quote:
houden zo, op een dag ben je blij met je anonieme bestaanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
Geeft niet, genoeg mensen weten van mijn bestaan af.
was je vannacht een brandweervrouwtjequote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet toch zeker dat ik jouw brandslang zag vannacht.. zal het dan wel gedroomd hebben
Ja, jij zegt dat vrouwen, als ze kans op macht hebben net zo verdorven worden als de man. Daar ga ik niet tegenin, omdat ik simpelweg niet weet of vrouwen net zo gevoelig zijn voor macht. Ik weet dat over het algemeen, als men in machtspositie is, deze macht ook gebruikt.quote:
OOOOOOOOOOO MN GEWETEN WAT DOE JEquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
houden zo, op een dag ben je blij met je anonieme bestaan
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was je vannacht een brandweervrouwtje
Vrouwen zijn te druk bezig met hun vrouwelijke "concurrenten" uit te schakelenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat vrouwen, als ze kans op macht hebben net zo verdorven worden als de man. Daar ga ik niet tegenin, omdat ik simpelweg niet weet of vrouwen net zo gevoelig zijn voor macht. Ik weet dat over het algemeen, als men in machtspositie is, deze macht ook gebruikt.
Waarom denk je dat ik marco borsato met dromen zijn bedrog heb aangevraagd eerder op de dagquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet toch zeker dat ik jouw brandslang zag vannacht.. zal het dan wel gedroomd hebben
brand in de achteringangquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had iig een brandslang in mijn handen
euhm tuinslang telt niet. Dat is geen echte slangquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had iig een brandslang in mijn handen
en waar baseer je dat op? Dat is het vage denkbeeld wat we vandaag de dag, ondanks die vele feministen, nog steeds hebben. Je kunt noch zonder de man, noch zonder de vrouw, maar het is nutteloos om de één boven de ander te stellen, maar als je dat dan doet moet je de vrouw boven de man zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zonder mannen hadden we geen economie
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik marco borsato met dromen zijn bedrog heb aangevraagd eerder op de dag
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te druk bezig met hun vrouwelijke "concurrenten" uit te schakelen
bron: Quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat dat niet eerder over relatiesquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te druk bezig met hun vrouwelijke "concurrenten" uit te schakelen
bron: Quest
Je hebt gelijk. Hitler was een manquote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en waar baseer je dat op? Dat is het vage denkbeeld wat we vandaag de dag, ondanks die vele feministen, nog steeds hebben. Je kunt noch zonder de man, noch zonder de vrouw, maar het is nutteloos om de één boven de ander te stellen, maar als je dat dan doet moet je de vrouw boven de man zetten.
Mijn vriendje knalt je kop deraf.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
bij jou thuis, ff je vriendje waarschuwen dat je binnenkort over datum bentZal ie waarderen
Ik kan dat ook niet met zekerheid zeggen. Ik bedoelde all1 aan te geven dat een vrouw aan de macht niet verheerlijkend hoeft te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat vrouwen, als ze kans op macht hebben net zo verdorven worden als de man. Daar ga ik niet tegenin, omdat ik simpelweg niet weet of vrouwen net zo gevoelig zijn voor macht. Ik weet dat over het algemeen, als men in machtspositie is, deze macht ook gebruikt.
Precies, Wilders is ook een man.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hitler was een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |