Roddick op gravelquote:
Hoe kan een topspeler zo verschrikkelijk slecht zijn op gravel? Zelfs een future toernooi op gravel zou hij zelfs niet kunnen winnenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef Norrage het volgende:
Roddick
Alleen al het feit dat hij ZO slecht is op gravel maakt hem een koning
Die laatste 2 zijn Lucky Losers.quote:DrewLilley Drew Lilley
Nishikori out with kidney stones, Monfils out as well! They were due to play eachother! So next up on Centre is Nieminen v Adrian Mannarino!
Ah, Szura zegt het. Nu geloof ik het ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef Szura het volgende:
Monfils en Nishikori gaan allebei niet spelen en worden vervangen door Nieminen en Mannarino
Ik neem het van jou over, vond je wel betrouwbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 15:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ah, Szura zegt het. Nu geloof ik het ook.
Bedankt. Volgende keer met bronvermelding aub.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik neem het van jou over, vond je wel betrouwbaar
wat heb ik gemist?quote:
Ik zou hem wel meer een gravelrukker noemen dan Nieminen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want hij is zo'n betere speler dan Nieminen?
Ah, je hebt dit ook gevonden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
TT![]()
![]()
![]()
RAFAAAAA!!!!![]()
Hoop dat we zondag weer een mooie finale hebben tussen Djoko en Rafa!
your wish has been grantedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef luckass het volgende:
Kunnen ze de wedstrijd van Jo Willy niet verplaatsen naar center court?
Nee, maar Bagdhatis kan net zo goed challengers gaan spelen met het niveau dat ie afgelopen tijd haaltquote:
Dat is waar, maar ik wil wel even weten of ik door ben in de XL-gamequote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, maar Bagdhatis kan net zo goed challengers gaan spelen met het niveau dat ie afgelopen tijd haalt.
Ik dacht dat hij al gespeeld had toen ik mijn pick moest veranderenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil wel even weten of ik door ben in de XL-game.
Ik snapte ook al niet waarom iedereen blind vertrouwde op Mannarinoquote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al gespeeld had toen ik mijn pick moest veranderen.
Echt hequote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Norrage het volgende:
Davydenko
Wint Munich, en gaat er vervolgens 2x eerste ronde af...
Davy begint ook al oud te worden. Zo jammer, eind 2009 begin 2010 speelde hij zo goed, maar na die tweede blessure is hij nooit meer de oude geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Norrage het volgende:
Davy heeft erg raar jaar....Haalt finale Doha (veegt Nadal van de baan) en vervolgens (bijna) overal 1e ronde exit. Tot aan Munchen, die wint hij..en nu weer 2x 1e ronde eraf
quote:
Ook al wint Belucci alsnog, dan is het nog schandaligquote:
Hahaha hoe haal je dat nou weer in je hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef Salamando het volgende:
Nou hup Söderling, ik heb jou het toernooi laten winnen in mijn ATP draw.
Ik heb geen idee waarom, ik wilde hem nog aanpassen dus had de eerste keer maar wat aangeklikt, maar vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hahaha hoe haal je dat nou weer in je hoofd
Sowieso ben ik al de mist ingegaan met die Qualifier - Qualifier wedstrijden en Monfils - Nishikoriquote:
Ja, tegen prikkertje Lorenziquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er dan met Bellucci? Of ligt die er al uit?
Terwijl hij vorige week Djokovic een tijdlang stond te vegen.quote:
Op gravel? Hij is favoriet, maar spelers als Young en Bogo zou hij naar huis moeten slaan, Malisse kan wel een beetje tennissen ondanks het feit dat hij een klootzak met een rot instelling is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Szura het volgende:
Murray moet die Malisse normaal gesproken toch gewoon naar huis slaan man
Als hij eens z'n fatsoenlijke spelletje speelt slaat hij ook Malisse naar huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op gravel? Hij is favoriet, maar spelers als Young en Bogo zou hij naar huis moeten slaan, Malisse kan wel een beetje tennissen ondanks het feit dat hij een klootzak met een rot instelling is.
Eigenlijk zou er een apart graveltoernooi moeten komen voor deze falertjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Szura het volgende:
Andy en Andy, de grootste mongolen van de toppers op gravel
Het is echt niet nieuw dat Murray het moeilijk heeft met een middelmatige tegenstander, zeker niet op gravel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij eens z'n fatsoenlijke spelletje speelt slaat hij ook Malisse naar huis.
Kan je ook niet veranderen neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso ben ik al de mist ingegaan met die Qualifier - Qualifier wedstrijden en Monfils - Nishikori.
83% zelfs (waaronder ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan je ook niet veranderen nee
20% Mannarino tot de 3e ronde.
Dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef luckass het volgende:
[..]
83% zelfs (waaronder ik). Je bedoelt de kwartfinale denk ik.
Bron.quote:DJOKOVIC: MY GOAL IS TO BE NO. 1
10.05.2011
Novak Djokovic has had a season of dreams, winning all 32 matches and six tournaments he’s contested, and he comes to the Eternal City this week with the chance of attaining a long-held goal: the World No. 1 ranking.
“My ambition or goal is to be No. 1 and my dream is to win Wimbledon so these are two things that I always wanted to do,” said Djokovic on Tuesday ahead of his Internazionali BNL d’Italia campaign. “The No. 1 ranking is obviously getting closer to me but it still takes a lot of work to get there and if I do get there in a couple of weeks or months or a couple of years it does not matter. I will try to keep working to get to this position.”
Should Djokovic win the ATP World Tour Masters 1000 title in Rome and two-time defending champion Rafael Nadal falls prior to the semi-finals, the Serbian will ascend to the top spot of the South African Airways 2011 ATP Rankings on Monday. If Nadal succeeds in holding onto his ranking this week, Djokovic will have another golden opportunity at Roland Garros, where defending champion Nadal has 2,000 points to defend and Djokovic 360 for a quarter-final showing.
Djokovic earned his opportunity to clinch the No. 1 ranking this week by defeating Nadal on Sunday in the Mutua Madrid Open final – his first clay-court win in 10 attempts against the Spaniard.
When asked whether that victory – heralded by Djokovic as his best match on clay – would have the same momentous effect as Nadal’s first grass-court win over Roger Federer and an eventual change at the top, the World No. 2 said, “Well, we are about to see about that... It is definitely a big step in my career to win against Nadal in his country on a clay court. I have never done this before and it is important from the mental aspect as well and the upcoming clay court events.”
Reflecting on the daunting task of facing Nadal on clay or Federer on grass, Djokovic stated, “Probably a year [ago], both of those challenges were like mission impossible, but I guess everybody started to believe in me, even myself, that I think you can win against those guys. So I think it is all about your mindset on the court and really trying to go out on the court with a positive attitude and really believe in your abilities and believe that you can win on the court, with respect to Federer and Nadal, the most two dominant players in the world in the last couple of years.”
So far this season, Djokovic has defeated both Nadal and Federer three times each. The 23 year old claimed his wins against Nadal in the finals of three ATP World Tour Masters 1000 tournaments, after going 0-4 against the Spaniard in title matches prior to this year. Meanwhile, his wins against Federer came in the Dubai final and the semi-finals of the Australian Open and BNP Paribas Open.
He could face one of the two in the Rome final, with five-time champion Nadal and two-time finalist Federer seeded for a semi-final showdown for a second straight week. Djokovic’s half of the draw, meanwhile, includes Andy Murray, Robin Soderling, Nicolas Almagro and Jurgen Melzer. He will open against Poland’s Lukasz Kubot on Wednesday as he attempts to extend his winning streak to 35 straight matches, dating back to last year’s Davis Cup Final.
Djokovic, whose 32-0 season record is second best to John McEnroe’s 42-0 start in 1984, admitted: “I did not expect to win every match in the first four or five months of 2011 but it has been a very long learning process for me and a lot of hard work, a lot of dedication. Every single day of my life I have been dedicated to the sport and now it is coming back.”
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:51 schreef rhubarb het volgende:
Nog even een mooie quote van Thomaz Bellucci:
Bellucci gelooft zels dat hij in navolging van zijn landgenoot Gustavo Kuerten, die drie keer Roland Garros wist te winnen, kan zegevieren in Parijs. "Ik denk dat ik goede kansen heb om het toernooi te winnen.
En dan verlies je van Paolo Lorenzi, loser![]()
Bron: http://www.tennismagazine(...)s-winnen-(1518).html
En bagelquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
*4-0 ondertussen voor Djokovic tegen Kubot.
6-0 Djokovic. Kubot gewoon flink wat maatjes te klein.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef daan234 het volgende:
als ik het goed heb de 8e bagel van het seizoen uitgedeeld door djokovic
Ja, heel stoer. Djokovic, wat een held.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Dit vind ik dan wel een leuk t-shirt van het Djokovic team:
[ afbeelding ]
hij poept ballen terug in de court, hij mist rare ballen..durft niet voor normaal makkelijke winners te gaan:P bizarquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal bakt er echt helemaal niks van.
Tja, hij speelt tegen een Italiaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef truedestiny het volgende:
Mooi stadion wel.
Publiek juicht wel hard bij fouten van Nadal.
Tegen een Tsonga bv had die nu al de 1ste set verloren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, hij speelt tegen een Italiaan.
Weer een hele vreemde misser van Nadal. Ongekend. Tegen Lorenzi zal het hem niet opbreken, maar toch zeer opmerkelijk hoe slecht dit voorlopig is van Nadal.
Mjah...Misschien zit er een beetje publiek intimidatie bij, en het onderschatten van de tegenstander?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tegen een Tsonga bv had die nu de 1ste set verloren.
Vreemd, een enorme underdog Italiaan die heroisch door de kwali's is gekomen en gister de Madrid semifinalist versloeg en nu tegen Nadal mee kan komen en zijn thuispubliek support hem?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef truedestiny het volgende:
Mooi stadion wel.
Publiek juicht wel hard bij fouten van Nadal.
Dat weet ik ook niet hoor. Het is zijn allemaal nieuwe omstandigheden waarin je in zo'n 1e partij last van kan hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Norrage het volgende:
Poeh poeh...lijkt echt een beetje dat Djoko nadal een mentale klap heeft gegeven zeg.
Je bent altijd wel goed met je sarcastische reactiesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vreemd, een enorme underdog Italiaan die heroisch door de kwali's is gekomen en gister de Madrid semifinalist versloeg en nu tegen Nadal mee kan komen en zijn thuispubliek support hem?![]()
Snap ik wel maar juichen na de fouten van een tegenstander is gewoon kut. begrijpelijk maar kut...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vreemd, een enorme underdog Italiaan die heroisch door de kwali's is gekomen en gister de Madrid semifinalist versloeg en nu tegen Nadal mee kan komen en zijn thuispubliek support hem?![]()
Ja hij speelde vooral in de tweede set wel briljant goed tegen Bellucci hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:25 schreef daan234 het volgende:
Lorenzi maakt een erg goeie indruk tot nu toe...hij maakt het nadal een beetje lastig..dus toch geen toeval dat hij belucci heeft verslagen. De "" reacties na het verlies van belucci waren dus toch een beetje voorbarig.
Die wedstrijd stond die Lorenzi alles terug te prikken, vreselijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:25 schreef daan234 het volgende:
Lorenzi maakt een erg goeie indruk tot nu toe...hij maakt het nadal een beetje lastig..dus toch geen toeval dat hij belucci heeft verslagen. De "" reacties na het verlies van belucci waren dus toch een beetje voorbarig.
heb je ook die 2e set gezien tegen belucci? daarin vond ik het wel meevallenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wedstrijd stond die Lorenzi alles terug te prikken, vreselijk.
Even kijken hoe die het nu doet dan.
Die eerste set ja, die tweede set sloeg hij de ene na de andere winner..volgens mij meestal per ongelukquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wedstrijd stond die Lorenzi alles terug te prikken, vreselijk.
Even kijken hoe die het nu doet dan.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef Norrage het volgende:
Nu speelt ie gewoon fucking service volley tegen Nadal, wtf, dat is geen prikken
Nja toch is het niet nieuw voor Nadal om te verliezen in de voorbereiding op RG. Vorig jaar gebeurde dat weliswaar niet, maar de jaren ervoor wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Norrage het volgende:
Poeh poeh...lijkt echt een beetje dat Djoko nadal een mentale klap heeft gegeven zeg.
pure speculatie...misschien is de overgang van "baan" + hoogte wel de redenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef Norrage het volgende:
Ongeloooflijk....dit is echt heel slecht. Lijkt of ie volledig futloos is, dit heeft niks met slechte vorm te maken...hij gaf alles tegen Djoko in de finale en is nu kapot gespeeld....
Ach, morgen kan het weer compleet anders zijn hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Norrage het volgende:
En dat met Rafa's lotingals ie al door Lorenzi heen komt moet ie wss tegen Lopez, Ferrer, Federer, Djokovic om het toernooi te winnen
ja maar zo slecht als nu heeft Nadal nooit gespeeld....quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef daan234 het volgende:
ja afwachten idd..hoevaak heeft nadal in een slam niet moeite gehad 1e set van het tournooi..om vervolgens de 2e set te winnen + de rest van het tournooi:) naja in ieder geval spectakel:D
Ook Nadal heeft wel eens een off-day.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Er moet wat met Rafa aan de hand zijn, dit is echt niet normaal....
is toch mooi om te zien man, ook leuk voor die Italianen...enniwee..nadal zal er nu wel hard overheen gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
Vanwaar al dat leedvermaak over Nadal?
Ik heb het nog nooit meegemaakt.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ook Nadal heeft wel eens een off-day.
Wel leuk om te zien als iemand het goed doet tegen Nadal. Maar ik snap niet dat het leuk is om Nadal slecht te zien spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef daan234 het volgende:
[..]
is toch mooi om te zien man, ook leuk voor die Italianen...enniwee..nadal zal er nu wel hard overheen gaan
Leuk verhaal voor op feestje, kinderen, kleinkinderen, eerste dates etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef TheGeneral het volgende:
Maar voor zo'n qualifier, in zijn eigen land, in zijn eigen stad, buiten de top 100, moet dit wel geweldig zijn.
Het idee van de underdog, die zich heeft moeten kwalificeren, in eigen land tegen de nr. 1 van de wereld. Is niet zozeer leuk om Nadal slecht te zien spelen, wel leuk om de underdog er gebruik van te zien makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien als iemand het goed doet tegen Nadal. Maar ik snap niet dat het leuk is om Nadal slecht te zien spelen.
We hebben een ladies man hier hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:56 schreef rooneyelst het volgende:
ej chickie ken jij toevalig Nadal? ja ik heb een set van hem gepakt...nueken?
Dat snap ik en daar ben ik het ook mee eens. Ik zag alleen ook een paar reacties die een enorm enthousiasme weergaven voor fouten van Nadal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het idee van de underdog, die zich heeft moeten kwalificeren, in eigen land tegen de nr. 1 van de wereld. Is niet zozeer leuk om Nadal slecht te zien spelen, wel leuk om de underdog er gebruik van te zien maken
[...]
Een ladies man op FOK!.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
We hebben een ladies man hier hoor.
ja het is niet sportief om blij te zijn met de fouten van Nadal, maar het is wel ongelofelijk leedvermaak natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat snap ik en daar ben ik het ook mee eens. Ik zag alleen ook een paar reacties die een enorm enthousiasme weergaven voor fouten van Nadal.
Uuh, Rome ligt zover ik weet vrij laag. Madrid is de hoge baan toch? Maar Rome ie meestal, qua gravel niet qua hoogte, de snelste gravelbaan. Daarom kwam Fed daar ook altijd het dichtst bij (tot Madrid er was)quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij komt dit trouwens puur door de hoogte hoor. Rome ligt een stuk boven zeeniveau en die ballen vliegen daardoor veel sneller door de lucht. Nadal is dat niet gewend. Dit is gewoon niet te vergelijken met het gravel ren de omstandigheden in Monte Carlo, Barcelona, Madrid en Roland Garros.
Het was een grap.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, Rome ligt zover ik weet vrij laag. Madrid is de hoge baan toch? Maar Rome ie meestal, qua gravel niet qua hoogte, de snelste gravelbaan. Daarom kwam Fed daar ook altijd het dichtst bij (tot Madrid er was)
quote:
quote:
Heerlijk. Kan ie niet meedoen aan Rotterdam en dan van Schoorel of zo gaan verliezen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Nadal gewoon zien kloten tegen een Italiaanse qualifier voor een Italiaans publiek is ook gewoon wel hilarisch
Hmm, dat is eigenlijk wel waar ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Nadal gewoon zien kloten tegen een Italiaanse qualifier voor een Italiaans publiek is ook gewoon wel hilarisch
Ik zeg dit gemiddeld 1x per week, maar www.fromsport.comquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie, op livescorehunter ofzo? IK zit op mijn werk en heb dus geen Sport1 bij de hand.
volgens mij was het weer een grapquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zeg dit gemiddeld 1x per week, maar www.fromsport.com
Mooi gemiddelde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zeg dit gemiddeld 1x per week, maar www.fromsport.com
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi gemiddelde.![]()
Kan het kloppen dat er niets tussen staat waarvoor je niets hoeft te downloaden of hoeft te registreren? Ik vind het zo onhandig dat er niet gewoon zoiets is als atdhe.net waar je gewoon klikt en kunt kijken.
www.livescorehunter.com ... Gemiddeld 2x per week.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi gemiddelde.![]()
Kan het kloppen dat er niets tussen staat waarvoor je niets hoeft te downloaden of hoeft te registreren? Ik vind het zo onhandig dat er niet gewoon zoiets is als atdhe.net waar je gewoon klikt en kunt kijken.
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi gemiddelde.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die held wordt ook gewoon gesponsord door Australian
En weer geredquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En weer een BP. 7de game en zo.
Niet goed? Het is de beste kwaliteit sinds Murray-Young!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef Norrage het volgende:
Nadal...het is gewoon triest hoe slecht ie speelt...Behalve het fenomenale en onverwachte netspel van Lorenzi vind ik het allemaal niet eens zo heel goed...Rafa is gewoon drama
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
He, dat wilde ik net ook posten.
voor fed kan je een leuke capuchon-trui maken met 16 grand slams!!!!!! Voor over je djokovic t-shirt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Dit vind ik dan wel een leuk t-shirt van het Djokovic team:
[ afbeelding ]
Omdat hij altijd mijn challenge draw wil verneukenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat hij altijd mijn challenge draw wil verneuken.
Wel gewonnen van Anaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ziet die Wickmayer er vertyft uit met dat strakke knotje zeg
Ik las kontjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ziet die Wickmayer er vertyft uit met dat strakke knotje zeg
Gaat weer lekker dit toernooiquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ferrer eruit met een griepje.
Had Nadal een keer een echte zware draw, valt die alsnog uiteen.
Nee, niet Ferrerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ferrer eruit met een griepje.
Had Nadal een keer een echte zware draw, valt die alsnog uiteen.
Aan het feesten vanwege de bagel natuurlijkquote:
Tsonga had er echt zin inquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 6-4 6-2. Wat een vreselijke partij was dat zeg. Echt niet om aan te zien.![]()
De best in de gisterie.quote:
Vorig jaar was er in Indian Wells meen ik iemand die de 4e ronde haalde met maar 4 games gespeeld, Troicki ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Morthill het volgende:
heeft Cilic nu serieus twee overwinningen door terugtrekkingen van tegenstanders? Karlovic die uitviel na de eerste set en Ferrer die helemaal niet speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |