Nee, da's een uitdrukking.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou nou, ik hoef echt niet te weten waar je handen dan zitten, hoor.
Ja dat heeft hij.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft Djokovic zich al gekwalificeerd voor de WTF, trouwens?
Hij zou de snelste ooit zijn.
Daar blijf ik dan wel voor thuis.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Finale Roland Garros is eigenlijk ook wel duidelijk nu wie daarin staan.
En Nadal is, ja, inderdaad…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Fantastisch. Wel een man van de wereld zo zeg. Hij had nog nooit een finale van Nadal gewonnen en stond daarin 0-4. Vier finales later is het 4-4.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hij spreekt beter Italiaans dan Engels, waar heeft 'ie dat geleerd?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En Nadal is, ja, inderdaad…Nadal heeft gisteren nog van Gasquet gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit gebeurd?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Morthill het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Nadal twee graveltoernooien op rij niet won?
Toernooien winnen bedoelde ik. Hij is het in elk geval al twee toernooien op rij op gravel vergeten.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Nadal heeft gisteren nog van Gasquet gewonnen.
Geniale bal was dat zegquote:Op maandag 16 mei 2011 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
Toch nog wat moois van Federer dit toernooi:
Wanneer ik de HD highlights van Nadal - Djokovic vind zal ik deze hier posten.
de enige echte master aan het werkquote:Op maandag 16 mei 2011 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
We hebben wel drie echte masters vind ik. En vier als die ene mentaal wat sterker wordt.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:45 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
de enige echte master aan het werk
En Delpoquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We hebben wel drie echte masters vind ik. En vier als die ene mentaal wat sterker wordt.
Ja, inderdaad.quote:
Ja, ik viel bekant van mijn stoel toen ik dat zag, een van de meest waanzinnige ballen die ik ooit gezien heb. Zo'n kutbal zo slaanquote:Op maandag 16 mei 2011 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
Als je die mooi vindt, vindt je deze ook mooi. Hier is het zelfs direct een winner:quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik viel bekant van mijn stoel toen ik dat zag, een van de meest waanzinnige ballen die ik ooit gezien heb. Zo'n kutbal zo slaan
Als je hem zo ziet lijkt het zo makkelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je die mooi vindt, vindt je deze ook mooi. Hier is het zelfs direct een winner:
Tegen Schoorel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |