Niet daar gehad in ieder geval, maar het is de piramide van Maslow.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is van maatschappijleer toch?
Wat een aids was dat zeg
Ja, die kregen wij bij maatschappijleerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet daar gehad in ieder geval, maar het is de piramide van Maslow.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had helemaal niet door dat vh al draaide
Curse curse die curse die curse...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze piramide is heiligen ik vind het nog steeds geniaal dat seks eerder dan liefde komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
deze stelling beaam ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had helemaal niet door dat vh al draaide
daar heb ik hele toetsen over gehadquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet daar gehad in ieder geval, maar het is de piramide van Maslow.
Ik ken heel die piramide niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb ik hele toetsen over gehad
Free Bird?!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Dit is trouwens het langste nummer van vanavond. 16 minuten
Wiki is een prima bron.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een degelijke bron ipv wiki.
damn.. dat is langquote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Het klinkt lekker, dus ik ben er blij meequote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
De live versie duurt wel 14 minutenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Free bird duurt 'maar' 9 minuut zoveel volgens mij
Waarom is dat geniaal? Dat is logisch, want voortplanting is een oerdrift. Liefde niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze piramide is heiligen ik vind het nog steeds geniaal dat seks eerder dan liefde komt.
die woorden zocht ikquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat geniaal? Dat is logisch, want voortplanting is een oerdrift. Liefde niet.
hou opquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens Abraham H. Maslow voldoet het gedrag van de zelf-geactualiseerde of de psychisch gezonde mens aan een aantal criteria[1]:
Tolereren onzekerheid en nemen de realiteit efficiënt waar /check
Accepteren zichzelf en anderen voor wat ze zijn /halve check
Spontaan in gedrag en gedachten /check (denk ik)
Probleem-centrisch ipv egocentrisch /oncheck
Heeft gevoel voor humor /check
Is zeer creatief /check
Bestand tegen het aannemen van waarden en gedrag omdat het wordt verlangd door de cultuur, hoewel niet expres onconventioneel /hele grote übercheck
Bezorgd om het welzijn van de mensheid /check
Kan de eenvoudige ervaringen van het leven diep waarderen /ehm, check?
Diepe, bevredigende interpersoonlijke relaties aangaan met een paar mensen, in tegenstelling tot veel contacten /oncheck
Kijkt objectief naar het leven /ehm, geen idee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfactualisering
Spontaan in gedachte zekerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens Abraham H. Maslow voldoet het gedrag van de zelf-geactualiseerde of de psychisch gezonde mens aan een aantal criteria[1]:
Is zeer creatief /check
Bestand tegen het aannemen van waarden en gedrag omdat het wordt verlangd door de cultuur, hoewel niet expres onconventioneel /hele grote übercheck
Diepe, bevredigende interpersoonlijke relaties aangaan met een paar mensen, in tegenstelling tot veel contacten /oncheck
I know, maar ik vind het nog steeds geniaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat geniaal? Dat is logisch, want voortplanting is een oerdrift. Liefde niet.
So let's get to the pointquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
is school toch nog ergens handig voorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hou opkrijg het idee dat ik voor school bezig ben als ik jouw post lees
Dit is geniaal, gewoon van bijna uit het niets beginnen en dan steeds harder en harderquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit nummer wel een beetje erg saai
Waarom vecht jij tegen je oerdrift?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het nog steeds geniaal
Heul veel checks voor mij ook, enkelen niet.. daar faal ik in..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Is zeer creatief /check
That's what she saidquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is geniaal, gewoon van bijna uit het niets beginnen en dan steeds harder en harder
ik heb een goede relatie met mijn rechterhandquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vecht jij tegen je oerdrift?
Of geloof je dat de mens zo opeens is neergeplempt op aarde?
Trouwen hoort toch bij de oerdrift?! Snap je dat niet ofzo?!?! :squote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vecht jij tegen je oerdrift?
Of geloof je dat de mens zo opeens is neergeplempt op aarde?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Trouwen hoort toch bij de oerdrift?! Snap je dat niet ofzo?!?! :s
Succes met de bevruchting, danquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een goede relatie met mijn rechterhand
Waarom is lichamelijke behoefte sex?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige band iddquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is geniaal, gewoon van bijna uit het niets beginnen en dan steeds harder en harder
Tolereren onzekerheid en nemen de realiteit efficiënt waarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Is zeer creatief /check
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijkt objectief naar het leven
> zou kunnen
Krijg ik nu een diploma?Anonimity is a bliss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |