Zal wel over alle shirts gaan, driekwart van je jaarproductie in een maand proppen is niet echt handig zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef staticdata het volgende:
Slechte procesinrichting van Adidas.
Weet je ook gelijk hoeveel marge er op een shirtje zit als ze zich dit kunnen veroorloven.
Bullshit... de media heeft ook weer niks te doen ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gezellig feestje daar in amsterdam. ME, brandweer HV, MMT, Sigma en traumaheli ingezet. Grip 2 afgekondigd.
Waarom kan dat feestje overal leuk verlopen behalve in Amsterdam? Dit was de laatste keer ook al dezelfde ellende.
Ik weet dat t lang geleden is maar een Feyenoord huldiging is ook altijd feest wat dat betreftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gezellig feestje daar in amsterdam. ME, brandweer HV, MMT, Sigma en traumaheli ingezet. Grip 2 afgekondigd.
Waarom kan dat feestje overal leuk verlopen behalve in Amsterdam? Dit was de laatste keer ook al dezelfde ellende.
Eigenlijk moet de KNVB ook even 3 punten in mindering brengen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
Gasten hebben nog geneens een besef waarmee ze lopen te zwaaien.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de KNVB ook even 3 punten in mindering brengen.
Weer staan te zwaaien met Israelvlaggen, dacht De Zeeuw gisteren op het nieuws al met zo'n ding op het podium te zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo schokkend vind ik dat niet. Bij Feyenoord zie je ook ongepaste afbeeldingen en uitdrukkingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weer staan te zwaaien met Israelvlaggen, dacht De Zeeuw gisteren op het nieuws al met zo'n ding op het podium te zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nog bedankt daarvoor, dat heeft mijn 2e plek in de poule gekost.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:25 schreef jpjedi het volgende:
Nac heeft de Derby gewonnen, toch nog een lolletje in Brabant.
Dan hoef je in het vervolg ook een Lex Immers niet te schorsen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gasten hebben nog geneens een besef waarmee ze lopen te zwaaien.
Weinig meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik dat niet. Bij Feyenoord zie je ook ongepaste afbeeldingen en uitdrukkingen.
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan hoef je in het vervolg ook een Lex Immers niet te schorsen.
Hij had geen besef wat hij riep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |