Ahquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee want geen progrock, shoegaze of postrock
Ik zie jou niet maar je bent er toch degelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je iets niet ziet betekent niet dat het er niet is
Daarom zeg ik ook, verder kijken dan je neus lang is. Maar het maakt wikipedia niet per definitie onbetrouwbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet ook in acht houden wát je zoekt op Wikipedia.
Bijvoorbeeld http://en.wikipedia.org/wiki/Franssen_effect zou ik gelijk aannemen (buiten dat de bronnen eronder staan), maar vooral omdat er nergens een reden is om hier verkeerde informatie op te zetten.
Bij iets als http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Peter_Balkenende moet je dan toch met wat meer argusogen kijken.
Goedquote:
Ik vind mezelf niet awesomequote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik alleen geen directe antwoorden krijg
[..]
en dit is dus precies wat ik bedoel. Zo van kijk, ik heb het allemaal wel en ik heb het licht gezien en jij niet dus je hoort niet bij de groep met awesome duuudes en daarom was je ook een breezer en daarom dit en daarom dat. Ik ben gewoon zo, dit geloof ik en er zit geen reden achter en ook geen piramide of god of jezus. Niet voor mij tenminste
Welke test, welk idee? (sorry hoor, deze hier is een beetje verstrooid van aard en heeft een paar dagen niet genoeg slaap achter de rug)quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het idee achter die 'test' wat je net postte?
Schiedam is al nat inmiddels, dus jij bent zo aan de beurt..quote:
Oh, ik weet niet of test het juiste woord is, maar dat gedoe waar Faye en jij het steeds over hebben. Dat voldoen aan bepaalde punten.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke test, welk idee? (sorry hoor, deze hier is een beetje verstrooid van aard en heeft een paar dagen niet genoeg slaap achter de rug)
duurt nog wel even voordat het hier is hoop ik... heb was buiten hangenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schiedam is al nat inmiddels, dus jij bent zo aan de beurt..
Ik was ook nat, geen regen voor nodig gehad. Handdoek vergeten mee te nemenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hele bureau/tafel/bed zit onder?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook nat, geen regen voor nodig gehad. Handdoek vergeten mee te nemen
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet of test het juiste woord is, maar dat gedoe waar Faye en jij het steeds over hebben. Dat voldoen aan bepaalde punten.
Wat is het idee daarachter?
Ik vind het ongelofelijk vervelend als mensen zich om sommige dingen niet druk maken of niet nadenken over bepaalde dingen en dit verklaart voor mij waarom sommigen dat doen en dan kan ik er vrede mee hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet awesomeHet verklaart gewoon een hoop.
Vannacht pas ergens daar in de buurt denk ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duurt nog wel even voordat het hier is hoop ik... heb was buiten hangen
Ik maak me wel druk om jou toekomst als je zo door blijft gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ongelofelijk vervelend als mensen zich om sommige dingen niet druk maken of niet nadenken over bepaalde dingen en dit verklaart voor mij waarom sommigen dat doen en dan kan ik er vrede mee hebben.
Ligt er helemaal aan waar de wind heen staat natuurlijk maar ik hoop dat er hier ook even wat water komt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus die 'test' (bij gebrek aan beter woord) verklaart voor jou waarom sommige mensen zich niet druk maken om dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ongelofelijk vervelend als mensen zich om sommige dingen niet druk maken of niet nadenken over bepaalde dingen en dit verklaart voor mij waarom sommigen dat doen en dan kan ik er vrede mee hebben.
mooi, zijn we het daar toch nog over eens.quote:
Juist die verklaring, dat vind ik echt gruwelijk. Je stopt er mensen mee in hokjes. Niet zo/wel zo. En als ze niet zo zijn, is het een verklaring. Omdat ik niet aan die piramidezooi voldoe, is het ineens AHA! daarom geloof je niet. en daarmee zeg je ook dat als ik niet hoog op die piramide sta, ik niet ver ontwikkeld ben, maar gewoon kutplebs, want zo ga je er later tegenaan kijken. "Ah, die voldoet niet, dat verklaart waarom het zo'n uitschot is!" en je zegt dat geloof iets is voor mensen die hoog op de ladder staan. Als het kon, zou ik die piramide in de fik zetten en er naakt omheen dansen met een theekopje op mijn hoofd en zonnetjes om mijn tepels getekend.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet awesomeHet verklaart gewoon een hoop.
En over welke dingen heb je het dan voornamelijk? Waar wil je dat mensen zich om drukmaken?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel de badkamer en overloop daarnetquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hele bureau/tafel/bed zit onder?
Ik stop jou altijd in het fayehokje hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mooi, zijn we het daar toch nog over eens.
[..]
Juist die verklaring, dat vind ik echt gruwelijk. Je stopt er mensen mee in hokjes. Niet zo/wel zo. En als ze niet zo zijn, is het een verklaring. Omdat ik niet aan die piramidezooi voldoe, is het ineens AHA! daarom geloof je niet. en daarmee zeg je ook dat als ik niet hoog op die piramide sta, ik niet ver ontwikkeld ben, maar gewoon kutplebs, want zo ga je er later tegenaan kijken. "Ah, die voldoet niet, dat verklaart waarom het zo'n uitschot is!" en je zegt dat geloof iets is voor mensen die hoog op de ladder staan. Als het kon, zou ik die piramide in de fik zetten en er naakt omheen dansen met een theekopje op mijn hoofd en zonnetjes om mijn tepels getekend.
Ik en mijn aversie tegen hokjes.
Dat doe ik ook zonder die test wel ja, maar dan blijft die onvrede.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus die 'test' (bij gebrek aan beter woord) verklaart voor jou waarom sommige mensen zich niet druk maken om dingen.
Je kan ook gewoon iemand respecteren om hoe hij/zij is. Waarom heb je daar die 'test' voor nodig?
Waarom boeit het jou wat mensen wel of niet interesseert? Dat zegt imo meer over jou dan over de mensen die het niks kan schelenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Voorbeeld: Kom ik aan bij godsdienst met een zeer interessante aflevering van tegenlicht over Islam en het Midden-Oosten vs. het Westen, maar niemand luistert ernaar... en daar kan ik me dan druk om maken
Dat was ook mijn punt, maar nu ben ik op mijn tenen getraptquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus die 'test' (bij gebrek aan beter woord) verklaart voor jou waarom sommige mensen zich niet druk maken om dingen.
Je kan ook gewoon iemand respecteren om hoe hij/zij is. Waarom heb je daar die 'test' voor nodig?
Ik snap het oprecht nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt, maar nu ben ik op mijn tenen getrapt
Oftewel, jij maakt je druk over mensen die zich over bepaalde dingen niet druk maken omdat jij je er wel druk over wilt maken?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Voorbeeld: Kom ik aan bij godsdienst met een zeer interessante aflevering van tegenlicht over Islam en het Midden-Oosten vs. het Westen, maar niemand luistert ernaar... en daar kan ik me dan druk om maken
Heeft 'ie in ieder geval nog een trapje te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat mensen wel of niet interesseert? Dat zegt imo meer over jou dan over de mensen die het niks kan schelen
Omdat je nog eens van een brug springt als je alle wereldproblematiek op je neemt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
omdat anders het land verziekt achterblijft. Het gaat over hun toekomst, niet alleen de mijne. En inderdaad, dat zegt ook iets over mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat mensen wel of niet interesseert? Dat zegt imo meer over jou dan over de mensen die het niks kan schelen
Welk land blijft verziekt achter?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat anders het land verziekt achterblijft. Het gaat over hun toekomst, niet alleen de mijne. En inderdaad, dat zegt ook iets over mij.
Ik weet niet hoor, maar ik heb geen zin in een derde wereldoorlog.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Omdat je nog eens van een brug springt als je alle wereldproblematiek op je neemt.
Daar maak ik me nou druk om
JA, DOEN, DE BELGEN ZIJN HEILIGquote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
We moeten Naatje België geven, kijken wat er uit voort bloeit
En deze gedachtegang snap ik al helemaal nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb geen zin in een derde wereldoorlog.
Ik ben heel open minded en ik wil het graag snappen, maar dit snap ik echt nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een andere kijk op dingen.
Dankjequote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef EggsTC het volgende:
Tering heerlijk van hallen, zo vlak voordat ik naar bed ga deze shiz
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En deze gedachtegang snap ik al helemaal niet
Wil je nu zeggen dat oorlogen ontstaan omdat mensen ongelovig zijn?
Ja, geloof/religie/spiritualiteit is iets voor mensen die hoog op de ladder staan, maar dat wil niet zeggen dat die mensen die er niet mee bezig zijn minder zijn oid, het wil gewoon zeggen dat ze iets missen in hun behoeftes.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mooi, zijn we het daar toch nog over eens.
[..]
Juist die verklaring, dat vind ik echt gruwelijk. Je stopt er mensen mee in hokjes. Niet zo/wel zo. En als ze niet zo zijn, is het een verklaring. Omdat ik niet aan die piramidezooi voldoe, is het ineens AHA! daarom geloof je niet. en daarmee zeg je ook dat als ik niet hoog op die piramide sta, ik niet ver ontwikkeld ben, maar gewoon kutplebs, want zo ga je er later tegenaan kijken. "Ah, die voldoet niet, dat verklaart waarom het zo'n uitschot is!" en je zegt dat geloof iets is voor mensen die hoog op de ladder staan. Als het kon, zou ik die piramide in de fik zetten en er naakt omheen dansen met een theekopje op mijn hoofd en zonnetjes om mijn tepels getekend.
Ik en mijn aversie tegen hokjes.
Aldus de bedenker van die piramidequote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, geloof/religie/spiritualiteit is iets voor mensen die hoog op de ladder staan, maar dat wil niet zeggen dat die mensen die er niet mee bezig zijn minder zijn oid, het wil gewoon zeggen dat ze iets missen in hun behoeftes.
Het is ook gewoon scheef. Wetenschappers niet geloven, maar wel vinden dat die piramide 100% waterdicht isquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben heel open minded en ik wil het graag snappen, maar dit snap ik echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |