QFT.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aangezien Lowlands-toeristen tot maart het daaropvolgende jaar hun festival-polsbandje laten zitten kan ik ze maar moeilijk serieus nemen. Stoned naar wat commerciele alto-zooi (geen contradictie) luisteren, jay!
Ben je weer wereldvreemd aan het doen?quote:
Dat ook, ik vind Amsterdam de beste stad van Nederland, maar dat kampervolk van Ajax, blergh.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Liefst ook nog dat PSV daarbij wint. Ajax derde.
Ik denk dat je de foto's nog veel gekker vindt.quote:
Valt ook wel mee. Onhandig stratenplan in Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook, ik vind Amsterdam de beste stad van Nederland, maar dat kampervolk van Ajax, blergh.
Nee, tikje elitair echter wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je weer wereldvreemd aan het doen?
Ik zat er laatst nog vast met de auto op de Dam.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Onhandig stratenplan in Amsterdam
TT is vooral onzinnig omdat alles in de westerse wereld kapitalistisch is. Zelfs ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je de foto's nog veel gekker vindt.
Maar je hebt gelijk, er ontbreekt een "is"
Ja hoor, ik ken wel een paar biertjes. In mijn onbezonnen jeugd ben ik lid geweest van:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken hun assortiment niet, maar ik ben er zeker van dat we wel wat lekkers vinden om samen op te drinken niet?
Lowlands wordt bezocht door de culturele elite.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, tikje elitair echter wel.
Maar dat mocht zei je.
Maarja, Metro en Tramquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat er laatst nog vast met de auto op de Dam.
Maar ach, vind het wel een logische stad qua stratenplan, mits je maar niet met de auto bent.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lowlands wordt bezocht door de culturele elite.
Sommige instituten, waaronder Eredivisieclubs, zijn het van harte.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TT is vooral onzinnig omdat alles in de westerse wereld kapitalistisch is. Zelfs ik.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is Amsterdam, daar is de enige optie de benenwagen of fiets.quote:
De laatste jaren niet meer bepaald.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is helaas ook weer waar.quote:
Oh kijk aan, ik denk dat we wel wat lekkers kunnen vinden dan, zal in deze vertrouwen op uwe ervaring en kennis.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken wel een paar biertjes. In mijn onbezonnen jeugd ben ik lid geweest van:
http://www.sintservattumus.nl/bierclub%20schijndel.html
Ik neem toch vaak het OV.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Amsterdam, daar is de enige optie de benenwagen of fiets.
Ik loop altijd, toch zo klein als de pest die stad.
Vergeleken met andere wereldsteden wel jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Amsterdam, daar is de enige optie de benenwagen of fiets.
Ik loop altijd, toch zo klein als de pest die stad.
Dat is een soort studentenvereniging voor oudere mannen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken wel een paar biertjes. In mijn onbezonnen jeugd ben ik lid geweest van:
http://www.sintservattumus.nl/bierclub%20schijndel.html
Iedereen moet ooit eens op Lowlands zijn geweest.quote:
Och, zelfs Sydney liep ik altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vergeleken met andere wereldsteden wel ja
Roskilde is awesome. De muziek is wat ruk, maar het principe en opbouw van het festival is geniaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef betyar het volgende:
Ik ga liever naar Rock Werchter,Pinkpop,Sziget, Rock am Ring/Park en als last best Roskilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |