Anti Ajax, zijn de meeste op dit forum.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef 16meter het volgende:
Prima, ik las allemaal pro-Twente reacties van je hier.
Jojoortjequote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach jo laat gaan zolang ze maar niet andere supporters uitkotst omdat ze blij met de bekerwinst van hun eigen team zijn.
Zal ik niet ontkennen, maar het waren objectieve opmerkingenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anti Ajax, zijn de meeste op dit forum.
In jouw ogen objectieve, in onze ogen foutief.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal ik niet ontkennen, maar het waren objectieve opmerkingen
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Tommie Overtoom mag dus weg bij Ajax. Leuke speler en kan zeker de Eredivisie aan.
Verder is het officieel dat Sno, Atouba en Suk weggaanAl was dat natuurlijk ook de verwachting.
Salaris en transfergeld zijn 2 verschillende potjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.
Nu maar hopen dat El Ham ook echt naar die Turkse ploeg kan voor een paar miljoen + het salaris en je bespaard al helemaal geld.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.
Ik bedoel dan ook goede spelers halen qua salariskosten. Nu kunnen we een speler halen die 1 mil+ per jaar verdient, anders hadden we een max gehad van < 1 miljoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Salaris en transfergeld zijn 2 verschillende potjes.
Tuurlijk ik ben ook niet iemand die zegt dat als je voor Ajax bent, dat je bijvoorbeeld een hekel aan Feyenoord mag hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar jij supporte Twente als Ajax supporter, en als zij spanning en blijdschap voelde wat maakt dat uit dan? Al heb ik wel problemen met die nieuwe lichting halve hooligans omdat Twente hun leven is terwijl ze vorig jaar nog een hekel hadden aan voetbal of een hele andere club.
Dan had je een hekel aan veel van die mensen die gisteren in dat vak zaten bij jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook niet iemand die zegt dat als je voor Ajax bent, dat je bijvoorbeeld een hekel aan Feyenoord mag hebben.
Ik bedoel te zeggen dat ik een hekel heb aan die nepsupporters die je nooit ziet als het slecht gaat met de club, kan er gewoon niet tegen.
Ik zou het niet durven tegen te spreken voordat je het weet begint hij te schreeuwen totdat je het alsnog erkendquote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Peter R De Vries leeft ook geweldig mee met Ajax via twitter
Ik kon m'n eigen vriend wel kapot schietenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan had je een hekel aan veel van die mensen die gisteren in dat vak zaten bij jou.
Gelukkig had hij z'n duitse helm opquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kon m'n eigen vriend wel kapot schieten
Ik moest hier wel om lachenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig had hij z'n duitse helm op
Hij heeft weinig kijk op het spel maar hij is tenminste altijd voor Ajax, naar mijn weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Peter R De Vries leeft ook geweldig mee met Ajax via twitter
EINSquote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig had hij z'n duitse helm op
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat me nog erger irriteert dan die successupporters zijn die Feyenoorders (of anti Ajacieden) die nu ineens gaan zeggen dat de beker zo'n geweldige prijs is en dat het allemaal hypocriet is dat ajacieden nu zeggen dat het een troostprijs is. Terwijl ze vorig jaar zelf om het hardst schreeuwde dat het maar een troostprijs was (en dat zeiden wij ook al).
Bij willem 2 heb je helemaal geen last van supporters neequote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik volgend jaar voor Willem 2 ben.. dan heb ik geen last van successupporters.
Nee maar het klopt wel je ziet het heel erg als ze iets winnen komen er veel meer mensen bij, ook om te trollen. Ik persoonlijk blijft het een troostprijs of 'minder' ding, winnen wil je altijd. Maar het draait allemaal om de titel + CL.
Alleen nu is het toevallig dat twee keer de zelfde wedstrijd achter elkaar is (ik vind dat de beker een week er na had gemoeten) omdat je nu dus een psychologische tik uit kon delen en dat je een voordeel zou kunnen geven. (ook niet helemaal eerlijk)
Nou ja, die spelers wordt wat gevraagd terwijl ze net verloren hebben door zo'n blunder van de verdediging en de scheidsrechter. Dan krijg je er altijd dat soort uitspraken bij. Dat mensen nou te dom zijn om dat te snappen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.
Iddquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.
Nee ik mis de logica, al maakte dat hangende tongetje veel duidelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, die spelers wordt wat gevraagd terwijl ze net verloren hebben door zo'n blunder van de verdediging en de scheidsrechter. Dan krijg je er altijd dat soort uitspraken bij. Dat mensen nou te dom zijn om dat te snappen.
Ze zijn gewoon pissig dat ze verloren hebben en dan zeggen ze dat soort dingen. Natuurlijk hadden ze hem ook graag willen winnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik mis de logica, al maakte dat hangende tongetje veel duidelijk.![]()
![]()
Dan zou het nog niet veel uitmaken, je hebt er gewoon niks aan. Geen eer geen prestige geen geld geen CL en het maakt je nergens de beste van, oh en binnen een dag ben je het vergeten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
Kijk, als Ajax nou geen kampioen meer kon worden, zou die beker wel wat meer betekenen, maar nu kunnen we ons nog vasthouden aan de landstitel.
Plus we hebben dat ding al 18 keer gewonnen. Dat gaat ook vervelen. Zo`n derde ster, die gaat niet vervelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan zou het nog niet veel uitmaken, je hebt er gewoon niks aan. Geen eer geen prestige geen geld geen CL en het maakt je nergens de beste van, oh en binnen een dag ben je het vergeten.
Dat was vroeger met de kampioenschappen ook zoquote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
oh en binnen een dag ben je het vergeten.
Natuurlijk gaan ze wel gewoon 100% voor die prijs. Je wilt gewoon altijd winnen, maar dat betekend niet dat ze er na afloop nog wakker van liggenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet dat ik het een boeiende prijs vind hoor en heel lang zal ik er niet over inzitten, maar stiekem vind ik het wel een kut metaliteit en ik hoop maar dat de spelers er niet echt zo over denken want dat zou wel genoeg over hun instelling zeggen.
Ik ben je omgekeerde Tong signature smiley nu al zat. Geef je adres maar dan kom ik ff langs om het uit je postgedrag te slaanquote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze wel gewoon 100% voor die prijs. Je wilt gewoon altijd winnen, maar dat betekend niet dat ze er na afloop nog wakker van liggen
Ik pak je mattie!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je omgekeerde Tong signature smiley nu al zat. Geef je adres maar dan kom ik ff langs om het uit je postgedrag te slaan![]()
Overigens moet Ajax er wel wakker van liggen en een plan bedenken om zondag wel voor de 90ste minuut voor te staan. (Alhoewel de blessure tijd van de tweede helft ook mag)
Ik kan er ook wel om lachen hoor maar het is toch eigenlijk om te huilen?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je 2 mooie wedstrijden! Waarvan ik er 1 nog live heb mogen aanschouwen
Ik ga hem missen al is het maar om zijn naam te kunnen noemenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen hoor maar het is toch eigenlijk om te huilen?
Dat is t ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen hoor maar het is toch eigenlijk om te huilen?
was wel ontopic , misschien iets te hard gesteld maar het bestuur en directie verdient dit kampioenschap toch niet als het lukt om kampioen te worden?quote:
Spelers verdienen het.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel ontopic , misschien iets te hard gesteld maar het bestuur en directie verdient dit kampioenschap toch niet als het lukt om kampioen te worden?
Dat zei hij ook, spelers en supporters.quote:
Ik denk dat je meer had aan revanche gevoelens bij Twente. Nu kunnen ze gewoon op de 0 spelen zonder dat er ook maar 1 supporter denkt 'Ja maar afgelopen zondag'. Al mag het eigenlijk niet meespelen en moeten ze ook zonder deze wedstrijd er volledig voor gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:21 schreef Urquhart het volgende:
Tuurlijk was het gisteren wel even zuur om die wedstrijd te verliezen, vooral de manier waarop. Maar nu denk ik dat die nederlaag ideaal is voor komende zondag. Revanche willen nemen, en het besef dat je continue scherp moet zijn. Je zag dat Ajax na de 2-0 nonchalanter werd, en dat werd direct afgestraft.
Alle vertrouwen in zondag
Of nietquote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer had aan revanche gevoelens bij Twente. Nu kunnen ze gewoon op de 0 spelen zonder dat er ook maar 1 supporter denkt 'Ja maar afgelopen zondag'. Al mag het eigenlijk niet meespelen en moeten ze ook zonder deze wedstrijd er volledig voor gaan.
Vind je? Zet op Boilesen een vleugelspeler en hij heeft een zwakke wedstrijd (Zie wedstrijden als Nec). Ik blijf hem veel meer potentie hebben, maar verdedigend vind ik Blind nog wel wat beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Blind is verdedigend een klasse minder dan Boilesen.
En ja, Boilesen is van oorsprong een centrale verdediger.
Blind is in de wedstrijden die hij linksback stond ook geregeld weggespeeld hoor. En zag je ook hoe hij in de fout ging tegen Duplan van Utrecht?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Zet op Boilesen een vleugelspeler en hij heeft een zwakke wedstrijd (Zie wedstrijden als Nec). Ik blijf hem veel meer potentie hebben, maar verdedigend vind ik Blind nog wel wat beter.
Ja maar de vraag is wie is er momenteel beter. Sowieso zit Boilesen er pas net bij en is het wellicht ook vermoeidheid?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blind is in de wedstrijden die hij linksback stond ook geregeld weggespeeld hoor. En zag je ook hoe hij in de fout ging tegen Duplan van Utrecht?
Momenteel vind ik Boilesen verdedigend beter.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is wie is er momenteel beter. Sowieso zit Boilesen er pas net bij en is het wellicht ook vermoeidheid?
Ik vind Blind meer een kerel denk dat je dat nodig hebt tegen Twente.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Momenteel vind ik Boilesen verdedigend beter.
Ja leuk, Boilesen was ook bijzonder matig tegen Twente. Ze zijn beide matig, heb liever Blind persoonlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Fysiek is Boilesen zeker de meerdere van Blind. En kijk het doelpunt van Duplan nog eens terug, dan zie je wat voor kerel Blind is.
Beide zijn zwak. Net als voor de spitspositie is het voor Ajax echt noodzakelijk om een speler te kopen voor deze positie. Ook een paar goede middenvelders kunnen ze wel gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Zet op Boilesen een vleugelspeler en hij heeft een zwakke wedstrijd (Zie wedstrijden als Nec). Ik blijf hem veel meer potentie hebben, maar verdedigend vind ik Blind nog wel wat beter.
Boilesen kan met genoeg speeltijd uitgroeien tot een geweldenaar. Lekker laten staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Beide zijn zwak. Net als voor de spitspositie is het voor Ajax echt noodzakelijk om een speler te kopen voor deze positie. Ook een paar goede middenvelders kunnen ze wel gebruiken.
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Boilesen kan met genoeg speeltijd uitgroeien tot een geweldenaar. Lekker laten staan.
Hij werd echt totaal weggespeeld door Ruiz en had veel balverlies. Leuk voor de toekomst die jongen, maar het gaat bij deze wedstrijd om het landskampioenschap. Helaas is Blind het alternatief, dus veel keus is er niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Blind het nog beter zal doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Boilesen kan met genoeg speeltijd uitgroeien tot een geweldenaar. Lekker laten staan.
In dat geval kun je dus half Ajax passeren. We hebben eigenlijk helemaal geen kampioenselftal en je moet het met deze jongens doen. Boilesen heeft meer te bieden dan Blind, gewoon opstellen dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij werd echt totaal weggespeeld door Ruiz en had veel balverlies. Leuk voor de toekomst die jongen, maar het gaat bij deze wedstrijd om het landskampioenschap. Helaas is Blind het alternatief, dus veel keus is er niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Blind het nog beter zal doen.
Ik vond het wel mee hoe hard hij echt weggespeeld werd door Ruiz. Maar goed, Ruiz is sowieso de beste speler op die positie in de Eredivisie, terwijl het de 3er wedstrijd van Boilesen was.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij werd echt totaal weggespeeld door Ruiz en had veel balverlies. Leuk voor de toekomst die jongen, maar het gaat bij deze wedstrijd om het landskampioenschap. Helaas is Blind het alternatief, dus veel keus is er niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Blind het nog beter zal doen.
George en Narsingh viel hij voor mij verdedigend ook meer door de mand, maar hij is nog jong dus ik oordeel niet te snel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee hoe hard hij echt weggespeeld werd door Ruiz. Maar goed, Ruiz is sowieso de beste speler op die positie in de Eredivisie, terwijl het de 3er wedstrijd van Boilesen was.
In balbezit was hij inderdaad matig, maar hij kan echt veel meer met de bal dan Blind. Ik weet zeker dat het de meest technische linksback van de Eredivisie is met veel overzicht en normaal gesproken een goede inspeelpass.
En Blind gaat het in geen 100 jaar beter doen. Echt niet.
WTFquote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Fysiek is Boilesen zeker de meerdere van Blind. En kijk het doelpunt van Duplan nog eens terug, dan zie je wat voor kerel Blind is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee hoe hard hij echt weggespeeld werd door Ruiz. Maar goed, Ruiz is sowieso de beste speler op die positie in de Eredivisie, terwijl het de 3er wedstrijd van Boilesen was.
En Blind gaat het in geen 100 jaar beter doen. Echt niet.
Boilesen is anders wel langer en zwaarder dan Blind.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
WTFBoilesen is fucking dun, fysiek nog een puber. Hij is alleen langer dan Blind, maar zeker niet sterker.
Maakt voor nu weinig uit wie je opstelt, maar denk dat je met het oog op de toekomst beter Boilesen veel minuten kunt geven, die heeft meer potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |