Wel als je de bronnen in de bronvermelding van wikipedia als bron raadpleegt en deze als geloofwaardig wordt geacht.quote:
De pil is veel makkelijkerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, ik moet nog niet denken aan koters zegen nee, kom nou niet met gebruik dan een condoom, want 1. die dingen kunnen scheuren en 2. ik wil geen rubber om mijn lul
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, ik moet nog niet denken aan koters zegen nee, kom nou niet met gebruik dan een condoom, want 1. die dingen kunnen scheuren en 2. ik wil geen rubber om mijn lul
Dan nog vind ik het geen onomstotelijke bron. Jij en ik kunnen zo iets aanpassen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je de bronnen in de bronvermelding van wikipedia als bron raadpleegt en deze als geloofwaardig wordt geacht.
Altijd verder kijken dan je neus lang is
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tolereren onzekerheid en nemen de realiteit efficiënt waar
> Nee
Accepteren zichzelf en anderen voor wat ze zijn
> Nee
Spontaan in gedrag en gedachten
> Wel impulsief, telt dat?
Probleem-centrisch ipv egocentrisch
> Nee
Heeft gevoel voor humor
> Ik heb alleenstaande humor
Is zeer creatief
> Ja, enorm
Bestand tegen het aannemen van waarden en gedrag omdat het wordt verlangd door de cultuur, hoewel niet expres onconventioneel
> Misschien als het in het nederlands vertaald kan worden..
Bezorgd om het welzijn van de mensheid
> We're all gonna die, who cares?
Kan de eenvoudige ervaringen van het leven diep waarderen
> Mwah, wat is diep? Ok. Ja.
Diepe, bevredigende interpersoonlijke relaties aangaan met een paar mensen, in tegenstelling tot veel contacten
> jahoorniet zelfgeactualiseerd dus, dacht ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijkt objectief naar het leven
> zou kunnen
Krijg ik nu een diploma?![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?
Neequote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?
De wikipedia pagina ja, de bronnen die daarbij vermeld staan kan je ook aanpassen, maar als je die bronnen dan bekijkt, zie je snel genoeg of deze geloofwaardig zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen onomstotelijke bron. Jij en ik kunnen zo iets aanpassen.
de pil hoef ik niet te slikken, dat is afhankelijk van de vrouwelijke kantquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pil is veel makkelijkerEn abortus is niet voor niks uitgevonden.
De kerk is toch tegen abortus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de pil hoef ik niet te slikken, dat is afhankelijk van de vrouwelijke kanten true, maar meestal willen de vrouwen, als ze zwanger zijn uiteindelijk toch heel graag het kind houden (en ik waarschijnlijk ook), dus die abortus komt er dan niet door
Het zou mij een worst wezen. Ik haal mijn geluk wel ergens anders vandaan, niet uit het idee dat als ik een waslijst af kan vinken dat ik dan verheven ben boven de rest van de mens. Nou gefeliciteerd hee, je hebt heel de piramide gehad en nu sta je boven de rest. Wil je een medaille zodat je het aan iedereen kan laten zienquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet zelfgeactualiseerd dus, dacht ik ook wel![]()
Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De eerste echtelijke ruzie begint nu al?
Die condoom is dus de reden dat je niet aan seks doet?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de pil hoef ik niet te slikken, dat is afhankelijk van de vrouwelijke kanten true, maar meestal willen de vrouwen, als ze zwanger zijn uiteindelijk toch heel graag het kind houden (en ik waarschijnlijk ook), dus die abortus komt er dan niet door
IK BEN GODVERDOMME NIET KERKELIJK, IK BEN EEN CHRISTELIJKE HEDONISTquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De kerk is toch tegen abortus?
Wat dan Naatje, WAT DAN?!
quote:
Nou...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het zou mij een worst wezen. Ik haal mijn geluk wel ergens anders vandaan, niet uit het idee dat als ik een waslijst af kan vinken dat ik dan verheven ben boven de rest van de mens. Nou gefeliciteerd hee, je hebt heel de piramide gehad en nu sta je boven de rest. Wil je een medaille zodat je het aan iedereen kan laten zien
We hebben al genoeg ruzies gehad, dat was meer de "Nee hoor"quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Nou...
Komt wel in de buurt al
als ik geen kind wil, dat gaat het eruit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Nou...
Komt wel in de buurt al
Maar je bent wel christelijk, of heb je als 'hedonist' ineens andere regeltjes ofzeau?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME NIET KERKELIJK, IK BEN EEN CHRISTELIJKE HEDONIST
Nee, maar het gaat meer om het idee. Als jij dat allemaal niet hebt, is het begrijpelijk dat je de denkwijze hebt van "ik denk wel dat er iets is, maar ik weet niet wat", want je maakt je er niet druk om.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het zou mij een worst wezen. Ik haal mijn geluk wel ergens anders vandaan, niet uit het idee dat als ik een waslijst af kan vinken dat ik dan verheven ben boven de rest van de mens. Nou gefeliciteerd hee, je hebt heel de piramide gehad en nu sta je boven de rest. Wil je een medaille zodat je het aan iedereen kan laten zien
Wat is het idee erachter?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat meer om het idee. Als jij dat allemaal niet hebt, is het begrijpelijk dat je de denkwijze hebt van "ik denk wel dat er iets is, maar ik weet niet wat", want je maakt je er niet druk om.
kloptquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ik geen kind wil, dat gaat het eruit.
Zo denk jij ook, alleen besef je het zelf niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat meer om het idee. Als jij dat allemaal niet hebt, is het begrijpelijk dat je de denkwijze hebt van "ik denk wel dat er iets is, maar ik weet niet wat", want je maakt je er niet druk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer dat ik alleen geen directe antwoorden krijgquote:
en dit is dus precies wat ik bedoel. Zo van kijk, ik heb het allemaal wel en ik heb het licht gezien en jij niet dus je hoort niet bij de groep met awesome duuudes en daarom was je ook een breezer en daarom dit en daarom dat. Ik ben gewoon zo, dit geloof ik en er zit geen reden achter en ook geen piramide of god of jezus. Niet voor mij tenminstequote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet ook in acht houden wát je zoekt op Wikipedia.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wikipedia pagina ja, de bronnen die daarbij vermeld staan kan je ook aanpassen, maar als je die bronnen dan bekijkt, zie je snel genoeg of deze geloofwaardig zijn.
Daarom, verder kijken dan je neus lang is. Daarbij, over het algemeen genomen klopt de info op wikipedia gewoon. Kan je drie kort drie lang zeuren
Edit: En we weten allemaal dat wetenschappelijke bronnen ook niet altijd onomstotelijk zijn
Nee want geen progrock, shoegaze of postrockquote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil je iets van Van Halen draaien?
316 ofzo, ook een nummer van 11 minuten
Dat je iets niet ziet betekent niet dat het er niet isquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo denk jij ook, alleen besef je het zelf niet.
Want je gelooft in 'iemand' of 'iets' waarvan je helemaal niet weet dat het er is
Als je wel een kind wil, gaat het er ook uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ik geen kind wil, dat gaat het eruit.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo denk jij ook, alleen besef je het zelf niet.
Want je gelooft in 'iemand' of 'iets' waarvan je helemaal niet weet dat het er is
DamnTrue, maar ik maak me er dus sort of druk om, ik ben er heel erg mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het idee achter die 'test' wat je net postte?quote:
kloptquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Via een abortus, niet negen maanden en een flubberkut verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |