Lijkt daar wel op Florencequote:Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef Gwywen het volgende:
Ze moeten wel heel goed zijn wil ik ze iets geven. Laatst op een straathoek een hele groep, met accordeon, percussie, fluit en weet ik het, mensen stonden gewoon te dansen op straat, dan vind ik dat ze het wel verdienen.
In Antwerpen stond ooit een kerel met een gitaar die een speciaal deuntje door z'n muziek heen deed als iemand wat in z'n bakje gooide, dat was zo grappig dat hij extra veel geld kreeg, want iedereen wou dat deuntje horen.![]()
Is Straatsburg. Ik vond 't wel een grappig filmpje, zo'n kerel zou van mij wel wat krijgen denk ik.quote:
Klinkt bekend, doet een bandje in Den Bosch ook. Alle terrasjes afgaan, nummertje spelen en met de pet rondgaanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef LePoo het volgende:
Ook zaten wij een keer rustig op een terras, zonder al te veel herrie.
Het was rustig, niet druk, ik zat gewoon op m'n gemakje, en de rest op het terras was ook van de rust aan het genieten.
Komt er ineens een hele band voor het terras staan, ongevraagd hun nummers spelen, om vervolgens met de pet langs te lopen.
Toen heb ik er geen geld voor gegeven, nee.
Toen ik ergens zat in de stad kwam er zo'n draaiorgel-man met z'n bakje helemaal naar me toe en schudde dat ding voor m'n neus tot ik er geld in deedquote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef ß het volgende:
Wat ik helemaal erg vind zijn die draaiorgels. Tegenwoordig hebben die dingen allemaal een motortje die dat ding aandrijft. En die eigenaar staat er maar voor geld te vragen, verder doet hij niets.
waarom geef je m dan ook geld?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Toen ik ergens zat in de stad kwam er zo'n draaiorgel-man met z'n bakje helemaal naar me toe en schudde dat ding voor m'n neus tot ik er geld in deed.
Soms, maar ze moeten wel iets doen dat iets toevoegt. Dus niet een beetje vals op een gitaartje zitten rammen of met 5 andere zuid-amerikanen indianenmuziek maken in de winkelstraat. En draaiorgels zou ik eerder kapotrammen dan dat ik er geld voor zou geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
Vaak zie ik in steden wel eens van die mensen die iets op straat doen om geld te verdienen.
Bijvoorbeeld van die mensen die een standbeeld zijn enzo
Nu de vraag. Geven jullie wel eens geld aan deze mensen?
Ik geef heel soms wel eens iets als ik een hele leuke act of iets zie, maar niet bijvoorbeeld aan mensen die accordion spelen ofzo
Ga ik live zien deze zomerquote:
Nou genieten...quote:
Ik zou je geld geven voor de shirtact.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou het alleen geven als het goed is. Maar meestal is dat nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |