gaat nergens overquote:
Trustequote:
Hey Lutquote:
Ja dat is eigenlijk met elk dieet zo tochquote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks, heb het boek hier, gaat nergens over
Dat is ook weer zoiets van het helpt tot je stopt en hoppa de kilo's vliegen er weer aan.
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet ik iets van Nick en Simon gaan zingen
Neeeeej! Michael Buble is wel een goeiequote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien moet ik iets van Nick en Simon gaan zingen
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk met elk dieet zo toch
Hmzzzz.... volgens mij was het weightcare, maar weet het niet zeker meer. Maar ze is al 7 kilo afgevallen in 3 weken, en ze is nu aan het afbouwen geloof ik
Maar ze smst niet terug
Jaaaaa, en dan Homequote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze terugsms't dan hoor je het gelijk
Jaaaaquote:
Wat is een gond?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Is dat SST er nog steedsVerwachtte dat ze er wel eerder mee zouden stoppen, kijkt immers geen gond
O ja jij kijkt ookquote:
ik kijk het helemaal af....is al een prestatie op zichquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij kijkt ook
Ik heb het welgeteld 2 x gekeken, niet langer dan 10 minuten
Nee, want het is gekochtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaat SBS nog niet failliet door al die mislukkingen laatste tijd?
Ze betalen er sowieso voor, en geen kijkers, geen reclame = verliesquote:
In GTST zijn kinderen ook binnen een week 6 jaar ouder, daar kan allesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
en hij werkte voor de vader van Ludo, toen Ludo nog een kind was
Ach, kinderen zijn er ook in een jaar of 8 volwassenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
Klopt. Wordt er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde dat Leontien Borsato Hart in Aktie gaat doe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zuignapafwasborstels.
En twee keer koffie en twee kaneelbroodje voor een euro.![]()
ik moet GTST nog inhalen vanaf 6 maartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
Damn, echt net zo'n typ als dat mens van Frogerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
't geld is opquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef JJH het volgende:
Thuis.
Vanmiddag bij de ikea geweest.
Lack tafeltje gekocht.Die zijn tof...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zuignapafwasborstels.
En twee keer koffie en twee kaneelbroodje voor een euro.![]()
Beter dan die andere doosquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Die is lilluk!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter dan die andere doosDie Froger
Het was nu gewoon een stuk goedkoper dan een paar maanden terug.. valt allemaal wel weer op te bouwenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze betalen er sowieso voor, en geen kijkers, geen reclame = verlies
Ja maar die is wel echt en meent het, Leontien vind alleen zichzelf boeiendquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter dan die andere doosDie Froger
Nee joh gekkie, die meent het echt nietquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die is wel echt en meent het, Leontien vind alleen zichzelf boeiend
Nou ja, ik kijk het toch nietquote:Op maandag 9 mei 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, die meent het echt nietNatasja Froger, het acteertalent spat er vanaf
Ik vind dat zo naar wijfWat jij met Wendy hebt, heb ik met Natasja
Ik kan dat mens niet uitstaan
Echt he... beschamend gewoonquote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik heb er nu al spijt van dat ik heb gekeken
Oke, ga ik ff googlenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Siep
Ik weet het
Mijn tante is nu 14,5 kg kwijt![]()
Modifast heet het
Ja dat valt mee inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 maaltijden 5 euro geloof ik, Dus 35 euro in de week
Is te doen
Ja ideaal dus, bij de kruidvat zijn ze geloof ik net iets goedkoper dan in de supermakrtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
En modifast word ook gewoon in de supermarkten verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |