Ik wil nieuwe michael jordans shorts halenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nieuwe jeans. Zo'n skinny met wat kapotte plekken. En een baseballjack.
Jij klinkt echt als de ideale manquote:Op zondag 8 mei 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
alles gaat goed totdat je getrouwd bent, dan denken ze opeens dat ze recht van spreken hebben
Ik zie iedereen met een baseballjack de laatste tijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nieuwe jeans. Zo'n skinny met wat kapotte plekken. En een baseballjack.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezegend zijnde met een bovengemiddelde intelligentie, zeker
Ja, ik vind ze leuk, dus ik wil der een, zie er hier nog niet zoveel mensen mee lopen. Zie juist veel mensen in van die wijde jurken/jumpsuits waar ik dan weer barweinig mee heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die baseball jacks zijn helemaal in he... Hier lopen er alleen Turken mee, alleen daarom wil ik 'm al niet
Dan maken mijn zusje en ValHallen mij af. Ik ben namelijk Fok! verloofd met hemquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij klinkt echt als de ideale manIk heb nog een mooie dikke ketting waarmee je me aan 't aanrecht vast kan ketenen. Ik praat niet over gevoelens en heb alles voor m'n man over.
Trouwen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij klinkt echt als de ideale manIk heb nog een mooie dikke ketting waarmee je me aan 't aanrecht vast kan ketenen. Ik praat niet over gevoelens en heb alles voor m'n man over.
Trouwen?
En ik wil je zusje nog wel zo graag als schoonzusjequote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan maken mijn zusje en ValHallen mij af. Ik ben namelijk Fok! verloofd met hem
Dat win ik van jequote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo een vrouw wil elke man dus zoek er 1 uit met de grootste lul zou ik zeggen.
Ik wilde bijna de klassieker "Size doesn't matter" erin gooien. Maar dan zou ik liegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grootte van lullen interesseert me niet zoquote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
met mij heb je geen paard meer nodigquote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grootte van lullen interesseert me niet zo
Yeah... dat vind ik dan weer niet grappig.quote:
Er zijn verschillende relaties op fok: getrouwd, verloofd, fuckbuddy, verkering, dus kies er maar 1 uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan maken mijn zusje en ValHallen mij af. Ik ben namelijk Fok! verloofd met hem
Zo is dat met de meeste vrouwen. Daarom zei ik dat ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde bijna de klassieker "Size doesn't matter" erin gooien. Maar dan zou ik liegen.
Jij bent r zo 1 die zegt :quote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grootte van lullen interesseert me niet zo
hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik wil je zusje nog wel zo graag als schoonzusjeVerdorie.
maar je bent van mijquote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben FOK!verloofd met Flippiee, heb FOK!verkering met 92Merel en ben nog niet getrouwd op FOK! en heb ook nog geen fuckbuddy op FOK!
Je bent wel nieuwsgierig, geef maar toequote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... dat vind ik dan weer niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |