Gelukkig maar! Mijn tuin\balkon slang ligt hier door de kamer.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm tuinslang telt niet. Dat is geen echte slang
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet met zekerheid zeggen. Ik bedoelde all1 aan te geven dat een vrouw aan de macht niet verheerlijkend hoeft te zijn.We weten niet hoe het is als de vrouw net zo lang aan de macht is als de man nu. Dus kan je er imo ook niets over zeggen.
Wel eerst goed spoelen, je weet maar nooit wat voor beestjes erin kunnen zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Mijn tuin\balkon slang ligt hier door de kamer.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niemand komt aan viro of 1 van de andere echte onzinradio posters..
Don't fuck with them.. we will find you.. we will haunt you....
Stop dan ook met het verheerlijken van een vrouw boven de man! 100% gelijk is gewoon het beste!quote:
en ik neem Snuf meequote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan stuur ik naat op je af, blijf van mijn broer bitches
Je hebt zelf gezegd dat ik weet hoe jouw brandslang eruit zietquote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm tuinslang telt niet. Dat is geen echte slang
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stop dan ook met het verheerlijken van een vrouw boven de man! 100% gelijk is gewoon het beste!
nee jho.. check dat haar.. dat is zoo geen manquote:
Ik heb heel mn balkon er 2x mee bespoten dus ik hoop dat t genoeg is.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel eerst goed spoelen, je weet maar nooit wat voor beestjes erin kunnen zitten
Ja, en een Hitler in wordingquote:
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niemand komt aan viro of 1 van de andere echte onzinradio posters..
Don't fuck with them.. we will find you.. we will haunt you....
ik heb zin in discosticks en co.quote:
kuisheidsgordelquote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
Je hebt 30 seconden om een noemenswaardige uitvinding te noemen die de vrouw gemaakt heeft
Je moeder.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
Je hebt 30 seconden om een noemenswaardige uitvinding te noemen die de vrouw gemaakt heeft
amen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stop dan ook met het verheerlijken van een vrouw boven de man! 100% gelijk is gewoon het beste!
checkquote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
rontgenstralingquote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
mijquote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
kan niet bedenken, zegt al genoeg over vrouwenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
je staat aan mijn kant toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
Die is niet gemaakt door een vrouw hoor!quote:
de pil ?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen:
Vrouwen zijn dan toch ook niet praktisch, dat is ook wetenschappelijk onderzocht enzo. Waarom denk je dat er zo weinig vrouwen op N&T zitten en als ze er al zitten gaan ze iets met geneeskunde doen of willen ze er zsm weg...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
kan niet bedenken, zegt al genoeg over vrouwen
Ja maar dan moet je wel nat zijn, niet droogquote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Vandaar die dingen zo kut zijn om in te brengen.
nee dat dacht ik al.. schrok eventjes.. maar dan is het goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |