Ga me niet vertellen dat jij geen vaatwasser hebtquote:
Waar is me beeebiieee, one luvvvvquote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Annnet het volgende:
Liefde is...
...samen met je vriendje in het ONZ RADIO topic posten
En tijdens de seks hierover pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Annnet het volgende:
Liefde is...
...samen met je vriendje in het ONZ RADIO topic posten
Ja hej, ik kan er ook niets aan doen dat dit wetenschappelijk onderzocht isquote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwelijke uitvindingen zat! All1 zijn 9 van de 10 door haar man op gegeven aan de instanties ed. Wat denk je dat er gebeurt met je (als vrouw) (bv rond 1800) als je ineens briljante dingen gaat opperen?
Precies! Als iedereen hier denkt, dat alles wat tot nu toe is uitgevonden all1 maar aan het mannelijke geslacht te danken is, kan nog een keertje gaan denken.quote:
'inbrengen'quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Vandaar die dingen zo kut zijn om in te brengen.
Nee, heb geen luie vriendinquote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij geen vaatwasser hebt
KILLquote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef Viro het volgende:
omg zie mijn buurmeisje volop met dr stuur van dr fiets een kras in dr vaders auto zettenzelf heeft ze niets door
Zolang het maar duidelijk is dat jij hier niet zou hebben gezeten als er geen vrouwen zouden zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, heb geen luie vriendinHeb dr heel goed afgericht
Pics.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben dik en heb geen tieten, tot zover mijn fapwaardigheid
Imo wetenschappelijk onderzocht door een man die een excuus zoekt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja hej, ik kan er ook niets aan doen dat dit wetenschappelijk onderzocht isEr wordt op de basisschool nu ook al uitgegaan van de man/vrouw verdeling. Daar kan ik niets aan doen, het is de keiharde waarheid. Iemand vertelde een aantal weken geleden dat ze problemen had op school en toen hadden ze onderzoek gedaan en toen had ze een 'mannelijk' brein. Het was dus een vrouw.
Nee juist niet, is lachen. buurman is een klootzak. Maar zijn dochters hebben beiden een crush op mij.quote:
dat verandert de zaak 1000%quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee juist niet, is lachen. buurman is een klootzak. Maar zijn dochters hebben beiden een crush op mij.Het is dat ik een vriendin heb anders had ik een item van mijn to-do-before-i-die-lijst kunnen afvinken
Dan zou het raar zijn dat mijn moeder dan juist met dat wetenschappelijke onderzoek komt aanzetten. Moeder is orthopedagoog van beroep.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo wetenschappelijk onderzocht door een man die een excuus zoekt.
Seks is uitgevonden door mannen voor hun plezier. Baby's groeien/komen uit bloemkolen, is wetenschappelijk bewezenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang het maar duidelijk is dat jij hier niet zou hebben gezeten als er geen vrouwen zouden zijn
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Seks is uitgevonden door mannen voor hun plezier. Baby's groeien/komen uit bloemkolen, is wetenschappelijk bewezen
Je hebt ook gewoon gelijk, hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou het raar zijn dat mijn moeder dan juist met dat wetenschappelijke onderzoek komt aanzetten. Moeder is orthopedagoog van beroep.
Frakquote:Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Seks is uitgevonden door mannen voor hun plezier. Baby's groeien/komen uit bloemkolen, is wetenschappelijk bewezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word later gynaecoloogquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou het raar zijn dat mijn moeder dan juist met dat wetenschappelijke onderzoek komt aanzetten. Moeder is orthopedagoog van beroep.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
Seks is uitgevonden voor vrouwen om mannen te chanteren
Als je dat probeert word je verkrachtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
Dat is misbruik maken van een dronken manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik kan maar 1 plek verzinnen waar vrouwen beter zijn dan mannenGordon Ramsey is een wijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hier spreekt een man met ervaringquote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je zo vaak een kut hebt gezien is dat niet meer interessant hoorMaar, veel succes
quote:
Waarom denk je dat ik niet neuk t/m het huwelijk? Dan kan ze me tot die tijd niet chanteren, althans, dat hoopte ik...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
Lijkt mij ook leuk, de hele dag naar uitgelubberde en gescheurde kutten kijkenquote:
Sigaretten fabrikanten hielden ook jaren lang vol dat roken niet slecht was voor je gezondheid. Ook daar hadden ze bewijs voor via onderzoek.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwen vandaag de dag zijn zo slecht in koken dat een man ze moet leren te koken, waar gaat het heen met de wereldquote:
Nee, maar het is gewoon zoquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met ervaring![]()
quote:[..]
FAALquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet neuk t/m het huwelijk? Dan kan ze me tot die tijd niet chanteren, althans, dat hoopte ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |