sukkelquote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, die naatje zit nog steeds onder de plak bij zn chickie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Waerde medefokker, om welke reden kom je tot deze enigzins kloppende, doch niet helemaal juiste conclusie?quote:
trouwen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef Annnet het volgende:
Mannen zijn superieur over vrouwen want piemel
Wij hebben tietenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef Annnet het volgende:
Mannen zijn superieur over vrouwen want piemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Klopt, term die de jeugd van tegenwoordig gebruikt is NERD!!!! of Fok!kerquote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waerde medefokker, om welke reden kom je tot deze enigzins kloppende, doch niet helemaal juiste conclusie?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben tieten*negeert spoiler*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoe!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij hebben tietenOf je bent in verhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Dat je niet onderdanig moet zijn naar je wijf.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waerde medefokker, om welke reden kom je tot deze enigzins kloppende, doch niet helemaal juiste conclusie?
hoogbejaardequote:Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ken je plek vrouwmensch anders is het enkeltje richting kelder
Jawel, dat zegt mijn achtergrond en mijn geloof, welke ik zorgvuldig tegen het licht van andere achtergronden en geloven heb gehouden.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat je niet onderdanig moet zijn naar je wijf.
Heb je twee moeders ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt mijn achtergrond en mijn geloof, welke ik zorgvuldig tegen het licht van andere achtergronden en geloven heb gehouden.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben dik en heb geen tieten, tot zover mijn fapwaardigheid
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Christelijke Hedonist heh. Toen kwamen ze tot de baanbrekende conclusie dat vrouwen geen dingen zijn, maar mensen.quote:
Nou succes ermee.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Christelijke Hedonist heh. Toen kwamen ze tot de baanbrekende conclusie dat vrouwen geen dingen zijn, maar mensen.
Daar zit ze al dus : Wutt?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ken je plek vrouwmensch anders is het enkeltje richting kelder
ja geef ze nog meer rechten, voor je het weet nemen ze de macht overquote:Op zondag 8 mei 2011 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Christelijke Hedonist heh. Toen kwamen ze tot de baanbrekende conclusie dat vrouwen geen dingen zijn, maar mensen.
Je ziet jezelf zoals je jezelf wilt zien, maar je hebt een prachtlijf en neger is dat vast en zeker met me eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
welke negerquote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ziet jezelf zoals je jezelf wilt zien, maar je hebt een prachtlijf en neger is dat vast en zeker met me eens.
admit it.. you like itquote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ja geef ze nog meer rechten, voor je het weet nemen ze de macht over
Ik ga jou vandaag weer KO meppen met mijn penis. Het is surinamer verdommequote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ziet jezelf zoals je jezelf wilt zien, maar je hebt een prachtlijf en neger is dat vast en zeker met me eens.
Dus? Liever een vrouw aan de macht dan een man. Op scholen waar mannen directeur zijn, allemaal rode cijfers op de bankrekeningen, op scholen waar vrouwen directeur zijn: allemaal zwarte cijfers.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ja geef ze nog meer rechten, voor je het weet nemen ze de macht over
STOPPEN MET RASSENHAAT.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Liever een vrouw aan de macht dan een man. Op scholen waar mannen directeur zijn, allemaal rode cijfers op de bankrekeningen, op scholen waar vrouwen directeur zijn: allemaal zwarte cijfers.
je kwam bijna.. i love to teasequote:Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wie heeft gezegd dat je mocht stoppen met zuigen
Als vent zou ik je in je gezicht slaan met je eigen hangtiet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kwam bijna.. i love to tease
beter rode cijfers dan zwarte cijfers. Heb liever alles legaal dan illegaalquote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Liever een vrouw aan de macht dan een man. Op scholen waar mannen directeur zijn, allemaal rode cijfers op de bankrekeningen, op scholen waar vrouwen directeur zijn: allemaal zwarte cijfers.
<Ignore mode one>quote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Als vent zou ik je in je gezicht slaan met je eigen hangtiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |