Wat is een gond?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Is dat SST er nog steedsVerwachtte dat ze er wel eerder mee zouden stoppen, kijkt immers geen gond
O ja jij kijkt ookquote:
ik kijk het helemaal af....is al een prestatie op zichquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij kijkt ook
Ik heb het welgeteld 2 x gekeken, niet langer dan 10 minuten
Nee, want het is gekochtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaat SBS nog niet failliet door al die mislukkingen laatste tijd?
Ze betalen er sowieso voor, en geen kijkers, geen reclame = verliesquote:
In GTST zijn kinderen ook binnen een week 6 jaar ouder, daar kan allesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
en hij werkte voor de vader van Ludo, toen Ludo nog een kind was
Ach, kinderen zijn er ook in een jaar of 8 volwassenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
In gtst, is nu een man, zo ongeveer even oud als Ludo, en die kent m van vroeger...
Klopt. Wordt er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde dat Leontien Borsato Hart in Aktie gaat doe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zuignapafwasborstels.
En twee keer koffie en twee kaneelbroodje voor een euro.![]()
ik moet GTST nog inhalen vanaf 6 maartquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. apart....
Damn, echt net zo'n typ als dat mens van Frogerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde dat Leontien Borsato Hart in Aktie gaat doe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |