abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96566181
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind je? Zet op Boilesen een vleugelspeler en hij heeft een zwakke wedstrijd (Zie wedstrijden als Nec). Ik blijf hem veel meer potentie hebben, maar verdedigend vind ik Blind nog wel wat beter.
Blind is in de wedstrijden die hij linksback stond ook geregeld weggespeeld hoor. En zag je ook hoe hij in de fout ging tegen Duplan van Utrecht?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96566267
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Blind is in de wedstrijden die hij linksback stond ook geregeld weggespeeld hoor. En zag je ook hoe hij in de fout ging tegen Duplan van Utrecht?
Ja maar de vraag is wie is er momenteel beter. Sowieso zit Boilesen er pas net bij en is het wellicht ook vermoeidheid?
pi_96566321
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja maar de vraag is wie is er momenteel beter. Sowieso zit Boilesen er pas net bij en is het wellicht ook vermoeidheid?
Momenteel vind ik Boilesen verdedigend beter.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:56:43 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96566935
Zegt Ebicillio nou serieus wij waren beter? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96568302
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Momenteel vind ik Boilesen verdedigend beter.
Ik vind Blind meer een kerel denk dat je dat nodig hebt tegen Twente.
pi_96568440
fout topic..
pi_96568482
Fysiek is Boilesen zeker de meerdere van Blind. En kijk het doelpunt van Duplan nog eens terug, dan zie je wat voor kerel Blind is.
pi_96568534
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Fysiek is Boilesen zeker de meerdere van Blind. En kijk het doelpunt van Duplan nog eens terug, dan zie je wat voor kerel Blind is.
Ja leuk, Boilesen was ook bijzonder matig tegen Twente. Ze zijn beide matig, heb liever Blind persoonlijk.
pi_96568639
Boilesen geeft je aanvallend ook meerdere opties omdat hij sneller en dynamischer is dan Blind. Ook krachtiger. En hij is natuurlijk fysiek en verdedigend de betere t.o.v. Blind, dus er blijven weinig redenen over om voor Blind te gaan, als beide fit zijn...
pi_96568726
Verdedigend was Boilesen helemaal niet matig, in balbezit was t gisteren minder. Al was hij wel belangrijk bij de 1-0.
pi_96570359
Ah, Ajax heeft dus inderdaad een speler van Malmö op de korrel. Niet de 21-jarige Mehmeti, maar de 17-jarige Zekovic. Ook een spits.
pi_96570589
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind je? Zet op Boilesen een vleugelspeler en hij heeft een zwakke wedstrijd (Zie wedstrijden als Nec). Ik blijf hem veel meer potentie hebben, maar verdedigend vind ik Blind nog wel wat beter.
Beide zijn zwak. Net als voor de spitspositie is het voor Ajax echt noodzakelijk om een speler te kopen voor deze positie. Ook een paar goede middenvelders kunnen ze wel gebruiken.
pi_96570630
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Beide zijn zwak. Net als voor de spitspositie is het voor Ajax echt noodzakelijk om een speler te kopen voor deze positie. Ook een paar goede middenvelders kunnen ze wel gebruiken.
Boilesen kan met genoeg speeltijd uitgroeien tot een geweldenaar. Lekker laten staan.
pi_96570684
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Boilesen kan met genoeg speeltijd uitgroeien tot een geweldenaar. Lekker laten staan.
Dit.

Stel dat Vertonghen blijft, en je kunt beide in de basis zetten om Boilesen klaar te stomen als centrale man bij Ajax, dan mag je in je handen wrijven.
pi_96570721
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij werd echt totaal weggespeeld door Ruiz en had veel balverlies. Leuk voor de toekomst die jongen, maar het gaat bij deze wedstrijd om het landskampioenschap. Helaas is Blind het alternatief, dus veel keus is er niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Blind het nog beter zal doen.
pi_96570821
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Hij werd echt totaal weggespeeld door Ruiz en had veel balverlies. Leuk voor de toekomst die jongen, maar het gaat bij deze wedstrijd om het landskampioenschap. Helaas is Blind het alternatief, dus veel keus is er niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Blind het nog beter zal doen.
In dat geval kun je dus half Ajax passeren. We hebben eigenlijk helemaal geen kampioenselftal en je moet het met deze jongens doen. Boilesen heeft meer te bieden dan Blind, gewoon opstellen dus.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:49:59 #217
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96570884
Dat verhaal met Piet Keizer vandaag bij VI }:|
AFC AJAX
  maandag 9 mei 2011 @ 21:50:36 #218
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_96570922
edit, wrong topic
Snelle Egel
pi_96571040
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik vond het wel mee hoe hard hij echt weggespeeld werd door Ruiz. Maar goed, Ruiz is sowieso de beste speler op die positie in de Eredivisie, terwijl het de 3er wedstrijd van Boilesen was.
In balbezit was hij inderdaad matig, maar hij kan echt veel meer met de bal dan Blind. Ik weet zeker dat het de meest technische linksback van de Eredivisie is met veel overzicht en normaal gesproken een goede inspeelpass.

En Blind gaat het in geen 100 jaar beter doen. Echt niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:52:43 #220
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96571069
Boilesen of Blind, tjsah. Mij maakt het niet uit wie speelt zolang hij maar weer niet deze gaat wisselen in de komende wedstrijd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_96571173
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik vond het wel mee hoe hard hij echt weggespeeld werd door Ruiz. Maar goed, Ruiz is sowieso de beste speler op die positie in de Eredivisie, terwijl het de 3er wedstrijd van Boilesen was.
In balbezit was hij inderdaad matig, maar hij kan echt veel meer met de bal dan Blind. Ik weet zeker dat het de meest technische linksback van de Eredivisie is met veel overzicht en normaal gesproken een goede inspeelpass.

George en Narsingh viel hij voor mij verdedigend ook meer door de mand, maar hij is nog jong dus ik oordeel niet te snel.
pi_96572228
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
WTF :') Boilesen is fucking dun, fysiek nog een puber. Hij is alleen langer dan Blind, maar zeker niet sterker.

Maakt voor nu weinig uit wie je opstelt, maar denk dat je met het oog op de toekomst beter Boilesen veel minuten kunt geven, die heeft meer potentie.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:10:19 #223
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96572339
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

:Y en :Y

Zo weinig ervaring in offi's en dan meteen Ruiz tegenover je in een bekerfinale terwijl je al zo zenuwachtig bent.
AFC AJAX
pi_96572382
Ow, dus als je dun bent ben je niet sterk qua duelkracht? Voortaan alleen nog maar bodybuilding halen :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 22:11:24 #225
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96572423
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef 16meter het volgende:

[..]

WTF :') Boilesen is fucking dun, fysiek nog een puber. Hij is alleen langer dan Blind, maar zeker niet sterker.

Maakt voor nu weinig uit wie je opstelt, maar denk dat je met het oog op de toekomst beter Boilesen veel minuten kunt geven, die heeft meer potentie.
Boilesen is anders wel langer en zwaarder dan Blind.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')