Je was er anders laat mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 06:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als Ajax verliest weet ik alweer dat er om mij gevraagd wordt.
Jammer van die 19e beker maar als er zondag gewonnen wordt is het alleen maar een troostprijs voor Twente. Aan Ajax dus de taak om de titel der titels binnen te halen.
Overigens weer opvallend hoe Twente wordt gematst. Geef een elleboog en krijg een vrije trap mee
Vergeleken met de landstitel is de beker een troostprijs, das logisch.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Je was er anders laat mee.
Verder wat Keltie zegt.
Heb er verder niet veel van gezien, alleen een paar doelpuntjes. Heerlijk genoten ervan overigens![]()
Nee, het is een prijs.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Vergeleken met de landstitel is de beker een troostprijs, das logisch.
Als twente zondag de titel wint dan is het een extra prijs, als ze de titel zondag verliezen is dit een troostprijs, niet meer, niet minder.
Helemaal mooi als PSV weer eens zijn best doet en Ajax 3de wordtquote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, het is een prijs.
Overal 2de worden en toch de CL in mogen gaan, dat is een troostprijs.
De beker verliezen maar toch Europa in omdat de winnaar de kwalificatie al heeft afgedwongen, dat is een troostprijs.
De CL in mogen is geen officiële prijs. De beker wel, een troostprijs als je dicht bij het kampioenschap zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, het is een prijs.
Overal 2de worden en toch de CL in mogen gaan, dat is een troostprijs.
De beker verliezen maar toch Europa in omdat de winnaar de kwalificatie al heeft afgedwongen, dat is een troostprijs.
Mensen die juichen omdat er bij hun eigen club al jaren niks te vieren valtquote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
TwenteHopelijk winnen ze zondag nog een keer
Waarom mogen we dan nog niet juichen danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Mensen die juichen omdat er bij hun eigen club al jaren niks te vieren valt
Je hebt het nu over Ajax?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Of komen jennen, als ze verloren hebben...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zucht. Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
De CL in mogen is geen officiële prijs. De beker wel, een troostprijs als je dicht bij het kampioenschap zit.
Ik wil hier bijna een Louis van Gaal uitspraak noemen maar dat begrijp je wellicht niet gezien je racties.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zucht. Nee.
Als NL straks het EK wint is dat een troostprijs voor de 2de plaats op het WK?
Dus mijn vraag beantwoord mijn vraag, terwijl ik een vraag stel om te vragen waarom iets niet mag.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Deze vraag beantwoord je vraag meteen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus mijn vraag beantwoord mijn vraag, terwijl ik een vraag stel om te vragen waarom iets niet mag.
Duidelijk
Je arrogantie past idd wel bij van Gaalquote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik wil hier bijna een Louis van Gaal uitspraak noemen maar dat begrijp je wellicht niet gezien je racties.
Nu NBA2k11 nogquote:
Dat duurt nog wel xtal jaar. Maar elke seizoen blijven ze gewoon hopen op een overwinningquote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Incolumis het volgende:
Twente![]()
verliest Ajax eindelijk weer eens in de Kuip, komt het niet door Feyenoord
Als ze niet zouden blijven hopen kunnen ze er net zo goed niet aan beginnenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel xtal jaar. Maar elke seizoen blijven ze gewoon hopen op een overwinning
Dat zal ook het enige zijn waarmee hij het niveau van Van Gaal aantiktquote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je arrogantie past idd wel bij van Gaal
Echte supporters, altijd blijven geloven in je club.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef staticdata het volgende:
Als ze niet zouden blijven hopen kunnen ze er net zo goed niet aan beginnen
+1quote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Echte supporters, altijd blijven geloven in je club.
Aldus de man die zijn werk en relatieproblemen op een forum bespreektquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zal ook het enige zijn waarmee hij het niveau van Van Gaal aantikt
Lurkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Aldus de man die zijn werk en relatieproblemen op een forum bespreekt!
Jij gebruikt gewoon klonen daarvoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Is eng hè, mensen die zich open opstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat is jouw woordkeuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is eng hè, mensen die zich open opstellen.
Nou ja uhm, op een forum vind ik persoonlijk ook erg ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is eng hè, mensen die zich open opstellen.
De relevantie ontgaat mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
quote:
Je wist dat die er niet was?quote:
Denk dat we wel eens een lager niveau gehaald hebben hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Wel een van de meest kinderachtige discussies ooit in de BoF geschiedenis.
Link or it didn`t happen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens een lager niveau gehaald hebben hoor
Neuh want ik doe er niet aan meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Wel een van de meest kinderachtige discussies ooit in de BoF geschiedenis.
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjesquote:
Priceless inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjes
Keltie vs Frank over t schelden met kankerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjes
Carnaval is gewoon kut, face itquote:
Discussie dat hedendaagse muziek kut is, ook door Frankiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie vs Frank over t schelden met kanker
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef staticdata het volgende:
Discussie dat hedendaagse muziek kut is, ook door Frankie![]()
Frankie is de rode draad
Ik wil onderhand wel eens waardering voor het feit dat ik je DM nooit post waarin je mij alsnog gelijk geeft!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerig
Daarom is Frankie m'n favo BoF!er; discussiëren heeft tenminste nut. JP geeft me altijd maar gelijk omdat ie te lui is om tegen m'n koppigheid in te gaan maar Frankie gaat gewoon onverstoorbaar door
Ik zou het bij deze gewoon doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wil onderhand wel eens waardering voor het feit dat ik je DM nooit post waarin je mij alsnog gelijk geeft!
Hele privéleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En dat durf jij te zeggen terwijl je je hele prive leven op het forum zet?
Inkoppertje.
Je vind me een baas he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerig
Daarom is Frankie m'n favo BoF!er; discussiëren heeft tenminste nut. JP geeft me altijd maar gelijk omdat ie te lui is om tegen m'n koppigheid in te gaan maar Frankie gaat gewoon onverstoorbaar door
Ik wil nog graag op kraamvisite komen. Vanaf wanneer kan dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef jpjedi het volgende:
Sowieso wil ik nog wat organiseren. Vorige week nog met Fer besproken echter vanwege de kwetsbare toestand van Senna mogen wij niet teveel mensen ontvangen thuis en moeten we all verkouden mensen sowieso buiten de deur houden. Wellicht aan het eind van de zomer dat het gaat lukken maar in principe is het safer dat het ergens anders plaatsvindt.
Avonden of weekends, whatever je wil. Even doorgeven en ik zet je op de lijstquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil nog graag op kraamvisite komen. Vanaf wanneer kan dat?
Heb je ook van die mooie hekjes zoals bij de efteling?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Avonden of weekends, whatever je wil. Even doorgeven en ik zet je op de lijst
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je vind me een baas he?
Overigens drink ik wel Heineken maar dan wel het import bier
Dacht bedacht ik mij van het weekend ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:18 schreef FJD het volgende:
Moeten maar weer eens pilsje prikken HooliMooi weer om de BBQ aan te slingeren ook
quote:Ik heb nu een week een Nokia E5 en ik denk er serieus aan om dat kreng weer in te leveren en een HTC of 3G te kopen voor zakelijk gebruik...
Frank, Hooli, Puni & ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
Moeten we nog een 4de hebben.. MK Tag Team
Toch denk ik nog steeds dat het een homo isquote:
Eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het een homo is
Helemaal eens, MOH 2010 isquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Enneuh:
MOH
(Minder goed dan BFBC2, maar zoveel beter als CoD)
Herkenbaar.. Kreeg enige tijd geleden een aanmaning van de gemeente. Of ik nog even de gemeentelijke belastingen wil overmaken. Prima. Is het een week later teruggestort omdat ik "teveel" heb betaald.. Was het bedrag van de aanmaning wat ik teveel had betaaldquote:
Pre-orderen weet ik niet, vind nergens een fatsoenlijke X360 pre-order.. Maar op de launchdag kopen moet er toch wel kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef staticdata het volgende:
Wie gaat er allemaal BF3 pre-orderen?
quote:
Hier nog nietsquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Stond vandaag ook op mijn rekening. Ik hou het alleen wel achter de hand totdat het definitief is
Daarom twijfelde ik ook. Al heb ik de hoop dat ze dit gewoon bij de eerste launchbatch doen (evenals de VIP Code bij BFBC2).quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef staticdata het volgende:
Nou je krijgt bij de pre-order gratiis 4 maps van BF2, vandaar dat ik twijfel
Wanneer heb je het ingestuurd? Wie het eerst instuurt krijgt het eerst terug.quote:
\quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef staticdata het volgende:
Nou je krijgt bij de pre-order gratiis 4 maps van BF2, vandaar dat ik twijfel
Battlefield 3
Waar?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed ik heb hem maar gewoon direct besteld...
Voor nog geen 40 euro BF3, da's geen geld![]()
Wehkamp. De limited edition.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef Sickert het volgende:
Willen, Frank, Jorrit, Ferdi en Ursul Jan-Willem toch![]()
even hun adres naar mij mailen?
Je bent er vroeg bij met je kerstkaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom krijg ik geen kerstkaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Geloof me, als Ajax zondag wint komt die 3e ster vast wel op het shirt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef ursel het volgende:
Ajax blijft zonder derde ster: "Shirts zijn al klaar"![]()
![]()
Zitten ze echt de laatste jaren te smachten en te smeken om die ster, kunnen ze vervolgens nog een jaar wachten.
Ik dacht hetzelfde...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Geloof me, als Ajax zondag wint komt die 3e ster vast wel op het shirt.
Mensen die dit meteen geloven....
Maar dan mag ik er toch nog wel om lachen tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Geloof me, als Ajax zondag wint komt die 3e ster vast wel op het shirt.
Mensen die dit meteen geloven....
Lachen om een nieuwsbericht dat niet klopt en totaal niet logisch is, dat mag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar dan mag ik er toch nog wel om lachen toch
Precies hij lacht om het nieuwsberichtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lachen om een nieuwsbericht dat niet klopt en totaal niet logisch is, dat mag.
Ja want als het nieuwsbericht er niet stond had hij niet gelachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Precies hij lacht om het nieuwsbericht
Ja en dan waren deze kwaliteitsposts er ook nooit geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja want als het nieuwsbericht er niet stond had hij niet gelachen.
Net alsof een forum bedoelt is voor "kwaliteitsposts."quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja en dan waren deze kwaliteitsposts er ook nooit geweest
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lachen om een nieuwsbericht dat niet klopt en totaal niet logisch is, dat mag.
Niemand anders post hier kwaliteitsposts met dit soort hilarische nieuwsberichten neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja want als het nieuwsbericht er niet stond had hij niet gelachen.
Rustig maar, Ik maak er ook geen probleem van. Geef alleen antwoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Niemand anders post hier kwaliteitsposts met dit soort hilarische nieuwsberichten nee
Nou het zal ooit de intentie zijn geweest, maar die is bij Fok! snel opgegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Net alsof een forum bedoelt is voor "kwaliteitsposts."![]()
Heel snel opgegeven ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou het zal ooit de intentie zijn geweest, maar die is bij Fok! snel opgegeven
Tweakers daarintegen...
Je hebt je huis en vriendin verkocht?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt je huis en vriendin verkocht?
Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Keltie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dag-al-te-koop.dhtml
Ajax zal komend seizoen, als de ploeg kampioen wordt, wel degelijk in een shirt met drie sterren spelen, laat sponsor Adidas weten aan AD.nl. Sterker nog: de shirts met drie sterren zijn zondag al te koop in de fanshop, áls Ajax FC Twente weet te verslaan.
De tenues voor komend seizoen zijn al ontworpen met twee sterren. Maar Adidas heeft ook shirts ontworpen en geproduceerd met drie sterren.
Het is het productieproces niet mogelijk om ruimte over te laten voor de eventuele derde ster. Daarom zijn twee verschillende shirts met verschillende sterren geproduceerd.
dat zouden ze eens met de komkommers moeten doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef staticdata het volgende:
Slechte procesinrichting van Adidas.
Weet je ook gelijk hoeveel marge er op een shirtje zit als ze zich dit kunnen veroorloven.
Zal wel over alle shirts gaan, driekwart van je jaarproductie in een maand proppen is niet echt handig zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef staticdata het volgende:
Slechte procesinrichting van Adidas.
Weet je ook gelijk hoeveel marge er op een shirtje zit als ze zich dit kunnen veroorloven.
Bullshit... de media heeft ook weer niks te doen ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gezellig feestje daar in amsterdam. ME, brandweer HV, MMT, Sigma en traumaheli ingezet. Grip 2 afgekondigd.
Waarom kan dat feestje overal leuk verlopen behalve in Amsterdam? Dit was de laatste keer ook al dezelfde ellende.
Ik weet dat t lang geleden is maar een Feyenoord huldiging is ook altijd feest wat dat betreftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gezellig feestje daar in amsterdam. ME, brandweer HV, MMT, Sigma en traumaheli ingezet. Grip 2 afgekondigd.
Waarom kan dat feestje overal leuk verlopen behalve in Amsterdam? Dit was de laatste keer ook al dezelfde ellende.
Eigenlijk moet de KNVB ook even 3 punten in mindering brengen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gasten hebben nog geneens een besef waarmee ze lopen te zwaaien.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de KNVB ook even 3 punten in mindering brengen.
Weer staan te zwaaien met Israelvlaggen, dacht De Zeeuw gisteren op het nieuws al met zo'n ding op het podium te zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo schokkend vind ik dat niet. Bij Feyenoord zie je ook ongepaste afbeeldingen en uitdrukkingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weer staan te zwaaien met Israelvlaggen, dacht De Zeeuw gisteren op het nieuws al met zo'n ding op het podium te zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nog bedankt daarvoor, dat heeft mijn 2e plek in de poule gekost.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:25 schreef jpjedi het volgende:
Nac heeft de Derby gewonnen, toch nog een lolletje in Brabant.
Dan hoef je in het vervolg ook een Lex Immers niet te schorsen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gasten hebben nog geneens een besef waarmee ze lopen te zwaaien.
Weinig meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik dat niet. Bij Feyenoord zie je ook ongepaste afbeeldingen en uitdrukkingen.
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan hoef je in het vervolg ook een Lex Immers niet te schorsen.
Hij had geen besef wat hij riep.
Eens. Hoe kun je nu de een wel straffen en de andere niet???quote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij had geen besef wat hij riep.
Pfff lachwekkend dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had De Zeeuw die verantwoordelijkheid moeten nemen, is het niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Pfff lachwekkend dit.
Een speler of een supporter is wel een verschil he. Als je een club wil straffen omdat een supporter iets doet wat niet mag dan staan we aan het einde van het seizoen allemaal in de min.
Bovendien heeft een speler een voorbeeldfunctie en is hij in dienst van een club, iets dat supporters niet hebben.
Appels en peren zeg maar.
Het is maar waar je de grenzen trekt. Relschoppen, vandalisme, kankerjoden en jodenjacht of een Israelische vlag.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had De Zeeuw die verantwoordelijkheid moeten nemen, is het niet?
Daarnaast is het geheel normaal binnen het voetbal een club te straffen als de supporters iets doen, is het niet? Europese uitsluiting bijvoorbeeld?
Klopt, maar maatschappelijke verantwoordelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Laat staan onder voetbalsupporters. Daarnaast is het belachelijk als een club puntenaftrek krijgt als iemand een vlag draagt.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef staticdata het volgende:
Als supporter heb je nog een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ook een voorbeeldfunctie naar je naasten zeg maar...
Las het ja. Jammer want ik ben voor de Heat. James & Wadequote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef staticdata het volgende:
1e wedstrijd hebben de Bulls van Heat gewonnen.
Denk gooi er maar wat anders doorheen
Denk niet dat Keltie ooit in Amsterdam komtquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt, maar maatschappelijke verantwoordelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Laat staan onder voetbalsupporters. Daarnaast is het belachelijk als een club puntenaftrek krijgt als iemand een vlag draagt.
Zie je het al voor je: Keltie door Amsterdam volgend seizoen met een Israelische vlag --> Puntenaftrek Ajax.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk niet dat Keltie ooit in Amsterdam komt
Zo'n eentje werkt hier wel. Die vliegt zelfs niet via schiphol omdat het vlakbij amsterdam zitquote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk niet dat Keltie ooit in Amsterdam komt
Dat is echt triestquote:Op maandag 16 mei 2011 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zo'n eentje werkt hier wel. Die vliegt zelfs niet via schiphol omdat het vlakbij amsterdam zit
Best wel ja.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Best wel ja.![]()
Net zo iets als mensen die geem Amsterdam uitspreken maar 020. Maar ondertussen zingen ze wel helemaal niets in Amsterdam.
Geld andersom ookquote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Best wel ja.![]()
Net zo iets als mensen die geem Amsterdam uitspreken maar 020. Maar ondertussen zingen ze wel helemaal niets in Amsterdam.
Maar de carpaccio niet kunnen weerstaanquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]Goede.
Oh ja, de old amsterdam kaas wordt ook vermeden
Maar ik heb er toch voor betaaldquote:Op maandag 16 mei 2011 14:28 schreef Diamond3d het volgende:
Of mensen die naar de winkel gaan, geld neerleggen voor een feyenoord/ajax kledingstuk en dat vervolgens in de brand steken
Gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef ursel het volgende:
Ik heb mijn kerstkaart ook binnen
Alleen een beetje vroeg om kerst te vieren.
Kom wel.![]()
Ik zat op al die house warmings parties te wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gelukkig
Wij hopen dan ook dat jullie allemaal komen![]()
![]()
Zovaak zien we elkaar niet
Je hebt er nu al 30 km opzitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef FJD het volgende:
![]()
Ik bedoelde dat ik eigenlijk een marathon wilde lopen maar toen bleek een afspraak verzet te zijn en kon ik vanochtend slechts 30km lopen.
Als JP de ballen uit z'n broek liegt dan doe ik graag meequote:
En nu moeten we de onderste gelovenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Als JP de ballen uit z'n broek liegt dan doe ik graag mee
Ik ga wel weer trainen voor de marathon overigens
We weten inmiddels allemaal dat jullie dat doen hoor, hoef je je niet voor te schamenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wanneer kan je weer chinezen. Wilde grieken zeggen maar dat komt verkeerd over
Je mag ook komen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We weten inmiddels allemaal dat jullie dat doen hoor, hoef je je niet voor te schamen
Ik ken het probleem. Hier ook wat druk, maar zodra ik kan (en vervoer heb) kom ik natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Sickert het volgende:
Ik wil ook nogsteeds hier iets doen.
Heb het alleen ontzettrend druk en de dagen dat ik niks heb wil ik dan met Vera doorbrengen. Maar we moeten hier echt eens wat doen! Belofte maakt schuld![]()
Ben ook een drama in regelen en plannen btw..
Het zou leuk zijn als de bof kern eens deze kant op kwam voor een poker avondje? Met nog wat mensen erbij van mijn kant hebben we er dan +- 10..?
Speelt al een tijd door mn hoofd.
Komt er alleen niet van, datumprikkertje?
Hoe is 't met je huis? Al klaar? Woon je er al?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Hier ook wat druk, maar zodra ik kan (en vervoer heb) kom ik natuurlijk.
Ik zal vanmiddag even in de bus van het nieuwe huis kijken of ik post heb
Met die verstande dat ik niet loog en jij wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Als JP de ballen uit z'n broek liegt dan doe ik graag mee
Ik ga wel weer trainen voor de marathon overigens
Na de pinksteren komt mijn keuken pas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe is 't met je huis? Al klaar? Woon je er al?
Ik had wel een bof sponsorbijdrage verwacht als reactiequote:
Zal vanavond wel eens kijken of ik een bijdrage kan leveren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had wel een bof sponsorbijdrage verwacht als reactie
http://www.olaer.com/olaer-marketing/com_cycling_challenge.htm
Schouwburgplein jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Pathe schouwburg of ergens anders?
Was het maar zo, dan had dat account allang een ban gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Sickert het volgende:
Rubje = Frankie?
Is mischien de verklaring waarom deze kwallebak nogsteeds geen ban heeft.
Dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:39 schreef FJD het volgende:
MogguhNog gefeliciteerd Hooli
![]()
Veels t vroeg dit
Bij jou ligt er teveel stof voor dat dingquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef FJD het volgende:
Zal wel op een teleurstelling uitdraaien maar t idee is te prijzen.
Net een robot stofzuiger besteldNiets voor jou Mulders? Leuk voor Indy
Vrees idd dat ik op dag 1 het opvangbakje na elke meter moet leeggooienquote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef staticdata het volgende:
Bij jou ligt er teveel stof voor dat ding
Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees idd dat ik op dag 1 het opvangbakje na elke meter moet leeggooien
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechtenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef staticdata het volgende:
Ach als dat alleen de eerste week is. En je hamster heeft een vriendje erbij.
Robotwarsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
Leeft dat beest nog steeds?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Stop ik de hamster in z'n loopbal, dan lijkt t een beetje op dat Britse programma waar die robots tegen elkaar vechten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
*proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef ursel het volgende:
'Foppe de Haan wordt bondscoach van Tuvalu'![]()
Moet je voor de gein eens opzoeken met Google Maps.
Volgens mij krijgt die gewoon zijn eigen eilandje daarzo
International ook echt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*proest*
dit slaat toch helemaal nergens op?
De landingsbaan van Funafuti international airport is een 1500 meter gras/koraal strip
Je had nationale vluchten verwacht?quote:
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.quote:
Male op de malediven was ook zoiets. echter daar was het grootste deel van de landingsbanen op zee. Shuttlebus naar het watervliegveldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Het impliceert indirect wel dat er ook een nationale is ja. Noem het anders gewoon airport.
Denk niet dat iemand zich gaat vergissen daarzo.
Tis een eilandengroep toch?quote:
Regel jij het maar een keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef ursel het volgende:
Green with envy
Frank, regel jij de kaartjes?![]()
![]()
quote:
Vast weer Brabanders die eens een keer naar een normaal gedeelte van Nederland wilde komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Ik zeg doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Als t aan ons ligt waren jullie allang afgestoken, geen woorden maar daden. Tis dat jullie van t geen daden maar zuipen zijn anders was t allang geregeld!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Dat ze die brug maar opblazen tegelijk met de keizersveer brug!
Nederlands leger was tenminste op Brabantse hand in mei 1940:
[ afbeelding ]
![]()
Schijt aan en vol gasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken.![]()
![]()
Al zullen sommige dat vast niet geloven![]()
http://www.omroepbrabant.(...)op+Moerdijkbrug.aspxquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jullie konden alleen niet
M'n Pa belde net dat op de Moerdijkbrug een aantal mannen door een arrestatieteam onder schot werden gehouden en gearresteerd
Niet als je naar de toppers gaat. Daar komt meer langs dan je denkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met muzieksmaak denk je al snel in hokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |