Anti Ajax, zijn de meeste op dit forum.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef 16meter het volgende:
Prima, ik las allemaal pro-Twente reacties van je hier.
Jojoortjequote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach jo laat gaan zolang ze maar niet andere supporters uitkotst omdat ze blij met de bekerwinst van hun eigen team zijn.
Zal ik niet ontkennen, maar het waren objectieve opmerkingenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anti Ajax, zijn de meeste op dit forum.
In jouw ogen objectieve, in onze ogen foutief.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal ik niet ontkennen, maar het waren objectieve opmerkingen
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Tommie Overtoom mag dus weg bij Ajax. Leuke speler en kan zeker de Eredivisie aan.
Verder is het officieel dat Sno, Atouba en Suk weggaanAl was dat natuurlijk ook de verwachting.
Salaris en transfergeld zijn 2 verschillende potjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.
Nu maar hopen dat El Ham ook echt naar die Turkse ploeg kan voor een paar miljoen + het salaris en je bespaard al helemaal geld.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er komt echt 5 miljoen + vrij aan salaris per jaar nu, daar kan je goeie spelers voor halen.
Ik bedoel dan ook goede spelers halen qua salariskosten. Nu kunnen we een speler halen die 1 mil+ per jaar verdient, anders hadden we een max gehad van < 1 miljoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Salaris en transfergeld zijn 2 verschillende potjes.
Tuurlijk ik ben ook niet iemand die zegt dat als je voor Ajax bent, dat je bijvoorbeeld een hekel aan Feyenoord mag hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar jij supporte Twente als Ajax supporter, en als zij spanning en blijdschap voelde wat maakt dat uit dan? Al heb ik wel problemen met die nieuwe lichting halve hooligans omdat Twente hun leven is terwijl ze vorig jaar nog een hekel hadden aan voetbal of een hele andere club.
Dan had je een hekel aan veel van die mensen die gisteren in dat vak zaten bij jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook niet iemand die zegt dat als je voor Ajax bent, dat je bijvoorbeeld een hekel aan Feyenoord mag hebben.
Ik bedoel te zeggen dat ik een hekel heb aan die nepsupporters die je nooit ziet als het slecht gaat met de club, kan er gewoon niet tegen.
Ik zou het niet durven tegen te spreken voordat je het weet begint hij te schreeuwen totdat je het alsnog erkendquote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Peter R De Vries leeft ook geweldig mee met Ajax via twitter
Ik kon m'n eigen vriend wel kapot schietenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan had je een hekel aan veel van die mensen die gisteren in dat vak zaten bij jou.
Gelukkig had hij z'n duitse helm opquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kon m'n eigen vriend wel kapot schieten
Ik moest hier wel om lachenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig had hij z'n duitse helm op
Hij heeft weinig kijk op het spel maar hij is tenminste altijd voor Ajax, naar mijn weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Peter R De Vries leeft ook geweldig mee met Ajax via twitter
EINSquote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig had hij z'n duitse helm op
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat me nog erger irriteert dan die successupporters zijn die Feyenoorders (of anti Ajacieden) die nu ineens gaan zeggen dat de beker zo'n geweldige prijs is en dat het allemaal hypocriet is dat ajacieden nu zeggen dat het een troostprijs is. Terwijl ze vorig jaar zelf om het hardst schreeuwde dat het maar een troostprijs was (en dat zeiden wij ook al).
Bij willem 2 heb je helemaal geen last van supporters neequote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik volgend jaar voor Willem 2 ben.. dan heb ik geen last van successupporters.
Nee maar het klopt wel je ziet het heel erg als ze iets winnen komen er veel meer mensen bij, ook om te trollen. Ik persoonlijk blijft het een troostprijs of 'minder' ding, winnen wil je altijd. Maar het draait allemaal om de titel + CL.
Alleen nu is het toevallig dat twee keer de zelfde wedstrijd achter elkaar is (ik vind dat de beker een week er na had gemoeten) omdat je nu dus een psychologische tik uit kon delen en dat je een voordeel zou kunnen geven. (ook niet helemaal eerlijk)
Nou ja, die spelers wordt wat gevraagd terwijl ze net verloren hebben door zo'n blunder van de verdediging en de scheidsrechter. Dan krijg je er altijd dat soort uitspraken bij. Dat mensen nou te dom zijn om dat te snappen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.
Iddquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens al hoef ik ook geen persberichten van Ajacieden te zien die de beker toch nooit wat hebben gevonden. Kom dan met iets als 'Ik baal dat we verloren hebben, maar dit geeft ons alleen maar meer motivatie om zondag wel te winnen' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |