Dat moet je al gewend zijn van SYTYCDquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
Leuk dat ze een groepsgeoriënteerd programma maken en dan alles van 32 kilometer afstand afgewisseld door close-ups in beeld brengen. My god.
maar de choreografen waren heel positief..quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ondertussen ben ik aan het proberen uit te pluizen wat Michael's persoonlijke redenen zijn om niet meer mee te doen.Ik ben nieuwsgierig.
Als het maar niet zo een lullig reden is, dat ie geen liveshows mag dansen vanwege contract met zijn dansgroep.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Ondertussen ben ik aan het proberen uit te pluizen wat Michael's persoonlijke redenen zijn om niet meer mee te doen.Ik ben nieuwsgierig.
Aan het genieten van het prachtige weer en het fantastische weekje dat bijna ten einde komt.. :-)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als het maar niet zo een lullig reden is, dat ie geen liveshows mag dansen vanwege contract met zijn dansgroep.
Geen, hij moet gewoon zijn mond weer opentrekken. Rinus moet nu zeggen: je schoonzus is een loeder door je in de steek te laten!quote:
30 jaar geleden overleden en dit stuk heeft een betekenis tussen hem en zijn vader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |