De relevantie ontgaat mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Aldus de man die zijn werk en relatieproblemen op een forum bespreekt!
quote:
Je wist dat die er niet was?quote:
Denk dat we wel eens een lager niveau gehaald hebben hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Wel een van de meest kinderachtige discussies ooit in de BoF geschiedenis.
Link or it didn`t happen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens een lager niveau gehaald hebben hoor
Neuh want ik doe er niet aan meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Wel een van de meest kinderachtige discussies ooit in de BoF geschiedenis.
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjesquote:
Priceless inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjes
Keltie vs Frank over t schelden met kankerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niet te vergeten alle mooie fabeltjes over kabeltjes
Carnaval is gewoon kut, face itquote:
Discussie dat hedendaagse muziek kut is, ook door Frankiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie vs Frank over t schelden met kanker
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef staticdata het volgende:
Discussie dat hedendaagse muziek kut is, ook door Frankie![]()
Frankie is de rode draad
Ik wil onderhand wel eens waardering voor het feit dat ik je DM nooit post waarin je mij alsnog gelijk geeft!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerig
Daarom is Frankie m'n favo BoF!er; discussiëren heeft tenminste nut. JP geeft me altijd maar gelijk omdat ie te lui is om tegen m'n koppigheid in te gaan maar Frankie gaat gewoon onverstoorbaar door
Ik zou het bij deze gewoon doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wil onderhand wel eens waardering voor het feit dat ik je DM nooit post waarin je mij alsnog gelijk geeft!
Hele privéleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En dat durf jij te zeggen terwijl je je hele prive leven op het forum zet?
Inkoppertje.
Je vind me een baas he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder gitaar is iets geen muziek, 24 is altijd geniaal en Heineken is ook zonder blinde test smerig
Daarom is Frankie m'n favo BoF!er; discussiëren heeft tenminste nut. JP geeft me altijd maar gelijk omdat ie te lui is om tegen m'n koppigheid in te gaan maar Frankie gaat gewoon onverstoorbaar door
Ik wil nog graag op kraamvisite komen. Vanaf wanneer kan dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef jpjedi het volgende:
Sowieso wil ik nog wat organiseren. Vorige week nog met Fer besproken echter vanwege de kwetsbare toestand van Senna mogen wij niet teveel mensen ontvangen thuis en moeten we all verkouden mensen sowieso buiten de deur houden. Wellicht aan het eind van de zomer dat het gaat lukken maar in principe is het safer dat het ergens anders plaatsvindt.
Avonden of weekends, whatever je wil. Even doorgeven en ik zet je op de lijstquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil nog graag op kraamvisite komen. Vanaf wanneer kan dat?
Heb je ook van die mooie hekjes zoals bij de efteling?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Avonden of weekends, whatever je wil. Even doorgeven en ik zet je op de lijst
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je vind me een baas he?
Overigens drink ik wel Heineken maar dan wel het import bier
Dacht bedacht ik mij van het weekend ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:18 schreef FJD het volgende:
Moeten maar weer eens pilsje prikken HooliMooi weer om de BBQ aan te slingeren ook
quote:Ik heb nu een week een Nokia E5 en ik denk er serieus aan om dat kreng weer in te leveren en een HTC of 3G te kopen voor zakelijk gebruik...
Frank, Hooli, Puni & ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
Moeten we nog een 4de hebben.. MK Tag Team
Toch denk ik nog steeds dat het een homo isquote:
Eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het een homo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |