quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
Henkie aast weer op die lapo [ afbeelding ]
Jezusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Groter dan d'r hersenen. [ afbeelding ]
Hoeft het dus nog steeds niet echt heel erg groot te zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Groter dan d'r hersenen. [ afbeelding ]
Sorry broer.quote:
pip pap popquote:
Ja?quote:
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoeft het dus nog steeds niet echt heel erg groot te zijn[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Geeft niet, jij bent niet als enige daarvoor verantwoordelijk.quote:
Sorryquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Klopt. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Onderdanige mensenquote:
En dat boeit mij omdat?quote:
+1 notequote:
ban, hopelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Onderdanige mensen
[..]
En dat boeit mij omdat?
Omdat die in eens massaal werd gepost, te pas en te onpasquote:
Werd een keer gespammed, toen maakte Murp een topic aan waarin stond als iemand die nog poste een note kreeg of gebanned kon worden.quote:
Daarna ben ik hem nog wel eens tegengekomenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Werd een keer gespammed, toen maakte Murp een topic aan waarin stond als iemand die nog poste een note kreeg of gebanned kon worden.
fijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gelukkig denken we dan hetzelfde wel over elkaar.
nuttigquote:
Sla dr op.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen stage bij de kleuters, dat vermindert mijn hoofdpijn. Maar niet heus.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan je ducttape aanradenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik kan je ducttape aanraden
En pijnstillers, maar vooral ducttape
Nee, dan krijg je weer gezeur van ouders, als de kinderen niet meer leven enzoquote:
Ohja, goed punt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je weer gezeur van ouders, als de kinderen niet meer leven enzo
bij ducttape kunnen ze alleen niet meer praten of geluid maken
Ja, kwam met Ajax enzoquote:
Waarom voel je je aangesproken gek!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ohja, want mensen met een wolvenshirt zijn wolventemmers.
waquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken gek!![]()
Omdat het voor Henkie bedoeld was.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken gek!![]()
inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Creeg het volgende:
Kut Ajax verloren
Maakt niet uit! Volgende week kampioen! ✯✯✯
quote:
'K stond erbij en ik keek er naar.quote:
Ik stond er bij en ik keek ze na. Anders rijmt het toch niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
'K stond erbij en ik keek er naar.
ook chagrijnig?quote:
grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
gr [ afbeelding ]grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gehosseld?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik om half 9. [ afbeelding ] Maar ik moest dan ook naar de eerste hulp, met een leuke stagiaire. [ afbeelding ]
Kan gebeurenquote:
Das balequote:
Dierenseks.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus, wie droomt er nou over een loopse hond echt wat is er mis met mij?!
LSD-junkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lucyyyy in the skyyyy with diamondsss
Enig idee van wie? Of weet je nog een stukje tekst?quote:
quote:
Kwam er net op.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Enig idee van wie? Of weet je nog een stukje tekst?
Ghah! Die dacht ik alquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Kwam er net op.All Time Low - Lost In Stereo.
Dat klinkt in het geheel niet aardig, death by stereo.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ineens kwam "lost in stereo" in me op.Ik zat aan "death by stereo" te denken eerst.
sryquote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt in het geheel niet aardig, death by stereo.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef dralion13 het volgende:
Hep jan zn piemel nou al laten zien of hoe zit dat
kut gemistquote:
Oh, maar, jij kan m toch ook gewoon live zien?quote:
Ja, vandaag ging ik naar Jan toe en toen heb ik ook mogen voel... oh wacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, maar, jij kan m toch ook gewoon live zien?
Hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vandaag ging ik naar Jan toe en toen heb ik ook mogen voel... oh wacht.![]()
![]()
Appolquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vandaag ging ik naar Jan toe en toen heb ik ook mogen voel... oh wacht.![]()
![]()
Spankquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hey Appel. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bloempseeeeeeeeeelquote:
draaltjequote:
Wat heb die bevalling er mee te maken eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Mocht je niet voelen van m?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]HOAX.
[..]
JA EMO.GIF ME MAAR JA DOE MAAR DOET GEEN PIJN HOOR. LEAVE ME ALONE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appel.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spank
[..]
Bloempseeeeeeeeeel
[..]
draaltje
sryquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]HOAX.
[..]
JA EMO.GIF ME MAAR JA DOE MAAR DOET GEEN PIJN HOOR. LEAVE ME ALONE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet.quote:
Oké, spannend.quote:
Leef je nog een beetje met al je kneuzingen en blauwe plekken enzo? Hoe ging het in het ziekenhuis alles?quote:
Ik ook. Hoofdpijn alles.quote:
Bobbbb dat zou tussen ons blijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
Klinky vroeg hoe vaak ik mij aftrek [ afbeelding ]
Dan had jij ook maar gewoon antwoord moeten gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bobbbb dat zou tussen ons blijven.![]()
Sry, preuts jeweet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had jij ook maar gewoon antwoord moeten geven [ afbeelding ]
En?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
Klinky vroeg hoe vaak ik mij aftrek [ afbeelding ]
Ja. Nog wel. Wondjes zijn al aardig aan t genezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, spannend.
[..]
Leef je nog een beetje met al je kneuzingen en blauwe plekken enzo? Hoe ging het in het ziekenhuis alles?
Het is niet echt pijnlijk, meer irritant als ik moet lopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook. Hoofdpijn alles.
Maar ok jij hebt ongeluk gehad, hoe zit eht met die pijn?
[..]
Dat is geen excuus op het internetquote:
Ja, dat was leukquote:
Je durfde het anders pas te vragen toen je wist dat ik meelasquote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook. Hoofdpijn alles.
Maar ok jij hebt ongeluk gehad, hoe zit eht met die pijn?
[..]
Oh, oke. Mooi.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is geen excuus op het internet
[..]
Ja, dat was leuk [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je durfde het anders pas te vragen toen je wist dat ik meelas
Bohh, klinkt pijnlijk allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja. Nog wel. Wondjes zijn al aardig aan t genezen.Alleen die huge schaafwond op mn linkerarm is nog enigszins open, verder is alles eigenlijk wel gestopt met bloeden. Ziekenhuis was wel ok, paar minuten binnen geweest.
Nieuw verband alles, maar de stagiaire niet gehosseld.
Gewoon volgende week zelfde dag zelfde tijd weer iets in het ziekenhuis belandenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja. Nog wel. Wondjes zijn al aardig aan t genezen.Alleen die huge schaafwond op mn linkerarm is nog enigszins open, verder is alles eigenlijk wel gestopt met bloeden. Ziekenhuis was wel ok, paar minuten binnen geweest.
Nieuw verband alles, maar de stagiaire niet gehosseld.
Ahw meisje, wat is t?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een waardeloze dag, echt waar gatverdamme.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een waardeloze dag, echt waar gatverdamme.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..ik dacht dat Klinky dat zei [ afbeelding ]
Achja, ik ben wel wat gewend.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, klinkt pijnlijk allemaal.Moet je nog een keer terug enzo? Nieuwe poging, nieuwe kansen.
Loop gewoon stiekem langs alles.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Achja, ik ben wel wat gewend.Euh, ik moet dinsdag terug, maar dat is op de pedagogiek-afdeling, niet de eerste hulp.
Ik zou natuurlijk mn been kunnen breken en vragen of ze naar mn been wil kijken. Alleen zeg ik dan niet welke van de 3 benen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gewoon volgende week zelfde dag zelfde tijd weer iets in het ziekenhuis belanden
heb je misschien de zelfde stagiaire, krijg je alsnog een kans om te hosselen
Grapjequote:
Verschillend toch. Ligt aan de dag/week/maand.quote:
Ja, nee, dat zal wel weerquote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grapje [ afbeelding ]
[..]
Verschillend toch. Ligt aan de dag/week/maand.
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grapje [ afbeelding ]
[..]
Verschillend toch. Ligt aan de dag/week/maand.
Dat maakt toch niet uitquote:
Ik kan toch amper lopen jij mallerd.quote:
grquote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
gr mensen, hoe is het met jullie deze avond?
Je zoekt het ook maar lekker uitquote:
hoe is het met henk?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan toch amper lopen jij mallerd.
[..]
gr
Schaaf gewoon net voordat je het ziekenhuis binnen gaat met je wond langs de muur zodat ie weer open is en vraag of ze hem weer wil verbindenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En ik zou niet weten wat ik moet zeggen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Okequote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je zoekt het ook maar lekker uitLaatste keer dat ik jou een complimentje geef.
Dat is een optie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Schaaf gewoon net voordat je het ziekenhuis binnen gaat met je wond langs de muur zodat ie weer open is en vraag of ze hem weer wil verbinden
Dit, dat heeft ze vast wel door allemaal en als ze je ook ziet zitten, komt het helemaal goed danquote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Schaaf gewoon net voordat je het ziekenhuis binnen gaat met je wond langs de muur zodat ie weer open is en vraag of ze hem weer wil verbinden
Ben blij dat iemand ze hier nog kan waarderenquote:
Zou wat zijn als ze mn adres onthouden heeft en dat er morgen een briefje in de post voor mij ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit, dat heeft ze vast wel door allemaal en als ze je ook ziet zitten, komt het helemaal goed dan
Dinsdag pas a mattie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Oh morgen weer naar eerste hulp post [ afbeelding ]
Deze keer wel die chick playen
Nu kan ik rustig slapen straks, bedankt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand ze hier nog kan waarderenJe bent lief
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze mn adres onthouden heeft en dat er morgen een briefje in de post voor mij ligt.Dromen is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
jatog ;pquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Tsusch
[..]
Maandag / dinsdag, zelfde verschil.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dromen is goedKan gebeuren. :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag Appeltjen.![]()
![]()
Bezoekje was maar kortquote:
ja da wikniequote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zover ik lees heb je een chick op het oog. zit ze in de metaalscene?
fix'dquote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Of vraag of je haar maag mag vullen met een big Henk [ afbeelding ]
Wel duidelijk. Ipv met z'n complete verzameling wolvenshirts aan komen zetten. Dat vindt ze waarschijnlijk een tikje vreemdquote:
Opvallendquote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel duidelijk. Ipv met z'n complete verzameling wolvenshirts aan komen zetten. Dat vindt ze waarschijnlijk een tikje vreemd
Diep van binnen is ze blij.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel duidelijk. Ipv met z'n complete verzameling wolvenshirts aan komen zetten. Dat vindt ze waarschijnlijk een tikje vreemd
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
laat haar je wolvenshirtverzameling zien.
"Ik ga nu even je vleeswond hechten"quote:
quote:
Hij zei toch al dat hij niet 10 km naar het ziekenhuis ging om naar haar op zoek te gaan, dan maakt het toch niet uit wat voor tips we geven?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Paint eens hoe ze eruit ziet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, goed idee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij zei toch al dat hij niet 10 km naar het ziekenhuis ging om naar haar op zoek te gaan, dan maakt het toch niet uit wat voor tips we geven?
Laat ons nou, wees blij dat we hem nu slechte tips geven, ipv op het moment dat hij ze echt gaat gebruiken
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Je bent homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten we het anders aanpakken denk ikOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Aan die nippies wil ik elke dag wel likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou sowieso niet gek Brabants gaan pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
"Ik ga nu even je vleeswond hechten"
"Wa voar muziek vinde ge leuk"
[ afbeelding ]
[..]
Nee?quote:
Ik hoef niet naar haar op zoek te gaan, gewoon binnenlopen bij de eerste hulp.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij zei toch al dat hij niet 10 km naar het ziekenhuis ging om naar haar op zoek te gaan, dan maakt het toch niet uit wat voor tips we geven?
Laat ons nou, wees blij dat we hem nu slechte tips geven, ipv op het moment dat hij ze echt gaat gebruiken
Jatoch.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Aan die nippies wil ik elke dag wel likken
Ik ben Brabander, maar heb geen accent.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gek Brabants gaan praten
Je zou haar tekenen, en je tekent een lul, dan denk ik dat dat hetgene is dat je leuk vindt, logisch tochquote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben Brabander, maar heb geen accent. [ afbeelding ]
'Gek'quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gek Brabants gaan praten
Ik zie geen lul?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je zou haar tekenen, en je tekent een lul, dan denk ik dat dat hetgene is dat je leuk vindt, logisch toch
waar het hart vol van isquote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je zou haar tekenen, en je tekent een lul, dan denk ik dat dat hetgene is dat je leuk vindt, logisch toch
Trapsquote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Puik plang G.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef FreezePop het volgende:
Henkie, verleidt haar met een serenade. Plaksnorretje, gitaartje.
Ik kan zelf ook wel componeren hoor.quote:
tot nu toe niet eens in de top tienquote:
Wat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Echt ons pap straks. Mafkees. Was het 2-0 voor Ajax, wordt hij wakker (sliep ff op de bank). Zet hij opeens voetbal af________________!
Kan ik ook doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef dralion13 het volgende:
ja, je kan toch gitaar spelen
of hack de computer daar en probeer achter haar adres gegevens te komen
watquote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Henkie94 het volgende:
Dralion, wil je nu een serieuze benadering?
ons pap? serieus?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Echt ons pap straks. Mafkees. Was het 2-0 voor Ajax, wordt hij wakker (sliep ff op de bank). Zet hij opeens voetbal af________________!
jij bent mijn nummer 1 tochquote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet?![]()
[ afbeelding ]
^dat is ook en toffe UI
nope, nummer 12 tot nu toequote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet?![]()
[ afbeelding ]
^dat is ook en toffe UI
mijn simpele brein, kapot gemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet?![]()
[ afbeelding ]
^dat is ook en toffe UI
Waar kun je dat zien dang?quote:
Van t uiterlijk van die stagiaire toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet je er vuilblond haar van maken, met krulletjens.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien dang?
[..]
Van t uiterlijk van die stagiaire toch.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet je er vuilblond haar van maken, met krulletjens.
Ik snap je reactie
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien dang?
[..]
Van t uiterlijk van die stagiaire toch.metaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet je er vuilblond haar van maken, met krulletjens.
epilepsie is niet iets wat ik ooit wil krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
owwww gaaf
[..]
hahahaha hoezo, ik moest hardop lachen
dit voor jouquote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn mzuiekjsnzn voor vandaag, voor jullie. Van mij en Jan ook wel een beetje.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Radioheadquote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihi, je denkt dat je heel wat bent he gniffel.gifquote:
Goede live-concert, zo daar at knebworth.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef Henkie94 het volgende:
LET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ENTERTAAAAAAIN YOOU
thx ik vind robbie serieus tofquote:
dag meneerquote:
Ga je ook naar Dokk'um open?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef Henkie94 het volgende:
Ik stel een muzieklijstje samen d.m.v. Kink Aardschok.
Ik ben heel wat ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi, je denkt dat je heel wat bent he gniffel.gif
Op t moment is er Metallica - One.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef FreezePop het volgende:
Kink Aardschok zendt 24 uur per dag, 7 dagen per week de hardste gitaarmuziek uit. Hardrock, heavy metal, nu-metal, gothic en ander gitaargeweld op de radio!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken ik niet. Ga waarschijnlijk wel naar Graspop.quote:
Creepquote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied.quote:
Slaap lekkerquote:
http://www.dokkemopenair.eu/quote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Op t moment is er Metallica - One.
[..]
Die ken ik niet. Ga waarschijnlijk wel naar Graspop.
Awwwquote:
Oh wait, had je die niet al eens gestuurd?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
http://www.dokkemopenair.eu/
[..]
Awww [ afbeelding ]
Sterkte bloemp
Welterusten dan maar
Ziet er gezellig uit daar.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
http://www.dokkemopenair.eu/
[..]
Awww [ afbeelding ]
Sterkte bloemp
Welterusten dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |