quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Hoer, ik had de laatste post, had hem bijna aangemaakt!quote:
Doler is snel vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoer, ik had de laatste post, had hem bijna aangemaakt!
de regel is dat de lapo het topic aanmaakt om dubbele te voorkomenquote:
Mag ik jou aanrakenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
hoe epic ben ik?ik ben 15 minuten weg maar meteen maak ik een fipo in een nieuw topic
Kan toch niet meer dacht ik? Dubbele?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de regel is dat de lapo het topic aanmaakt om dubbele te voorkomen
Dat werkt niet altijd goedquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de regel is dat de lapo het topic aanmaakt om dubbele te voorkomen
niet als iemand zit te hunten om topics aan te maken zodat ie hoger in de statistieken komtquote:
Wat wil je in zo'n hoge Esss joeee veeeequote:
kom eens met een leuk plaatjequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hier hardop om lachen
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Okee David Guetta doet het met hondenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel fokken en beeldschermen in de gaten houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
observatieteam, blijft een vet beroepwat moet ik doen om dit te worden
maar niet dat je gevolgd wordtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
domme actie zeg, met dat laken, je weet toch dat je verdacht bent
deels van zijn 5de vrouwquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is zijn verklaring over het BLOED?
en je vergeet de sperma en spuug restenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
bloed bewijst niks. Ik heb me ook wel eens opengekrabt in bed en doorblijven slapen, die vlekken krijg ik ook nooit meer weg
Dit!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
bloed bewijst niks. Ik heb me ook wel eens opengekrabt in bed en doorblijven slapen, die vlekken krijg ik ook nooit meer weg
Ze moeten Rob bellen!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je vergeet de sperma en spuug resten
please let the boel the boel!quote:
Nee dat is voor Rob met zijn speed tjekquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je vergeet de sperma en spuug resten
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
die heeft zwaar ongesteld keiharde seks gehad, vandaar die bloedspatten
Jij moet bij de politie werken!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
die heeft zwaar ongesteld keiharde seks gehad, vandaar die bloedspatten
haar schaamhaar!quote:
je weet het maar nooit...quote:
het is ook een jasperquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kasem ziet er nie tuit als een marokkaan
Is hij ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kasem ziet er nie tuit als een marokkaan
Wel oplettenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef carboni het volgende:
Geen enkele Marokkaan kon een vereist VOG overleggen om bij Peter te kunnen werken als figurant
Het is een bekeerde Nederlandse moslims zo!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef carboni het volgende:
Geen enkele Marokkaan kon een vereist VOG overleggen om bij Peter te kunnen werken als figurant
Dat is ook wel een bekeuring Als het aan de agent met snorquote:
Om de Volvo te promotenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom rijden ze eigenlijk in deze auto voor dit gesprek?
grand tour plaatsen waar casper is geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Anders kan Peter zn auto niet showenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voor the lulz!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom zou je eigenlijk een moord plegen
Dan heb je geen steekje los maar dan heb je nog maar één steekje vastquote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom zou je eigenlijk een moord plegen
Dat is toch ranzig 2de hands matras kopenquote:
Anoniem surfen FTW.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
altijd je browsergeschiedenis wissen, bij een beetje browser gaat dat vanzelf
je hoeft hem niet op te etenquote:
om op te etenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was ff weg, waarom sneed hij een matras kapot?
Omdat het kan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was ff weg, waarom sneed hij een matras kapot?
ik surf wel eens via een ssh-verbinding op de computer op de zaakquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Doler12 het volgende:
Ik denk dat de politie er wel kan achter komen waar je heen surft op internet
daarvoor heb ik wel 10 euro over om het te zien!quote:
Ik via VPNquote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik surf wel eens via een ssh-verbinding op de computer op de zaak
Of gewoon in de fik steken in het bos.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef carboni het volgende:
Had ie niet gewoon beter kunnen zeggen dat dat matras op de gemeentestort ligt? Is toch veel minder verdacht?
dan heb je nog steeds een browsergeschiedenisquote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik surf wel eens via een ssh-verbinding op de computer op de zaak
Okee even wachten op de politie nu.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
ik had rokend salpeterzuur nodig, als je daarop gaat googelen staat de politie binnen een kwartier op de stoep, daarom deed ik dat via de zaak, ik had het ook daar nodig
net zoals die gast die een boek las wat over een moord gingquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Googelen op seriemoordenaars! Heel verdacht...
Zie je, privacy bestaat niet meer, maar toch kunnen ze het bewijs niet rondkrijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Googelen op seriemoordenaars! Heel verdacht...
Salpeterzuur kan ik gewoon bestellen op kosten van de zaakquote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
ik had rokend salpeterzuur nodig, als je daarop gaat googelen staat de politie binnen een kwartier op de stoep, daarom deed ik dat via de zaak, ik had het ook daar nodig
Daarom zitten er vlekken in het matrasquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die bloedgravin
ging in bad met het bloed van haar slachtoffers
dit klinkt als daderkennisquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
als je het lichaam opensnijdt, dan drijft het iig niet naar boven als je het lichaam het water gooit
te zien op nederland 3, dus ik denk het nietquote:
Topwinkelquote:
die had een mac, dus beter beveiligtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef carboni het volgende:
Zou Dexter ook zn browsergeschiedenis niet deleten?
Grote voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb een maand geleden op een dag 40 vuilniszakken gebruikt zegt niks.
Gewoon bij een boer tussen de hongerige varkens gooienquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
De romp lijkt mij het grootste probleem ALS ik iemand zou laten verdwijnen
Daar weet Joran alles vanquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Goh zonder lijk is moord moeilijk te bewijzen...
zoals Joran zei: no body, no casequote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Goh zonder lijk is moord moeilijk te bewijzen...
Zoals Hannibal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef missU het volgende:
[..]
Gewoon bij een boer tussen de hongerige varkens gooien
romp opensnijden, in een zak (liefst bouwpuinzakken) doen, gaatje in de zak maken en weggooien.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
De romp lijkt mij het grootste probleem ALS ik iemand zou laten verdwijnen
We hebben een expertquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
romp opensnijden, in een zak (liefst bouwpuinzakken) doen, gaatje in de zak maken en weggooien.
Nee verhuizing.quote:
Maar gelukkig heb ik een alibi door Petuuurrrrquote:
Word een beetje bang van je, geen poffertjes meer bij mij eten hoor!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
romp opensnijden, in een zak (liefst bouwpuinzakken) doen, gaatje in de zak maken en weggooien.
's avonds langs een slager rijden en het lijk bij het slachtafval dumpenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
's avonds langs een slager rijden en het lijk bij het slachtafval dumpen
UPS bellen en 12 pakketjes versturen!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Of in een afgelegen bos gewoon een kuil graven en dan vervolgens afdekken met takken en bladerenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
gaat stinkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in een afgelegen bos gewoon een kuil graven en dan vervolgens afdekken met takken en bladeren
In de buitenlucht is het toch zo weg of nietquote:
niet voor hondenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
In de buitenlucht is het toch zo weg of niet
Dan zeg je gewoon van is door het ijs gezaktquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
met zo veel sneeuw (en vorst) kan je niet iemand in het water dumpen
dan zou je sporen moeten vinden en ook is het water bevroren
kan je juist makkelijk naar het midden van een meer lopen, je maakt daar een gat en gooit haar erin!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
Dat is een perfect moordwapen, een ijspegel!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
dan laat je toch sporen achter?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je juist makkelijk naar het midden van een meer lopen, je maakt daar een gat en gooit haar erin!
die vanzelf verdwijnen als het warm wordtquote:
Ja zoek weer eens iets leuks.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer tijd voor SinTs FunNiE pIcS
Oke!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SLURPEN BETEKENT HIER DAT HET ETEN LEKKER IS DERP
Verworpen, want niet leuk!quote:
de tering!quote:
Vooral vuilniszakken doen het goedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef ouderejongere het volgende:
Die C1000 reclameonhandig gekozen, moordenaars kopen er ook
en nu de lapo een nieuw topic laten open he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |