quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een kutversie. Waarom heeft Laurent niet het origineel gebruikt.
Quoted for truth. Ze zal wel goud in bed zijn, want ik snap niet dat ze presentatieklussen krijgt. Net als Wendyquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vind ik Lieke toch een domme doos altijd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heeft ie niet gewoon een oortje in met een translator erachter? Bij het begin van het programma ook altijd, stellen ze em vragen int NL antwoord ie bijna direct in het Engels
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Ewelina het volgende:
Godverdomme, doen ze hier ook al aan moederdag.![]()
Hij kan wat Nederlands ja, maar ik kan ook wat Japans, maar om nu meteen een hele japanse show in de taal te moeten luisteren en sprekenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Verstaat Dan niet ook gewoon Nederlands dan? Dat hij het wel begrijpt maar niet zelf spreekt?
Dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef jcdragon het volgende:
Als ik het zo zie, gaat er dus elke show een team afvallen
Ik had niets anders van haar verwacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef IbeBen het volgende:
Isabelle dr kusje kroel manier van een team vormen
Ik denk dat de dansers bij haar aan de paddo's moeten dit keerquote:
Glee moet er afblijven!quote:
mooi nummer idd.quote:
Dat ook.quote:
Isabelle zorgt altijd dat de muziek prima aansluitquote:
Dat moet je al gewend zijn van SYTYCDquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
Leuk dat ze een groepsgeoriënteerd programma maken en dan alles van 32 kilometer afstand afgewisseld door close-ups in beeld brengen. My god.
maar de choreografen waren heel positief..quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ondertussen ben ik aan het proberen uit te pluizen wat Michael's persoonlijke redenen zijn om niet meer mee te doen.Ik ben nieuwsgierig.
Als het maar niet zo een lullig reden is, dat ie geen liveshows mag dansen vanwege contract met zijn dansgroep.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ondertussen ben ik aan het proberen uit te pluizen wat Michael's persoonlijke redenen zijn om niet meer mee te doen.Ik ben nieuwsgierig.
Aan het genieten van het prachtige weer en het fantastische weekje dat bijna ten einde komt.. :-)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als het maar niet zo een lullig reden is, dat ie geen liveshows mag dansen vanwege contract met zijn dansgroep.
Geen, hij moet gewoon zijn mond weer opentrekken. Rinus moet nu zeggen: je schoonzus is een loeder door je in de steek te laten!quote:
30 jaar geleden overleden en dit stuk heeft een betekenis tussen hem en zijn vader.quote:
Een in hun stijl, een in een andere.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Jaaaa ik ben bij!Maar nu heb ik alleen gemist waarom ze een tweede dans doen.
Ah, ik dacht dat we er maar 5 kregen dus iedereen nog een keer, nieuwe ronde nieuwe kansen hop hop hopppp!quote:
Omdat Ivan het gemaakt heeftquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond dit leuker dan de choreo in zijn eigen stijl.
Ik ook. (Maar ik hou sowieso niet van hiphop). Was leuk, alhoewel ik Patrick een beetje stijfjes vond in de heupen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond dit leuker dan de choreo in zijn eigen stijl.
Hahahaha, Dan vraagt nu ook of Shaker het wel zelf gemaakt heeft.quote:
Stiekem ben ik Dan en typ ik hier van te voren wat ik ga zeggenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahahaha, Dan vraagt nu ook of Shaker het wel zelf gemaakt heeft.
Nee hoor, je zegt zoiets gewoonweg niet, daar heeft hij gelijk in, maar om meteen weg te lopen. En nu is het nog niet goed uitgesproken heb ik het idee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ook een gevaarlijke opmerking vind om te zeggen tegen iemand die jou nog veel kan leren?
Ik heb de opmerking gemist... Wat zei hij precies?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ook een gevaarlijke opmerking vind om te zeggen tegen iemand die jou nog veel kan leren?
Het is niet slim maar ookal ben je de leraar, dat betekent niet dat je alle wijsheid in pacht hebt en dat je zelf niets meer kan leren van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Diego zei: we moeten we oppassen dat het niet te jazzy wordt en wel modern blijftquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de opmerking gemist... Wat zei hij precies?
Ze zei toch "je probeert het naar een hoger niveau te tillen"? Dat verschilt nogal, of je het hebt over de choreo of over Laurent zelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
en toen zei Kimberley (en om deze opmerking gaat het dus): 'Ik denk niet dat hij het slecht bedoeld.. maar gewoon je probeert naar een hoger niveau te tillen'
Die 2e opmerking had ik dus gemist.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Diego zei: we moeten we oppassen dat het niet te jazzy wordt en wel modern blijft
*Laurent vond het niet zo leuk*
en toen zei Kimberley (en om deze opmerking gaat het dus): 'Ik denk niet dat hij het slecht bedoeld.. maar gewoon je probeert naar een hoger niveau te tillen'
En dat viel dus (imo terecht) niet goed bij Laurent.
Kan ook wel, maar ik vind het beiden gevaarlijke opmerkingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze zei toch "je probeert het naar een hoger niveau te tillen"? Dat verschilt nogal, of je het hebt over de choreo of over Laurent zelf.
Wat zei je? Ik hoor je niet zo goed.quote:
Kun je het nog een keer herhalen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ook een gevaarlijke opmerking vind om te maken tegen iemand die jou nog veel kan leren?
Alles behalve dat. Dat je het niet leuk vindt is iets anders.quote:
Kan ie niet denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Ewelina het volgende:
Shaker komt opnieuw niet uit zijn woorden. Jong, praat toch gewoon Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |