vandaar dat mijn beste vriendin een 8 staat voor natuurkunde en wiskunde Bquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan toch ook niet praktisch, dat is ook wetenschappelijk onderzocht enzo. Waarom denk je dat er zo weinig vrouwen op N&T zitten en als ze er al zitten gaan ze iets met geneeskunde doen of willen ze er zsm weg...
maar ze heeft het uitgevonden duhhhquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
nee dat heet puur toeval. Ze wou een sausje maken voor bij het eten.
Hihi ben ik concurrentie?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
claim ze gelijk en stop ze in een kelder waar ze niet bij fok kunnen!
Ja, ik zeg niet dat het altijd zo is, maar de meerderheid van de vrouwen heeft een talig brein en de meerderheid van de mannen heeft een brein meer in de richting van de wiskundevakken. Ik ben ook een uitzondering, ik heb een talig brein. Het verklaart in ieder geval waarom er zo weinig vrouwelijke uitvindingen/uitvinders zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
vandaar dat mijn beste vriendin een 8 staat voor natuurkunde en wiskunde B
Pff,nigga please, ik ben toch al van de marktquote:
issie dik? Ik ben bang voor dikke mensen namelijk, vooral zonder boobiesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pff,nigga please, ik ben toch al van de marktEn als je dat wel was, dan had ik broerlief op je afgestuurd
Wat is je excuus voor kevlar?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ja komt omdat ze koffie wou filteren met dr panty. Ze dacht dat het troebel water was
OMG duidelijk dat jij 17 bent!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan toch ook niet praktisch, dat is ook wetenschappelijk onderzocht enzo. Waarom denk je dat er zo weinig vrouwen op N&T zitten en als ze er al zitten gaan ze iets met geneeskunde doen of willen ze er zsm weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |